Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moikkaatteko naapureita?

Vierailija
07.11.2022 |

Itse moikkaan lähes aina ja yleensä vastataan.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikataan, kaikki kaikkia, iso talo pikkukaupungin keskustassa.

Vierailija
62/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutteko ja syöttekö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kumma kyllä nuoriso ei moikkaa eikä ulkomaalaiset.

Vierailija
64/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka moikkaavat ystävällisesti tuntemattomiakin hotellin hississä menestyvät elämässä.

Vierailija
65/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, aina. Osa moikkaa takaisin, osa mutisee jotain. Kuuluu käytöstapoihin tervehtiä naapureita.

Vierailija
66/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu käytöstapoihin! Tervehdys ja hymy!

Vierailija
67/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tervehdin ja jokainen on tervehtinyt takaisin. Ei se tervehtiminen sitä tarkoita, että jäädään jokaisen kanssa jauhamaan. Sanotaan hei ja jatketaan matkaa. Asun kerrostalossa Helsingissä. Asuin joskus Tampereella, niin siellä oli enemmän näitä, jotka eivät tervehtineet. Ehkä tässä on eroja Suomen sisällä. 

Vierailija
68/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka moikkaavat ystävällisesti tuntemattomiakin hotellin hississä menestyvät elämässä.

Kyllä tulee hotellissakin aina tervehdittyä muita asukkaita esim. hississä hyvän aamun toivotuksella. Tulee itsellekin hyvä olo ja on kohteliaampaa kuin vaan hiljaa möllöttää. 

Vierailija
69/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maalla, täällä moikataan jokaista vastaantulijaa, koska niitä on niin vähän. Niinkuin patikointipoluillakin ruukataan tehdä.

Vierailija
70/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moikataan ja kerrotaan myös lomasuunnitelmista. Pidetään sitten toisten asuntoja vähän silmällä loma-aikana. 

Vierailija
71/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos oon kodin lähistöllä. Joitakin myös riippumatta siitä missä olen.

Joo tämä. :D Meidän taloyhtiössä moikkausraja menee tontin rajassa, toisella puolen katua ei enää moikata, eikä lähikaupassa. Sehän olisi hyvänen aika, liian kiusallisen tuttavallista, ties mihin pakkososialisointiin se johtaisi. Lapsi kyllä moikkailee naapureita rajojenkin ulkopuolella.

Vierailija
72/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan näköjään, koska ne moikkailee minua. 

Vierailija
73/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moikkaillut yhtä naapuria sen jälkeen, kun rouva huuti saataprkelettä mulle, kun pyysin pitämään kissat niiden omalla pihalla.

Vierailija
74/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee hotellissakin aina tervehdittyä muita asukkaita esim. hississä hyvän aamun toivotuksella. Tulee itsellekin hyvä olo ja on kohteliaampaa kuin vaan hiljaa möllöttää. 

Sanotko heille että "hyvää aamua" XDD

Vierailija
75/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moikkaan, juttusillekin jäädään.

Yhteen olen ihastunut.

Vierailija
76/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei moikkaisi, ellen itse moikkaisi ensin. Nuorissa jakaantuu tervehtijät, jotkut sanoo hei reippaasti aina ensin tai sitten on niitä ujoja jotka menee seiniä pitkin käytävällä.

77/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistusasujia joo

Siis et vuokralaisia? Mitä eroa heissä on?

Miksi joku olisi vuokralla, jos omistaa sijoitusasuntoja ?

Vierailija
78/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moikkaan ja usein kuittailen yksinäisille naapureilla kaikkea että mites ne naisasiat menee :)

Tiedän siis, että ei ole mitään toivoa, että näillä yksinäisillä miehillä - pojilla ole mitään asiaa naisten kanssa, eikä tule olemaan ennen kuin helvetti jäätyy.

Siinä sitten naapurit pysyvät nöyrinä, hyvä. Muille naapureille keksitään kaikkea muuta kuittailtavaa, varsinkin jos juo paljon, niin kuittaan, että nyt on saavutettu taas bisneselämässä ja juotu samppanjaa, vaikka tiedän varsin hyvin, että sitä suomiviinaa ja pirkkaolutta he vaan juovat :)

Kyllä, olen ilkeä. Ei kiinnosta. Kunhan naapurit pysyvät nöyrinä. Nöyristelkää minun ilkeyteni edessä.

Vierailija
79/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin moikkaan! naapurini ovat kivoja suomalaisia. moikkaan mä niitä mörököllejäkin muttei ole näkynyt liiemmin.

Vierailija
80/80 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu vanhempi tosi isokannuinen blondi mamma, todellakin moikkaan ja hän myös minua. Erityisesti silloin kun puolisomme eivät ole näkemässä.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä