Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eronneen, lapsia omaavan naisen elämä ikävä

Vierailija
07.11.2022 |

Millaista on elää eronneena ja olla äiti, kasvattaa lapsia ilman ydinperhettä ympärillä? Talous tiukilla? Mistä ilo ja voimat arkeen, entä näköala tulevaisuuden suhteen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on. Ikävä se on.

Vierailija
2/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi, ota koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan! Miksi se nyt olisi ikävää?

Vierailija
4/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa ja valoa, no kai tiedät mistä sitä saa?

Vierailija
5/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää elämää, ei tarvitse kuunnella aikuisen miehen kiukuttelua kaikesta ja kiittää siitä kun tämä kerran puolessa vuodessa laittaa astiansa tiskikoneeseen.

Mistä sitä ihmiset saa iloa ja valoa? Iloa lapsista, työstä, ystävistä, harrastuksista, hyvästä ruuasta jne, valoa auringosta, tähän vuoden aikaan pitää hakea etelämmästä.

Vierailija
6/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikävää , vaan onnellista. Hyvä,kun pääsin mieslapsesta eroon. Lapset on vuoroviikoin " islällä", jolloin voin keskittyä itseeni.

Vierailija
7/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista saa moninverroin enemmän iloa ja valoa kuin yhdestäkään miehestä.

Vierailija
8/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous tiukilla? Sinullako? Ei mulla ainakaan.

T. Akateeminen hyväpalkkainen yhden lapsen yh

Vierailija
9/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous on paremmassa kunnossa, lapset voi hyvin ja itse olen onnellinen. Varmaan tapauskohtaista.

Vierailija
10/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla palkka 3500e ja kolme lasta, joten talous on tiukilla ja vuokralla mennään. Iloa ja elämänlaatua kuitenkin on, lapset, oma rauha, työ ja ystävät. En haluaisi miestä rinnalle enää.

Vierailija
11/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Mistä niin luulet?

Vierailija
12/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa elämää ja parempaa kuin ennen eroa. Kaksi lasta ja yrittäjä olen. En ole rikas mutta kaikkea tarvittavaa on ja lapset voi harrastaa mitä haluavat. Ei ole vaikea kasvattaa lapsia jos on kokemusta siitä millaista oli kun oli sama työ ja inhottava mies vielä siihen päälle huolena. Lapset kasvaa ihaniksi ja itsenäisiksi ja äidille avuksi jo aika pienestä. Iloa tuottaa myös miesystävä.

Vierailija
13/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole talous tiukalla. Vuosiansioni on noin 100 000 euroa, minulla on kolme asuntoa ja kesämökki. Kolme lasta, jotka viikko-viikko.

Ei tarvitse enää kuunnella haukkuvaa ja alistavaa miestä, ei tarvitse antaa velvollisuusseksiä lihonneelle keski-ikäiselle miehelle, ei tarvitse siivota miehen sotkuja.

Yhden yön seuraa on niin paljon tarjolla kuin haluan, voin valita fiiliksen mukaan parhaimman. Viime viikolla seurana oli 28v työkaverimies, itse olen 48. Ei huonosti!

Vierailija
14/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikävää. Talous parani. Lasten kanssa on ollut hyvä olla. Ex - mies aiheutti ahdistusta ja pahaa mieltä. Olin vuosikaudet kireä ja hermostunut. Pelkäsin miehen reaktioita. Ero oli helpotus kaikin puolin. Olin 20 vuotta exän kanssa yhdessä.

Vierailija
15/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää myrkyllistä seuraa hän ainakin on.

Vierailija
16/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko jaksaa eteenpäin.

Vierailija
17/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseriittoista suorittamista. "Naimisissa" lapsen/lasten kanssa, ei tee hyvää lapsen kehitykselle.

Palstalla yh-äidit hehkuttavat, ja huostaanottotilastoissa he suorastaan loistavat!

Vierailija
18/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaahan sen ja näkee.

Vierailija
19/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseriittoista suorittamista. "Naimisissa" lapsen/lasten kanssa, ei tee hyvää lapsen kehitykselle.

Palstalla yh-äidit hehkuttavat, ja huostaanottotilastoissa he suorastaan loistavat!

Katkera mieskö siellä puhuu. Kyllä tieto ja tutkimus todistaa että naiset osaavat pitää pakan kasassa paremmin kuin miehet. Kuvittelepa niitä ongelma-yh-perheitä, luuletko että niissä olisi jotenkin parempi tilanne jos olisi paikalla vielä isä vai olisiko vielä pahempi ja vaarallisempi koti? Niissä perheissähän isä on sössinyt kaiken, heitetty pihalle tai lähtenyt vetämään ja äiti on jäänyt yrittämään toisin kuin isä. Tavallinen yh-perhe on ihan tavallinen ja hyvä paikka lasten ja äidin olla. Normaali perhe.

Vierailija
20/27 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jees. Eron jälkeen valtava helpotus kun ei tarvinnut enää päivittäin jännittää miehen käytöstä. Olo oli kevyt ja onnellisempi kuin ehkä ikinä.

Lapsilla toki meni vähän tottua mutta isä oli aika vähän osallistunut aiemmin niin eron myötä saivat jopa enemmän aikaa isän kanssa.

Talous ollut koko ajan ok. Itsellä säästöjä ja palkkatulot.

Ilo ja voimat palautuivat kun olin yksin. Lapsista, muista läheisistä ja omista jutuista saan niitä.

Nykyään mukana myös ihana rakas mies, jonka kanssa suhde on aivan muuta kuin eksän kanssa oli. Elämä yhä vaan paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän