Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia on ihana.
Oma talo, hyväpalkkainen duuni, amk-koulutus, kivoja frendejä, kulttifestari, prätkä...
Kunnon rockmimmi!Tämä kommentti lähtee n...y...t
Weeteelapsukaiset ihmettelee silmät suurina, kun jollakulla on omakotitalo ja amk-koulutus😄 - ja oikein vielä frendejä ja festareita ja kaikkee..
Hohhoijaa🙄
Menkää jo nukkumaan.Ai taas tää "kuunnelkaas kun täti kertoo"-touhu alkoi.
Kommennti oli ihan hyvä vastine Petrin akateemisuus-ihailulle.
Tiia sentään tekee töitä.
Petri on peeaa.Varmasti Tiian onnistumisprosentti ja asiakkaiden tyytyväisyyskin on ihan eri luokkaa kuin Petrillä.
Toivoa sopii, että nuohooja osaa ja hoitaa tehtävänsä kunnolla. Eli rassaisi sen piipun ja putsasi uunin röörit. Eipä sitä juuri ilman tulisijasta tai hormista alkanutta tulipaloa juurikaan asiakas osaa valittaa nuohouksen kehnosta tasosta. Tietenkin jotkut katsoo vain pitääkö uunin edustan puhtaana, vaikka ei se merkitse nuohouksen tasossa niin paljon
Asiakkaat arvioi kyllä aika paljon muutakin kuin itse nuohoustapahtumaa
Eikös se työn laatu tuollaisessa paloturvallisuus asiassa ole merkittävin. Ihan sovittuna aikana on nuohoojat aina tulleet
On toki merkittävin, mutta aina muutakin arvostellaan. Palvelualahan se on tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri pitää itseään erosta huolimatta teini-ikäisen isäpuolena, mutta olisi valmis naimaan vain kolme vuotta vanhemman. Yök.
No mitäs ihmeellistä tuossa on. Onhan meillä presidenttikin, joka on nainut omaa lastaan NUOREMMAN naisen.
Mutta Jenni oli 31 vuotias kun menivät naimisiin, ei mikään teini.
Ai sekö poistaa ikäeron? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri pitää itseään erosta huolimatta teini-ikäisen isäpuolena, mutta olisi valmis naimaan vain kolme vuotta vanhemman. Yök.
Jenni on nuorempi kuin Sauli Niinistön vanhin poika
Jenni oli 31 vuotias kun meni Salen kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiia on ihana.
Oma talo, hyväpalkkainen duuni, amk-koulutus, kivoja frendejä, kulttifestari, prätkä...
Kunnon rockmimmi!Tämä kommentti lähtee n...y...t
Weeteelapsukaiset ihmettelee silmät suurina, kun jollakulla on omakotitalo ja amk-koulutus😄 - ja oikein vielä frendejä ja festareita ja kaikkee..
Hohhoijaa🙄
Menkää jo nukkumaan.Ai taas tää "kuunnelkaas kun täti kertoo"-touhu alkoi.
Kommennti oli ihan hyvä vastine Petrin akateemisuus-ihailulle.
Tiia sentään tekee töitä.
Petri on peeaa.Varmasti Tiian onnistumisprosentti ja asiakkaiden tyytyväisyyskin on ihan eri luokkaa kuin Petrillä.
Toivoa sopii, että nuohooja osaa ja hoitaa tehtävänsä kunnolla. Eli rassaisi sen piipun ja putsasi uunin röörit. Eipä sitä juuri ilman tulisijasta tai hormista alkanutta tulipaloa juurikaan asiakas osaa valittaa nuohouksen kehnosta tasosta. Tietenkin jotkut katsoo vain pitääkö uunin edustan puhtaana, vaikka ei se merkitse nuohouksen tasossa niin paljon
Asiakkaat arvioi kyllä aika paljon muutakin kuin itse nuohoustapahtumaa
Eikös se työn laatu tuollaisessa paloturvallisuus asiassa ole merkittävin. Ihan sovittuna aikana on nuohoojat aina tulleet
On toki merkittävin, mutta aina muutakin arvostellaan. Palvelualahan se on tämäkin.
