Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Tilda on nuori ja sympaattinen. Vähän kuin valjastamaton koski.
Hän on myös avoin. Kunhan ikää tulee, hän ei ole enää niin rasittava höpöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Rene on tyypillinen henkisesti keskenkasvuisen tasolle jäänyt öyhö, jonka ainut ratkaisumalli pikkuisen hankalissa tilanteissa on se, että pistää päänsä pensaaseen - ghostaa.
Jos olisin sinkku ja sattuisi Tinderissä tulemaan vastaa, jatkaisin tyynesti pyyhkimistä. Sen verran tympeän kuvan itsestään on käytöksellään antanut.
Ei kaikki halua/osaa riidellä. Tilanteesta josta Rene poistui Tilda sanoi että käytiin kiivasta keskustelua ja korjas että ei kun minä kävin kiivasta keskustelua. Tilda on sellainen jyrä joka ei anna toiselle suunvuoroa, sehän tuli esille viimes päivälliselläkin.
Eikös öyhö ole itseään esille tuova päällepäsmäri, Rene ei ole sellainen, tyypillinen poikamies joka elää itselleen, ei ota paineita elämästä vaan asenteella katsotaan mitä tapahtuu.
Tildalle taas kaikki pitäisi olla just niin kuin hän haluaa, ei kuitenkaan ole ilkeä vaikka kaikki ei menekään niiinkuin hän haluaisi.
Renestä tulee mielikuva että on aika höveli ja hyväntahtoinen mutta hönö kaveri. Ei ehkä ole vielä hiffannut että naisessa tulee koko paketti eikä pelkästään tissit.
Ja Tildan paketti on sellainen aika vilpitön ja hyväntahtoinen mutta myös hönö. Tilda on naispuolinen vastine Renelle. Tekstiä ja selitystä tulee enemmän kuin Rene pystyy prosessoimaan, ja Tildan paniikki ilmenee erilaisina sääntöinä, joita sanelee ympärilleen. Renelle kun tulee hattu täyteen, hän poistuu paikalta ja menee päristelemään.
Kun oppisivat suhtautumaan toisiinsa rauhallisesti niin olisivat varsin tasaväkinen pari.
Tilda vaikuttaa kauheen ihastuneelta Reneen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, luulen että valitus ja vouhottaminen johtuu juuri siitä että ei saa Reneltä vastakaikua. Turhauttaa ja satuttaa.
Mut siinä on just yhteensopimattomien noidankehä, reagoinnin reagoinnin reagointi pilaa kaiken.
Kaikki olisi teoriassa melko pienellä hyvin, mutta ei tule käytännössä koskaan sitä olemaan.
Jaahas, huomenna saadaan uutta ihmeteltävää
Siis pahin koko jutussa on Veran huumoriselostus. Siis vaikka se humala-krapula-taulu, niin mitä ihmettä, koko Suomessa ei ole sellaista ihmistä, joka ei ymmärtäisi, että ko. taulu on humoristinen. Niin tää ihan pokalla selittää, ettei se Matti muka ymmärtäisi. Itsehän hän ei ymmärtänyt, että tottakai Matti ymmärsi, mutta kyseisen tyylinen huumori nyt ei ole niin hauskaa, että siitä nyt tarvisi ruveta hirnumaan.
Siis ihminen, jonka pitää selittää olevansa huumorintajuinen, ei todellakaan ole kovin hyvä sosiaalisilta taidoiltaan.
Mua oikeastaan vähän säälittää Tiia, koska hän vaikuttaa mun mielestä kivalta ja ylipäätään naiselta, jolla on asiat hoidossa (esim. asuu omakotitaloa, että ei mene helpoimman kautta jne.). Petri taas on tuollainen taantumuksellinen, jolle naiset on jotain nöyriä palvelijoita (miten tämä on mennyt asiantuntijoilta ohi haastatteluissa?). Siis Tiia vahvana ja itsenäisenä naisena ei todellakaan ole sellainen, mitä Petri haluaa, ja sitä, mitä Petri haluaa on Suomessa hyvin vähän tarjolla. Siis nöyrää kotiorjaa, jonka kanssa roolijako olisi se, että Petri tekee töitä ja nainen laittaa kotia. Sellainen vaimoke löytyy yleensä köyhemmistä oloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän se yksi sipulikommentti poistui täältä? Eihän siinä ollut mitään asiatonta?? Siis ei kai sipulikin nyt ole kielletty keskustelun aihe? Siis sipuli, se kasvis?
Mikäs vika on sipulissa? Sanotaan sitä sitten vaikka ripuliksi. Ihmettelin myös, miksi Tiia pyysi Petriä viemään kevätripulin pois siellä kaupassa. Tuntui suorastaan ihmettelevän koko ripulin olemassa oloa.
Tiiasta ei välity kauhean kommunikatiivinen kuva. Itse olen niin erilainen, ja kun pyydän sipulin poistamista ostoskärrystä, kerron lyhyet perustelut. Tiia valittaa tulleensa väärin ymmärretyksi, muttei pyri keskusteluun, että missä niitä väärinkäsityksiä on tapahtunut. Jotenkin hankalan tuntuista kommunikaatiota. Olen itse Tildan ja Tiian väliltä kommunikaatiossa ja pärjään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän se yksi sipulikommentti poistui täältä? Eihän siinä ollut mitään asiatonta?? Siis ei kai sipulikin nyt ole kielletty keskustelun aihe? Siis sipuli, se kasvis?
