Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
3401/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo asiantuntijat nyt mitään pelänneet. Ehkä eivät nähneet naisen petollisista luonnetta. Inhottavaa vaan Mattia kohtaan.

Asiantuntijat olisivat huomanneet Veran luonteen, nämä ns asiantuntijat ovat mokanneet täysin tämän parin kohdalla, samoin Emman ja Japen.

Katsoin iltalehden toimittajien videon näistä pareista ja oli myös ihmettelyä ja arvostelua näistä pareista.

Vierailija
3402/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinkkumiehet katsovat sarjaa, sillä siinä olisi aikuinen, fiksu, huumorintajuinen, tasapainoinen nainen, joka osaa pitää huolta itsestään, eikä tarvitse ketään kannattelemaan itsään tai ala toisaalta myöskään kenenkään äidiksi. En tiedä pelottaako tuollainen itsevarmuus ja oma elämä jotenkin miehiä (joskus siltä vähän vaikuttaa), mutta minusta se on erittäin viehättävää.

Oikein harmittaa Tiian puolesta ettei nyt tästä löytynyt kumppania, tai olisi edes saanut kunnolla mahdollisuuden.

Eikös tämä ollutkin Tiialle paras lopputulos. On aivan selvää, ettei suhdetta tullut ja näyttää olevan valmis antamaan aikaa suhteelle. Tässä mainoksessa ohjelmassa tosin osoittautui kaikkea muuta kuin joustavaksi ja on selvästi mököttämiseen taipuvainen. Taisi tältä yrittäjältä unohtua, että tämä olisi voinut olla hänelle deittimainos. Taivaalliset illallisella ja rakkauskorjaamossa olivat deittimainoksena myös negatiivisia asioita joskin rehellisesti näytti hankalia puoliaan

Jokainen fiksu mies ymmärtää miten turhauttavaa on tuollainen munaton läppärin taakse piiloutuminen.

Ja muunlaista miestä ei kannata harkitakaan kuin fiksua.

Fiksu mies ymmärtää hyvin tuon keskittymisen töihin kuvausten loppuajaksi. Ja Tiian käytös viimeisissä jaksoissa vain vahvistaa asian fiksuille miehille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko jokaista fiilistä analysoida? En jaksaisi.

Vierailija
3404/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa , että Vera on jo opettanut lapselle treffeistä kaikkea. Ovi pitää avata naiselle ja kaikkea muuta. Itse en opettanut omille lapsille vielä tuossa iässä noita juttuja. Itse ei kyllä ole hyvä esimerkki siitä miten puhutaan miehelle. 

Tarttuu tuollaisiin ulkoisiin käytösetikkeihin, kun itse ei handlaa alkeellisiakaan ihmissuhdetaitoja. Ulosantinsa ja käytöksensä on moukkamaista, miehen ovenavailut ym. etikettivirheet tuohon verrattuna ovat pientä. Malliesimerkki lapselleen miten EI käyttäydytä parisuhteessa eikä missään ihmisten kanssa.

Taisi vaan myötäillä Reneä. Kun Rene puhui treffeillä maksamisesta, kekkasi sanoa, että on jo opettanut pojalleen (10v!!), että sen pitää maksaa treffeillä. Höpö höpö. Kikkelivitsejä saattavat kertoilla toisilleen.

Veralla oli niin kova tarve miellyttää Reneä, että ruoka- ja juomarajoitteet unohtui. Ja oli niin samaa mieltä kaikesta, että piti vetää poikaparka mukaan juttuun. Säälittävää.

Vaan eipä karhu kaatunut. Fiksu karhu.

