Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Harmi jos Tiialla ja Petrillä mennyt sukset ristiin. Molemmat ihan mukavia , mutta erilaiset luonteet ja molemmilla tulevaisuus erilainen.
Harmittaa, että tosi symppiksenä pitämäni Tiia on niin kitkerä nykyään. Eikö tuosta voi päästä ihan reippain mielin yli, ettei suhdemielessä miellytäkään sitä toista? On mutkin torjuttu, no hard feelings. Niinhän se joskus menee, tai aika useinkin. Parin muodostus on vaikeaa! Ei siitä tarvitse noin loukkaantua. Ensi kerralla sitten parempi flaksi.
Tässä nyt on hyvä muistaa että meistä kukaan ihminen ei ole joka tilanteessa täydellinen. Kaikilla on omat vahvuutensa ja pienet heikkoutensa, on hetkiä ja sitten on toisenlaisia hetkiä, silti ihan keskiverrosti pärjäillään elämässä ja parisuhteissa. Fiksuimmat ottavat vaarin vinkeistä ja neuvoista joita elämän varrella tulee, ja tässä tapauksessa myös siitä kun nämä osallistujat näkevät vuorovaikutustaitonsa ja tietyt tilanteet ihan vallan telkkarista nähtynä.
Ainoa jolla tässä EA2.0 ohjelmassa on sen kaltaisia luonteenpiirteitä joita en itse henk.koht jäisi katselemaan ja ihmettelemään hetkeksikään on Veera.
Vierailija kirjoitti:
Tiian kaveri, se kokki, siinä vasta miellyttävä ja positiivinen ihminen. Petrikin koki olonsa hyväksi ja rennoksi. Tiia letkautti, että oluen ansiosta. Mutta jospa se olikin hyvän seuran?
Joo oli muuten mukava se kokki, mutta hänellä ärsyttävä tapa puhua koko ajan muiden päälle. Ihan kuin ei olisi kärsivällisyyttä? kuunnella mitä joku toinen sanoo.
Sain kahlattua kaikki jaksot. Petri on lähtenyt ainakin ihan vääristä syistä mukaan. Entisestä suhteesta lyhyt aika ja melkein heti ohjelmaan esittelemään kylmää luonnettaan. Minusta ei ole mikään catch. Ihan perus työorientoitunut mies. Olen itsekin ollut kiinteistövälittäjänä ja pitää olla melko huono organisoija, jos tekee töitä koko ajan. Kyllä siihen saa aikaa uppoamaan, mutta omalla ajanhallinnalla ei tarvitse raudan maku suussa olla. Sympatiat Tiialle.
Veera ja Matti. Veerasta tullut ohjelman myötä symppiksempi, mutta on jotenkin jyrkkäsanainen. Matti liian kiltti. Huumori näillä ei klikkaa yhtään. Tai siis toisella sitä vaan ei ole.
Rene ja Tilda vois olla mätsi, mutta luulen Renellä olevan joku pakki päällä. Ei liene Tilda hänen tyypillistä naistyyppiä, mutta tulee ok toimeen hänen kanssa. Jos ulkonäkö pitäisi arvottaa, niin Tilda vetäis pidemmän korren.
Eino mietityttää. Kuin hän jatkaa ohjelmassa vaikka puolison osalta homma paketissa? Vai onko vain tuotannon pakottamana? On kyllä tosi symppis tyyppi ja sinänsä sääli, että Janne sairastui. Ne olis voineet jatkaakin ohjelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa tulee erikoiset asetelmat. Petri uppoutuu töihin, kun ei toisaalta ole kiinnostunut Tiiasta ja toisaalta ei halua tätä loukatakaan kertomalla tunteistaan. Ja illallisella Petri lynkataan, kun syynä taustalla on vaan romanttisten tunteiden puuttuminen. Palstalaiset suurin osa myös tukemassa loukattua Tiia, kun hänestä ei ollakaan kiinnostuneita. Eiköhän kaikilla ole oikeus omiin tunteisiinsa sellaisina kuin ne on.
Noihin erikoisiin asetelmiin voi lisätä vielä Petrin ja vieraina olleiden Tiian ystävien tulleen hyvin toimeen. Kohteliaisuudesta ehkä Tiian kokki ystävä kehui Tilaa enemmän Petrin laittamaan ruokaa. Onhan se toki mukava syödä toisen laittamaa ruokaa
Ja sitten yksin haastateltaessa sanoi että vähän sitkeitä olivat pihvit 😄
Tiia on ihan selvästi sanonut, että oli aluksi kiinnostunut Petristä (se oli vähän niin kuin ohjelman tarkoitus), mutta tunne häipyi nopeasti, kun ei saanut vastakaikua.
Kaverilliset suhteet ovat olleet Tiialle ok, mutta jostain syystä nekään eivät näytä kelpaavan Petrille, joka on muuttunut koko ajan hankalammaksi.
Nyt täällä jotkut Petri-fanit yrittävät kääntää ilmiselvän tilanteen päälaelleen.
Petri ei todellakaan ole mikään saalis.
Itse olen katsonut ohjelmaa alusta asti ja Verasta en kyllä muutosta näe , että olisi sympaattisempi. Petri ja Tiia tulivat heti hyvin toimeen. Heidän häämatka oli jo ja suukkoja vaihdettiin. Toisaalta , kun kamerat sammuu voihan heistä tulla jotain. Reneä toisaalta ymmärrän. Itse en naisena jaksaisi jos mies olisi koko ajan valittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten johtuu tuollainen , että nainen nälvii miestä ? Tuleeko siitä joku hyvä olon tunne Veralle. Sanoo vielä , että on ennenkin tehnyt sitä. Ystäväni ex mies oli tuollainen. Voisiko olla narsistinen piirteitä.
Nälviminen on ilmentymä ja oirehtimista tyytymättömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa tulee erikoiset asetelmat. Petri uppoutuu töihin, kun ei toisaalta ole kiinnostunut Tiiasta ja toisaalta ei halua tätä loukatakaan kertomalla tunteistaan. Ja illallisella Petri lynkataan, kun syynä taustalla on vaan romanttisten tunteiden puuttuminen. Palstalaiset suurin osa myös tukemassa loukattua Tiia, kun hänestä ei ollakaan kiinnostuneita. Eiköhän kaikilla ole oikeus omiin tunteisiinsa sellaisina kuin ne on.
Noihin erikoisiin asetelmiin voi lisätä vielä Petrin ja vieraina olleiden Tiian ystävien tulleen hyvin toimeen. Kohteliaisuudesta ehkä Tiian kokki ystävä kehui Tilaa enemmän Petrin laittamaan ruokaa. Onhan se toki mukava syödä toisen laittamaa ruokaa
Ja sitten yksin haastateltaessa sanoi että vähän sitkeitä olivat pihvit 😄
Paistappa pihvejä nuotiolla
Nyt täällä selitetään, ettei Petri ole mikään saalis. Mutta jospa Petri olisikin ollut kiinnostunut Tiiasta? Mites te Tiian fanit sen olisitte selittäneet parhain päin? Vai olisiko Petri yhtäkkiä siinä tapauksessa ollutkin saalis? Koettakaa nyt päättää. Olette yhtaikaa käärmeissänne, ettei Petri ole kiinnostunut Tiiasta ja samaan aikaan vähättelette Petriä miehenä.
Oma mielipiteeni: kumpikin on hyvinkin sympaattinen, tykkään heistä molemmista. Ja naisena täytyy sanoa, että vähän sydän sykähtää, kun Petri väläyttää hymynsä.
He eivät ole oikeat toisilleen, eivät sovi yhteen. Se ei vähennä kummankaan arvoa ihmisenä tippaakaan!
TEORIA: Matin vanhemmat dissasivat Veraa rankasti parin hääjuhlassa eivätkä hyväksyneet avioliittoa. Vera kostaa tämän "appivanhempien" torjunnan Matille, joko tietoisesti tai tiedostamattaan.
Vaikea nähdä, että juristi ja valtiotieteilijä (Petri) kiinnostuisi muurari-naisesta.
Jollain tavalla pitäis kumppanin olla samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilda ei jotenkin edes hiffaa, että Renellä(kin) - niin kuin kellä tahansa - voi joskus olla romanttisia tunteita. Ne eivät vain kohdistu Tildaan. Tilda on varmasti oikeassa, että Reneltä ei ole herunut romantiikkaa. Mutta hän ei tule edes ajatelleeksi, että se ei kerro mitään Renen luonteesta vaan Renen suhteesta Tildaan.
Mä luulen, että Rene osaisi olla hyvinkin romanttinen oikean kumppanin kanssa.
Mun mielestä Rene vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta ajattelijalta.