Mikäs vika on sipulissa? Sanotaan sitä sitten vaikka ripuliksi. Ihmettelin myös, miksi Tiia pyysi Petriä viemään kevätripulin pois siellä kaupassa. Tuntui suorastaan ihmettelevän koko ripulin olemassa oloa.
Tiiasta ei välity kauhean kommunikatiivinen kuva. Itse olen niin erilainen, ja kun pyydän sipulin poistamista ostoskärrystä, kerron lyhyet perustelut. Tiia valittaa tulleensa väärin ymmärretyksi, muttei pyri keskusteluun, että missä niitä väärinkäsityksiä on tapahtunut. Jotenkin hankalan tuntuista kommunikaatiota. Olen itse Tildan ja Tiian väliltä kommunikaatiossa ja pärjään hyvin.
Jos perustelu oli se että menee maha kuralle, niin tarviiko sitä telkkarissa kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeastaan vähän säälittää Tiia, koska hän vaikuttaa mun mielestä kivalta ja ylipäätään naiselta, jolla on asiat hoidossa (esim. asuu omakotitaloa, että ei mene helpoimman kautta jne.). Petri taas on tuollainen taantumuksellinen, jolle naiset on jotain nöyriä palvelijoita (miten tämä on mennyt asiantuntijoilta ohi haastatteluissa?). Siis Tiia vahvana ja itsenäisenä naisena ei todellakaan ole sellainen, mitä Petri haluaa, ja sitä, mitä Petri haluaa on Suomessa hyvin vähän tarjolla. Siis nöyrää kotiorjaa, jonka kanssa roolijako olisi se, että Petri tekee töitä ja nainen laittaa kotia. Sellainen vaimoke löytyy yleensä köyhemmistä oloista.
Petri vois tilata Aasiasta postimyyntivaimon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri vois tilata Aasiasta postimyyntivaimon
Tuon perusteella Tilda on sitten kai postimyyntivaimo. Hänen tulevaisuuden haaveet olivat juuri toimimista kodinhengettärenä. Tuota Tildan tulevaisuuden haavetta ei arvostella, vaikka siinä puhutaan osin samasta asiasta mitä Petri haukuttuna haaveilee
Eikös siinä vaan selvitelty sen salaatin tekoa, ja siihen liittyen halus tietää mitä Petri aikoo sipulista tehdä kun sitä ei salaatissa tarvittu. Ei kai siinä sen kummemmpaa. Ymmärrän ettei halua et kaappiin jää joku turha vihannesnippu hajoamaan, jos kerran ovat vaan kääntymässä kämpällä ja palaavat asumaan kaupunkiin seuraavana päivänä.
Ensi viikolla : Toivottavasti tulee jotain säpinää , kun sun kanssa ollut niin tylsää. Millainen nainen sanoo noin toiselle ?? Täytyy sanoa anteeksi nyt vaan hiton tyhmä nainen. Aikoinaan nuoruudessa mulla oli tuttu joka koko ajan aukoi päätä , mollasi toista ja piikitteli.
Vierailija kirjoitti:
Tilda on nuori ja sympaattinen. Vähän kuin valjastamaton koski.
Hän on myös avoin. Kunhan ikää tulee, hän ei ole enää niin rasittava höpöttäjä.
Vähän sellainen villivarsa.
Vierailija kirjoitti:
Ja oli sitä ihan oikeasti. Siksi ei pääse siitä yli että Rene ei ole hänestä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla : Toivottavasti tulee jotain säpinää , kun sun kanssa ollut niin tylsää. Millainen nainen sanoo noin toiselle ?? Täytyy sanoa anteeksi nyt vaan hiton tyhmä nainen. Aikoinaan nuoruudessa mulla oli tuttu joka koko ajan aukoi päätä , mollasi toista ja piikitteli.
No ihan tottahan se on. Matti on kyllä ohjelman perusteella todella tylsä tapaus. Ei mitään innostuneisuutta mihinkään asiaan. Ymmärrän Veraa todella hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan tottahan se on. Matti on kyllä ohjelman perusteella todella tylsä tapaus. Ei mitään innostuneisuutta mihinkään asiaan. Ymmärrän Veraa todella hyvin
Vera on tylyttänyt Mattia niin paljon että ei ole mikään ihme ettei hän innostu Veran kans mistään. Voisihan Vera itsekin keksiä jotain tekemistä eikä odottaa valmista.
Mitä tarkoitti Vera säpinällä ? Kuulustelee varmaan seksi puheilla sen kenen kanssa menee treffeille.
Toivottavasti Vera sitten nauttii päivästä Renen kanssa, eikä mene sekin vain Matin arvostelemiseksi Renelle.
Vera ylisti suoraa ja avointa keskusteluyhteyttä = hän haukkuu ja loukkaa toista koko ajan. Sitten vielä lisäsi, että on hyvä, kun ei olla kuitenkaan ilkeitä. En halua nähdä, millainen hän on kun on omasta mielestään ilkeä!
Jo nyt on sellainen, että ainakin itse olisin loukkaantunut monta kertaa hänen "suorasukaisuudestaan". Tosi epäreilusti ja törkeästi henkilökohtaisuuksin mennen lyö toista maan rakoon. Oikeasti juuri edes tuntematta toista.
Julma nainen. Mitä kummaa hänen taustallaan on.