Nuohous on palvelua, jolla pyritään varmistamaan tulisijan paloturvallinen käyttö. Kaikille nuohouksen taso ei taida olla se palvelun tason arvioinnin asia
Luuletteko, että Tiia toivoo tällaista? Ettekö usko hänen pärjäävän ilman teidän vihapuheitanne?
Luulen nimittäin, että Tiia pärjää varsin hienosti, eikä arvosta teidän hyökkäyksiänne Petriä kohtaan vähääkään.
Enskareiden tuotantoyhtiö Endemol Shine on osa Banijay Groupia, joka on mm. Selviytyjät Suomi -formaatin takana. Mieleen on jäänyt esim. kausi 6., sillä tuolla kaudella Shirly K. kiusasi muita armottomasti, mutta tähän ei puututtu mitenkään, vaan annettiin hänen jopa voittaa.
Selkeästikin kiusaaminen nähdään vain hyvänä tv-viihteenä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko, että Tiia toivoo tällaista? Ettekö usko hänen pärjäävän ilman teidän vihapuheitanne?
Luulen nimittäin, että Tiia pärjää varsin hienosti, eikä arvosta teidän hyökkäyksiänne Petriä kohtaan vähääkään.
Tiialla ei ole yhtään mitään tekoa sen kanssa että katsojana ärsyttää Petrin lusmuilu. Ihan sama kuka hänen parinsa olisi.
Jos olisin pakotettu olemaan ilkeän miehen kanssa 24/7 ja kamerat kuvaisivat ympärillä, saattaisin hyvinkin sanoa olevani vaikka mitä. Amishi, aseksuaali, antrovertti. Ihan vaan ettei tarvitsisi sitten enää aihetta henkilön kanssa puida.
Että juu, olen neitsyt, en tykkää niistä hommista. Nukun yleensä kodinhoitohuoneen lattialla uskonnostani johtuen. Jne. Eiköhän se Matin heittokin ollu joku sellainen. Ei kannata antaa narsistille itsestään mitään. Näen Verasta sen, miten sitä ärsyttää, kun Matti ei reagoi vaikka miten härkkii, näykkii ja ärsyttää. Ihan oikein Veralle 😀
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan toinen suomalainen ihminen antanut itsestään näin järkyttävän huonoa kuvaa missään televisio-ohjelmassa kuin Vera? Edes Big Brotherissa? Kyse ei ole mistään parista huonosta läpästä tai esim. rintojen tai p**seen näyttämisestä, vaan viikkoja jatkuneesta ilkeilystä, kiusaamisesta, erittäin heikkolaatuisesta, typerästä alapäähuumorista, vaivaannuttavista seksipuheista, nipottamisesta, käsittämättömistä ristiriitaisuuksista (ei suolaa ja pelkkää terveellistä mutta nachopelti onkin tosi jees, hei mä oon niin spontaani ja rento mutta kyllä mun täytyy tietää aina kaikki mitä tapahtuu ja vireystila voi olla tosi huono), kireydestä, nyrpeydestä, jopa hänestä jollain lailla huokuvasta suoranaisesta ihmisvihasta. '
Voiko ihminen olla luonnostaan noin kauhea ja jopa haluta näyttää sen kaiken julkisesti sadoille tuhansille ihmisille, vai onko hänen mielenterveytensä horjahtanut ja tuotanto antaa shown jatkua?
Mulla ei tule ketään mieleen, tuleeko jollekulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen nimittäin, että Tiia pärjää varsin hienosti, eikä arvosta teidän hyökkäyksiänne Petriä kohtaan vähääkään.Tiialla ei ole yhtään mitään tekoa sen kanssa että katsojana ärsyttää Petrin lusmuilu. Ihan sama kuka hänen parinsa olisi.
Luultavasti Petri ärsyttää siksi että vaikutti aluksi mahtavalta tyypiltä jossa paljon potentiaalia tähän ohjelmaan. Olen pettynyt hänen tapaansa toimia ja niin on varmasti moni muukin.
Tiiasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen nimittäin, että Tiia pärjää varsin hienosti, eikä arvosta teidän hyökkäyksiänne Petriä kohtaan vähääkään.Tiialla ei ole yhtään mitään tekoa sen kanssa että katsojana ärsyttää Petrin lusmuilu. Ihan sama kuka hänen parinsa olisi.
Eipä Petri lusmuillut, kun oli toinen pari, siis Tildan kanssa päivää viettäessä. Vain yhden työpuhelun Tildan mukaan teki. Taitaa myös Tiialla olla jotain tekemistä sen kanssa kuinka Petri vetää kuvaukset loppuun hänen kanssaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä Petri lusmuillut, kun oli toinen pari, siis Tildan kanssa päivää viettäessä. Vain yhden työpuhelun Tildan mukaan teki. Taitaa myös Tiialla olla jotain tekemistä sen kanssa kuinka Petri vetää kuvaukset loppuun hänen kanssaan
Se oliskin ollut härskiä, viedä läppäri pakohuoneeseen! 😅
Mahtavaa ironiaa viedä pakoileva Petri pakohuoneeseen. 🤣 Ei olis kyllä selvinnyt ikinä ilman Tildaa ulos sieltä.
Nyt oikeesti. Tehkää nuohouksesta oma ketju, te nuohoukseen noin intohimoisesti suhtautuvat hörhöt!! Puhukaa NUOHOUKSESTA vaikka 500 sivua. Tämä ketju on ensitreffit alttarilla 2.0. En halua avata ketjua vain nähdäkseni tätä saakelin NUOHOUSTA taas.
Kai nyt jo jokainen aikuinen ihminen ymmärtää että A) Sopimus velvoittaa olemaan osallistujien hiljaa kulisseista tai siitä mitä siellä on sanottu ja tapahtunut. B) Sopimus velvoittaa nuo loput tyypit olemaan tuolla halusi tai ei, loppuu saakka koska yksi pari lähti jo heti kättelyssä. C) Yhtään paria ei ole ajatuksen kanssa yhteiseloa ajatellen tuotu yhteen. Oli vain vähän vaihtoehtoja, valitsivat mahdollisimman ääripäiden ihmisiä jotta saa aikaan draamaa...D) Jota te ja aika moni muu janoatte jotta saatte tuntea ah, niin koukuttavaa paremmuuden tunnetta pienten, valikoitujen klippien perusteella JA lisäksi tämä joukolla lynkkaamisen henki kaupanpäälle. Olkaa hyvät, sitä on nykyajan viihde.
Plussat: Tiia, Matti, Janne, Rene
+-0: Eino
Miinukset: Petri, Vera, Tilda
Todella surkeasti onnistunut ohjelma, niin osallistujien kuin asiantuntijoidenkin valinnan suhteen. En näiltä asiantuntijoilta menisi yhtään parisuhdeneuvoja kysymään. En varsinkaan tältä miespuoliselle, yäk.
Vierailija kirjoitti:
Plussat: Tiia, Matti, Janne, Rene
+-0: Eino
Miinukset: Petri, Vera, Tilda
Viimeisten jaksojen tivaamiset ja myös käyttäytyminen siellä omalla talolla laskee Tiuan +-0 sta miinuksen puolelle
Vierailija kirjoitti:
Mitä julkista virkaa Petri seuraavaksi hakee, kun kiinteistövälitys meni puihin?
Projektipäällikkyys ja kunnanjohtajuus menivät sivu suun, koska hän tähtäsi aivan liian korkealle.
Kannattaisi ymmärtää realiteetit.
Olet oikein stalkannut Petrin työhakuja
Vierailija kirjoitti:
Petri ja Vera ovat samantyyppisiä. He eivät yhtään ymmärrä, miltä käytös näyttää ulospäin, eivätkä ymmärtäisi, vaikka vääntäisi rautalangasta.
Veran käytös nyt on omassa luokassaan. Kaikki muita Mattia lukuunottamatta bpi vähän moittia, etteivät huomioi miltä heidän käytös näyttää ulospäin.
Jenni on nuorempi kuin Sauli Niinistön vanhin poika