Vierailija
3405/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman asiantuntijat olivat selvästi harmissaan, ettei Matti pitänyt puoliaan.  Matti aloitti yhteisolon seuraamalla, mitä Vera halusi ja siihen perustuen selkeästi päätyi helpompaan, miellyttämiseen jota Vera halveksi, ehkä kaikkein eniten.  Ensisijaiset haasteet tuskin olivat pöytä ja sen käyttötarkoituksen laajentaminen, vaan se, ettei Matti antanut vastusta ilmaisemalla oikeita mielipiteitään.  Mua häiritsi, ettei Matti valinnut itselleen tärkeitä tuotteita piknikille, kaikki näytti olevan niitä joista Vera tykkäsi.  Mukana tietysti keltainen-väärä joka tietysti oli ihan hyvä veto.  Mikäli toinen sanoo, ettei hän ainakaan tuota syö jos sen valitset, niin sen ei tarvitse tarkoittaa, ettei sitä tuotetta saa itselleen ollenkaan ostaa.  Terveellisemmät valinnat, vähemmän suolaa, sokeria jne. on hyviä asioita, mutta kaupassa läksyttäminen on raukkamainen tapa.  Sain kerran ärtymyksen aiheuttamia moitteita kassalla, koska en pakannut tavaroita toivotulla tavalla-, kysyin kundilta yhden kysymyksen, oletko narsisti? no hänen loukkaantumisensa oli silmiinpistävää, mutta se tuotti pikaisen paranemisen kyseisestä luonteenpiirteestä.  Asiasta kuitenkin keskusteltiin kotona ja toisen nolaaminen mm. kauppakäynnillä jäi onneksi siihen yhteen kertaan.

Kun olen käynyt vaimon kanssa kaupassa, hän on joka kerta 40 vuoden ajan ohjeistanut mua tavaroiden pakkaamisessa. En reagoi mitenkään.

Mä teen miehelle tätä samaa. Aivan turhaan, koska hän osaa kyllä itse kaupassa käydessään tuoda tavarat  kotiin ohjeistamatta. Jotenkin vain on todella vaikeaa olla sanomatta että älä laita tuorekurkkua ja salaattia pakasteiden sekaan, koska ne menee pilalle siellä, tai älä laita täytekakkua alimmaiseksi ja siihen päälle 2 litraa maitoa ja 2 kg perunoita.

Autolla ajon ohjeistamiseen keksittiin sellainen ratkaisu että minä ajan aina itse, ja mies istuu kyydissä. Näin kukaan ei naputa, eikä huokaile vieressä hampaita kiristellen, eikä kukaan käänny vastaantulijan kaistalta koukaten niin että vähän väliä joku tööttäilee, eikä kukaan peruuttele lumipenkkoihin niin että puskuri autosta vääntyilee.

Tässä on mies tossutettu kyllä niin totaalisesti. No ehkä hänelle parempi olla kuohittuna tossun alla kuin taivasalla 😆 Kuulostaa ihan hirveältä suhteelta

Perustelehan miten se että pari on löytänyt ratkaisut ongelmiinsa on tossun alla oloa?

"Löytänyt ratkaisut ongelmiinsa", eli todennäköisesti ongelma on ollut vaan naisella, ja ratkaisu se että nainen tekee kaiken niin paljon paremmin, että mies ei saa tehdä enää mitään. Yeah, todella tasa-arvoinen ja upea suhde.

Vierailija
3406/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera pitäisi saada temppareihin sinkkuna herättämään pahennusta. 😁

Vierailija
3407/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman asiantuntijat olivat selvästi harmissaan, ettei Matti pitänyt puoliaan.  Matti aloitti yhteisolon seuraamalla, mitä Vera halusi ja siihen perustuen selkeästi päätyi helpompaan, miellyttämiseen jota Vera halveksi, ehkä kaikkein eniten.  Ensisijaiset haasteet tuskin olivat pöytä ja sen käyttötarkoituksen laajentaminen, vaan se, ettei Matti antanut vastusta ilmaisemalla oikeita mielipiteitään.  Mua häiritsi, ettei Matti valinnut itselleen tärkeitä tuotteita piknikille, kaikki näytti olevan niitä joista Vera tykkäsi.  Mukana tietysti keltainen-väärä joka tietysti oli ihan hyvä veto.  Mikäli toinen sanoo, ettei hän ainakaan tuota syö jos sen valitset, niin sen ei tarvitse tarkoittaa, ettei sitä tuotetta saa itselleen ollenkaan ostaa.  Terveellisemmät valinnat, vähemmän suolaa, sokeria jne. on hyviä asioita, mutta kaupassa läksyttäminen on raukkamainen tapa.  Sain kerran ärtymyksen aiheuttamia moitteita kassalla, koska en pakannut tavaroita toivotulla tavalla-, kysyin kundilta yhden kysymyksen, oletko narsisti? no hänen loukkaantumisensa oli silmiinpistävää, mutta se tuotti pikaisen paranemisen kyseisestä luonteenpiirteestä.  Asiasta kuitenkin keskusteltiin kotona ja toisen nolaaminen mm. kauppakäynnillä jäi onneksi siihen yhteen kertaan.