Minusta niin hienoa kuittailua Matilta, kun hän osti kirppikseltä Veralle kirjan :D
Täysin vieras hyödyke Veralle. Ei pysty lukemaan / ei osaa lukea paria sivua pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilda ei jotenkin edes hiffaa, että Renellä(kin) - niin kuin kellä tahansa - voi joskus olla romanttisia tunteita. Ne eivät vain kohdistu Tildaan. Tilda on varmasti oikeassa, että Reneltä ei ole herunut romantiikkaa. Mutta hän ei tule edes ajatelleeksi, että se ei kerro mitään Renen luonteesta vaan Renen suhteesta Tildaan.
Mä luulen, että Rene osaisi olla hyvinkin romanttinen oikean kumppanin kanssa.
Mun mielestä Rene vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta ajattelijalta.
Minä taas muistan Tildalta muutaman pitkän puheenvuoron, joista minulle ei jäänyt minkäänlaista mielikuvaa, mitä hän yritti sanoa. Rene sen sijaan ilmaisee selkeästi sanottavansa. Pitää kai paikkansa sääntö, että ihmisten välittämän ja vastaanottaman informaation summa on suunnilleen vakio, riippumatta heidän puheenvuorojensa pituudesta.
Voi Matti raukka! Koita kestää loppuun saakka. Kyllä on kuivakka ja kaikesta nipottavat tyyppi tuo Veera. Perää huumoria mutta on itse kuiva kuin kapakala. Arvostelee kaiken mitä Matti tekee tai jättää tekemättä. Mikään ei ole oikein. Vain se on oikein mitä hän tekee. 🤣🙃
Kun Matin iäkkäät vanhemmat, ilmaisivat mielipiteensä poikansa valintaan etsiä puolisoa Tosi-TV-ohjelman kautta. Mulle jäi epäselväksi, ymmärsivätkö he sen tosiasian, ettei Matti oikeasti mennyt naimisiin. Ymmärrän toki, että Vera pahoitti mielensä kun vanhempien kommentit tulivat melko tomeraan tyyliin, Veran kysyessä tapahtuneesta. Mulle jäi jotenkin mielikuva, että vanhemmilla voisi olla myös uskonnollinen vakaumus, mikä voisi mahdollisesti vaikuttaa mielipiteeseen ja torjuntaan siitä, ettei tuntemattoman ihmisen valinta poikansa puolisoksi ollut perheelle kovinkaan mieleinen asia. Katsojat tuskin saavat koskaan tietää, jäikö Verasta kuitenkin jotain positiivista vanhempien mieleen, olihan Vera kuitenkin hääpuvussaan kaunis ilmestys Matin rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Sain kahlattua kaikki jaksot. Petri on lähtenyt ainakin ihan vääristä syistä mukaan. Entisestä suhteesta lyhyt aika ja melkein heti ohjelmaan esittelemään kylmää luonnettaan. Minusta ei ole mikään catch. Ihan perus työorientoitunut mies. Olen itsekin ollut kiinteistövälittäjänä ja pitää olla melko huono organisoija, jos tekee töitä koko ajan. Kyllä siihen saa aikaa uppoamaan, mutta omalla ajanhallinnalla ei tarvitse raudan maku suussa olla. Sympatiat Tiialle.
Veera ja Matti. Veerasta tullut ohjelman myötä symppiksempi, mutta on jotenkin jyrkkäsanainen. Matti liian kiltti. Huumori näillä ei klikkaa yhtään. Tai siis toisella sitä vaan ei ole.
Rene ja Tilda vois olla mätsi, mutta luulen Renellä olevan joku pakki päällä. Ei liene Tilda hänen tyypillistä naistyyppiä, mutta tulee ok toimeen hänen kanssa. Jos ulkonäkö pitäisi arvottaa, niin Tilda vetäis pidemmän korren.
Eino mietityttää. Kuin hän jatkaa ohjelmassa vaikka puolison osalta homma paketissa? Vai onko vain tuotannon pakottamana? On kyllä tosi symppis tyyppi ja sinänsä sääli, että Janne sairastui. Ne olis voineet jatkaakin ohjelman jälkeen.
Eihän se Jannen sairastuminen estä Einoa ja Jannea jatkamasta yhteydenpitoa ohjelman jälkeen? Tai no, enhän minä tiedä, millaisen sopimuksen ovat tuotannon kanssa tehneet. Ne ovat joskus aika kummallisia, kieltämättä.
Ihan kivan oloinen ilta heillä siellä oli kavereiden kesken. Ainoa vika vaan, että Tiiaa kinnostaa Petri ja toistepäin ei