Moikkaatteko naapureita?
Kommentit (80)
Kyllä. Kumma kyllä nuoriso ei moikkaa eikä ulkomaalaiset.
Ne jotka moikkaavat ystävällisesti tuntemattomiakin hotellin hississä menestyvät elämässä.
Tietysti, aina. Osa moikkaa takaisin, osa mutisee jotain. Kuuluu käytöstapoihin tervehtiä naapureita.
Kuuluu käytöstapoihin! Tervehdys ja hymy!
Tietysti tervehdin ja jokainen on tervehtinyt takaisin. Ei se tervehtiminen sitä tarkoita, että jäädään jokaisen kanssa jauhamaan. Sanotaan hei ja jatketaan matkaa. Asun kerrostalossa Helsingissä. Asuin joskus Tampereella, niin siellä oli enemmän näitä, jotka eivät tervehtineet. Ehkä tässä on eroja Suomen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka moikkaavat ystävällisesti tuntemattomiakin hotellin hississä menestyvät elämässä.
Kyllä tulee hotellissakin aina tervehdittyä muita asukkaita esim. hississä hyvän aamun toivotuksella. Tulee itsellekin hyvä olo ja on kohteliaampaa kuin vaan hiljaa möllöttää.
Asun maalla, täällä moikataan jokaista vastaantulijaa, koska niitä on niin vähän. Niinkuin patikointipoluillakin ruukataan tehdä.
Kyllä moikataan ja kerrotaan myös lomasuunnitelmista. Pidetään sitten toisten asuntoja vähän silmällä loma-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jos oon kodin lähistöllä. Joitakin myös riippumatta siitä missä olen.
Joo tämä. :D Meidän taloyhtiössä moikkausraja menee tontin rajassa, toisella puolen katua ei enää moikata, eikä lähikaupassa. Sehän olisi hyvänen aika, liian kiusallisen tuttavallista, ties mihin pakkososialisointiin se johtaisi. Lapsi kyllä moikkailee naapureita rajojenkin ulkopuolella.
Moikkaan näköjään, koska ne moikkailee minua.
En ole moikkaillut yhtä naapuria sen jälkeen, kun rouva huuti saataprkelettä mulle, kun pyysin pitämään kissat niiden omalla pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee hotellissakin aina tervehdittyä muita asukkaita esim. hississä hyvän aamun toivotuksella. Tulee itsellekin hyvä olo ja on kohteliaampaa kuin vaan hiljaa möllöttää.
Sanotko heille että "hyvää aamua" XDD
Kyllä moikkaan, juttusillekin jäädään.
Yhteen olen ihastunut.
Suurin osa ei moikkaisi, ellen itse moikkaisi ensin. Nuorissa jakaantuu tervehtijät, jotkut sanoo hei reippaasti aina ensin tai sitten on niitä ujoja jotka menee seiniä pitkin käytävällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistusasujia joo
Siis et vuokralaisia? Mitä eroa heissä on?
Miksi joku olisi vuokralla, jos omistaa sijoitusasuntoja ?
Kyllä moikkaan ja usein kuittailen yksinäisille naapureilla kaikkea että mites ne naisasiat menee :)
Tiedän siis, että ei ole mitään toivoa, että näillä yksinäisillä miehillä - pojilla ole mitään asiaa naisten kanssa, eikä tule olemaan ennen kuin helvetti jäätyy.
Siinä sitten naapurit pysyvät nöyrinä, hyvä. Muille naapureille keksitään kaikkea muuta kuittailtavaa, varsinkin jos juo paljon, niin kuittaan, että nyt on saavutettu taas bisneselämässä ja juotu samppanjaa, vaikka tiedän varsin hyvin, että sitä suomiviinaa ja pirkkaolutta he vaan juovat :)
Kyllä, olen ilkeä. Ei kiinnosta. Kunhan naapurit pysyvät nöyrinä. Nöyristelkää minun ilkeyteni edessä.
Tietenkin moikkaan! naapurini ovat kivoja suomalaisia. moikkaan mä niitä mörököllejäkin muttei ole näkynyt liiemmin.
Naapurissa asuu vanhempi tosi isokannuinen blondi mamma, todellakin moikkaan ja hän myös minua. Erityisesti silloin kun puolisomme eivät ole näkemässä.
M40
Moikataan, kaikki kaikkia, iso talo pikkukaupungin keskustassa.