Kun olen käynyt vaimon kanssa kaupassa, hän on joka kerta 40 vuoden ajan ohjeistanut mua tavaroiden pakkaamisessa. En reagoi mitenkään.

Mä teen miehelle tätä samaa. Aivan turhaan, koska hän osaa kyllä itse kaupassa käydessään tuoda tavarat  kotiin ohjeistamatta. Jotenkin vain on todella vaikeaa olla sanomatta että älä laita tuorekurkkua ja salaattia pakasteiden sekaan, koska ne menee pilalle siellä, tai älä laita täytekakkua alimmaiseksi ja siihen päälle 2 litraa maitoa ja 2 kg perunoita.

Autolla ajon ohjeistamiseen keksittiin sellainen ratkaisu että minä ajan aina itse, ja mies istuu kyydissä. Näin kukaan ei naputa, eikä huokaile vieressä hampaita kiristellen, eikä kukaan käänny vastaantulijan kaistalta koukaten niin että vähän väliä joku tööttäilee, eikä kukaan peruuttele lumipenkkoihin niin että puskuri autosta vääntyilee.

Tässä on mies tossutettu kyllä niin totaalisesti. No ehkä hänelle parempi olla kuohittuna tossun alla kuin taivasalla 😆 Kuulostaa ihan hirveältä suhteelta

Perustelehan miten se että pari on löytänyt ratkaisut ongelmiinsa on tossun alla oloa?

"Löytänyt ratkaisut ongelmiinsa", eli todennäköisesti ongelma on ollut vaan naisella, ja ratkaisu se että nainen tekee kaiken niin paljon paremmin, että mies ei saa tehdä enää mitään. Yeah, todella tasa-arvoinen ja upea suhde.

Ja soljuu eteenpäin. Mies tottelee mukisematta. Kunnes eräänä päivänä pakkaa laukut ja ilmoittaa liiton olevan ohi, on tavannut kaikin puolin mukavamman naisen.

Vierailija
3408/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän, että Veera on niin yksinkertainen, ettei ymmärtänyt tekevänsä väärin, kun juoruili Matin asioita Renelle. Mutta miten ihmeessä tuotanto päästi sen ohjelmaan???!!!

Muikkeli juoruaa toisesta kameroiden edessä isolle yleisölle ja hymyilee typerästi päälle. Ihan kestämätöntä ammattitaidottomuutta "asiantuntijoilta" ja tuotannolta. 

Vierailija
3409/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja soljuu eteenpäin. Mies tottelee mukisematta. Kunnes eräänä päivänä pakkaa laukut ja ilmoittaa liiton olevan ohi, on tavannut kaikin puolin mukavamman naisen.

Voisin kuvitella Matin tekevän näin konfliktin välttelijänä. Enkä syyttäisi häntä siitä.

Eri

Vierailija
3410/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää tulla haukkumaan Tiaa, joka tuli tosimielessä etsimään kumppania. Ei se hänen vikansa ole, että Petri ei osaa käsitellä tunteitaan, eikä puhua niistä.

Petri oli ihan hoomoilasena, kun naiset alkoivat roustaamaan häntä. Hän ei ollut huomannut käytöksessään mitään kummallista. Hän ei osaa ilmeisesti lukea omia, eikä muiden fiiliksiä.

Vierailija
3411/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera temppareihin. Varatut miehet puna poskilla , kun hän puhuu pippeli jutuista ja kuinka tosta vaan heitetään pöydälle.

Vierailija
3412/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en usko, että vahva ja itsenäinen yrittäjänainen Tiia tarvitsee tällaista suojelua ja hurjaa puolustusta. Hän pärjää itse kyllä. Saattaa tälläkin hetkellä seurustella onnellisesti. Ihmettelen, että edes lähti ohjelmaan, miten oli onnistunutkin säilymään sinkkuna. Luulisi ottajia olleen jonossa. Hän on varmaan valikoiva ja miksei olisi? Hänellä on siihen varaa.

Toivottavasti onkin löytänyt jo kivan miehen. En ihmettelisi, jos olisi.

Muistakin osallistujista olisi kiva tietää, miten on mennyt kuvausten jälkeen, onko tullut paljon palautetta jne.

3413/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti, kun. Vera sanoi, että hänen mielestään miehen pitää maksaa treffeillä. Mä ymmärrän, että joku yli 60-vuotias ihminen ajattelee noin, mutta että nuorella ihmisellä noin vanhanaikaiset ajatukset.

Vierailija
3414/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Huvitti, kun. Vera sanoi, että hänen mielestään miehen pitää maksaa treffeillä. Mä ymmärrän, että joku yli 60-vuotias ihminen ajattelee noin, mutta että nuorella ihmisellä noin vanhanaikaiset ajatukset.

Renehän sen aloitti. Että mies maksaa ainakin ekoilla treffeillä. Outoa. Joku treffimainos?

Vera nyt vaan myötäili Reneä. Ei taida Veralla olla omia ajatuksia.

Vierailija
3415/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää tulla haukkumaan Tiaa, joka tuli tosimielessä etsimään kumppania. Ei se hänen vikansa ole, että Petri ei osaa käsitellä tunteitaan, eikä puhua niistä.

Petri oli ihan hoomoilasena, kun naiset alkoivat roustaamaan häntä. Hän ei ollut huomannut käytöksessään mitään kummallista. Hän ei osaa ilmeisesti lukea omia, eikä muiden fiiliksiä.

Ja tämä yhden osallistujan roustaaminen olikin fiksua ja kertoi paljon siihen osallistuneista kaikista naisosallistujista ja asiantuntijoista. Moisen edessä ei kukaan osallistujista olisi selvinnyt voittajana

No kukaan muu ei olekaan ollut osallistumatta ohjelmaan johon on hakenut ja päässyt. Olisi lähtenyt kotiin heti kun näki ettei ole valmis eikä kykene puhumaan, miksi roikkua tuolla edelleen.

Niin, kai nyt muitakin vtuttaa tuollainen vapaamatkustaja mölli.

Kaikki osallistujat olisivat lähteneet kotiin kesken kuvausten, jos sopimukset ei sitä edellyttäisi. Joutuivat Rene palaamaan jopa asumaan samaan asuntoon ja sekin vain sopimuksen takia

Vierailija
3416/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä yhden osallistujan roustaaminen olikin fiksua ja kertoi paljon siihen osallistuneista kaikista naisosallistujista ja asiantuntijoista. Moisen edessä ei kukaan osallistujista olisi selvinnyt voittajana

No kukaan muu ei olekaan ollut osallistumatta ohjelmaan johon on hakenut ja päässyt. Olisi lähtenyt kotiin heti kun näki ettei ole valmis eikä kykene puhumaan, miksi roikkua tuolla edelleen.

Kaikki osallistujat olisivat lähteneet kotiin kesken kuvausten, jos sopimukset ei sitä edellyttäisi. Joutuivat Rene palaamaan jopa asumaan samaan asuntoon ja sekin vain sopimuksen takia

Kyllähän Emma ja Japekin lähti? Ja Janne luonnollisesti? Ja Eino?

Vierailija
3417/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain ymmärtänyt, etteivät asiantuntijat ole nähneet mitään klippejä tai muutakaan materiaalia pareista, vaan he ovat ihan niiden livetapaamisten varassa. Niistä he saavat irti tasan sen, mitä osallistujat itse kertovat. He eivät siis välttämättä ole ymmärtäneet Veran veetuilun tasoa ja Matin tapaa antaa asioiden olla ihan vain fiksuuttaan, ei siksi, että olisi miellyttämisenhaluinen tossu.

Vera on korostanut asiantuntijoille, kuinka haluaa miehen laittavan hänelle vastaan ja kuinka Matti vain myötäilee. Matti ei ole voinut sanoa, ettei voi tehdä näin, koska Vera suuttuu, jankuttaa omaa kantaansa eikä anna kuitenkaan Matin tahdolle periksi. Vera on korostanut hassutteluaan, mutta Matti ei voi sanoa, että vitsit ei naurata, koska ne on niin umpisurkeita ja ankeita.

Toivottavasti asiantuntijat näkevät nyt, kuinka karmeita neuvoja ovat antaneet.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miten-uusi-parisuhdeohjelma-ensitre…

Tuolla sanotaan, että asiantuntijat eivät työskentele parien kanssa kameroiden ulkopuolella, vaan kaikki yhteistyö nähdään ohjelmassa. Tarkoittaako se sitten sitä, että eivät kahlaa nauhoituksiakaan läpi? Tai että eivät saa muulta tuotannolta mitään briiffiä tapahtumista? En tiedä. Aika kevein eväin ovat kuitenkin liikkeellä.

Vierailija
3418/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki muut olivat väärässä ja tökerösti käyttäytynyt Petri oikeassa?

Tuollainen roustaaminen on asiatonta ketä tahansa kohtaan. Eli siihen ryhtyminen kertoo paljon henkilöstä itsestään. Kun nyt sitä on tehty tässä ohjelmassa vain yhtä osallistujaa kohtaan, ei voi kuin ihmetellä näitä asiantuntijoita. Tai tässä on ohjelmaan haluttu sallia tämä roustaaminen.

Roustaaminen tarkoittaa kyllä toisen ihmisen ilkeydellä leikittelevää loukkaamista.

Mitä loukkaavaa siinä oli että muut esittivät ihan asiallisia ja asiaankuuluvia huomioita aiheesta?

Roustaamista on myös se , että vain yksi osallistuja nostetaan syytettyjen penkille. Olisi nuo asiantuntijat voineet nostaa näkemästään filmimateriaalista kaikista osallistujista aiheita tälläistä roustaamista varten eli pitäisi käsitellä tasapuolisesti kaikkia osallistujia

Vierailija
3419/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ohjelma mennyt alkuunkaan niin kuin tuotanto on alunperin suunnitellut sen menevän. Täytematsku pistää silmään, maisemat ja toisinnot sekä Einon roikottaminen mukana.

Musta tuotantoyhtiö on vastuussa siitä, mitä ulos päästävät. Ja tuotantoyhtiö vastaa loppumetreillä siitä, että Veran kiusaamiseen ei olla puututtu. Nyt tulee melkein sellainen käsitys, että kiusaaminen on heidän mielestään ok ja siihen ei tartte puuttua. Vastenmielinen ajatus kun jo vuosikausia kiusaamista kouluissa, työpaikoilla ja muissa yhteisöissä on yritetty ehkäistä ja siitä puhuttu.

Vierailija
3420/4175 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Emma ja Japekin lähti? Ja Janne luonnollisesti? Ja Eino?

Yhden parin annettiin jättää kuvaukset. Siihen oli jo varauduttu ennalta, että näin voi käydä siksipä oli jopa viisi paria. Eino pidettiin mukana käytännössä viimeisiä treffejä ja päätöstä edeltävää osiota lukuunottamatta. Olisihan se ollut kummallista Einon käydä yksin treffeillä ja tehdä päätös vain omalta osaltaan. Janne sairastuneen tietysti sai poistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi