Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
2701/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilda ei jotenkin edes hiffaa, että Renellä(kin) - niin kuin kellä tahansa - voi joskus olla romanttisia tunteita. Ne eivät vain kohdistu Tildaan. Tilda on varmasti oikeassa, että Reneltä ei ole herunut romantiikkaa. Mutta hän ei tule edes ajatelleeksi, että se ei kerro mitään Renen luonteesta vaan Renen suhteesta Tildaan.

Mä luulen, että Rene osaisi olla hyvinkin romanttinen oikean kumppanin kanssa.

Mun mielestä Rene vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta ajattelijalta.

Niin Rene puhuu sellaisia mukaviisaita, varmaan on kauhean älykäs omasta mielestään. Häissä mainosti että rakkauden eteen pitää tehdä töitä ja olla rehellinen, ja sitten häippäsee yhteisestä kämpästä kuin pieru saharaan!

Itserakas jumalan lahja naisille, omasta mielestään siis. Rene tuskin lukee esim kirjoja vaan ajelee vain mopoillaan.

Vierailija
2702/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilda ei jotenkin edes hiffaa, että Renellä(kin) - niin kuin kellä tahansa - voi joskus olla romanttisia tunteita. Ne eivät vain kohdistu Tildaan. Tilda on varmasti oikeassa, että Reneltä ei ole herunut romantiikkaa. Mutta hän ei tule edes ajatelleeksi, että se ei kerro mitään Renen luonteesta vaan Renen suhteesta Tildaan.

Ei se estä olemasta romanttinen. Jos on sopiva kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta niin hienoa kuittailua Matilta, kun hän osti kirppikseltä Veralle kirjan :D 

Täysin vieras hyödyke Veralle. Ei pysty lukemaan / ei osaa lukea paria sivua pidemmälle.

Minustakin tämä oli hieno veto. Koska se Veran taulu ei ollut hauska. Tai olisi ollut hauska ehkä 80-luvulla mökin saunakammarin seinällä. Veran mielestä se oli ratkiriemukas, mutta hän vaikuttaakin olevan junttihuumorin ystävä. Tulee mieleen tyypit, jotka jakavat Facebook-seinillään jotain idioottimaisia kuvia joissa kehutaan sään olevan kuin morsian, mutta morsian on epävakaa, joten Pattayalla parempi.

Matti ei ulkonäöllisesti ole tyyppiäni, vaikka kivannäköinen onkin, mutta kyllä minua viehättää hänen lehmänhermoisuutensa ja ovelat kuittailut Veralle. Ja se miten älykkäältä ja herkältä hän vaikuttaa ainakin television välityksellä. Toivottavasti hän löytää itselleen ihanan naisen!

Vierailija
2704/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta niin hienoa kuittailua Matilta, kun hän osti kirppikseltä Veralle kirjan :D 

Täysin vieras hyödyke Veralle. Ei pysty lukemaan / ei osaa lukea paria sivua pidemmälle.

Se Veran ostama "taulu" oli aivan käsittämätön. Hän itse oli tikahtua nauruunsa.

Olenko Matin lisäksi ainoa, joka ei nähnyt siinä sen kummempaa huumoria?

Vierailija
2705/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin Petrin ilomielin;

vakaa ja höyheilömätön aikuinen.

Sopivasti hyvällä tavalla "tylsä (kuivassa järvessä kala kutee..)"

Työnteko on monille harrastus ja elämäntapa -ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
2706/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin Rene puhuu sellaisia mukaviisaita, varmaan on kauhean älykäs omasta mielestään. Häissä mainosti että rakkauden eteen pitää tehdä töitä ja olla rehellinen, ja sitten häippäsee yhteisestä kämpästä kuin pieru saharaan!

Itserakas jumalan lahja naisille, omasta mielestään siis. Rene tuskin lukee esim kirjoja vaan ajelee vain mopoillaan.

Renne on vaan hukassa kameroiden edessä ja siksi pölisee jostain kuulemiaan viisauksia - - ei nyt ehkä ainstain muutenkaan, mutta varmaan ihan mukiinmenevä tyyppi irl.

Vierailija
2707/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurit varmaan pelästy, kun räjähdin nauramaan ääneen, kun Vera sanoi, että Matti katsoo häntä kuin tyhmää. No äläpä!

Jossain kohdissa Matti puri huultaan, ettei naura Veralle. Ekaa kertaa tili vähän nihkeä fiilis Matista. Hän todellakin pitää Veraa yksinkertaisena. Eikä yritä salata sitä.

Kyllähän se nyt ketä tahansa huvittaa jos joku tekee jotain ääliömäistä.

Eikä se tarkoita että nauraa koko ihmiselle, vaan hänen sen hetkiselle käytökselleen, joka on koomista.

Joillain nauraminen on myös defenssimekanismi, emme voi tietää kuin riekaleina Matin hermot ovat.

Vierailija
2708/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisasiantuntija kirjoitti:

On selvät syyt sille miksi petri ei välitä Tiian elämäntyylistä. Kaveri on ollut aikoinaan Hateform bändin örisijänä ja sittemmin havahtunut siihen että onnellinen elämä on sitä että on tyytyväinen itseensä ja siihen mitä tekee. Käynyt korkeakoulut ja hankkinut itselleen motivoivan työn. Samaa ei voi sanoa tästä nuohooja Tiiasta joka selvästi haluaa mennä ja meinata ja hakea elämäänsä tarkoitusta extremen kautta. Petri on jättänyt jo tuon elämänvaiheen taakseen ja löytänyt onnellisuutensa. 

Miksi Petri ei sitten vaikuta onnelliselta vaan pikemminkin hukassa olevalta?

Petrihän on aivan tyytyväinen luomaansa elämänrytmiin, mutta ei siihen, että hänen pitäisi yrittää esittää jotain muuta, kuin mitä on.

Vierailija
2709/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tildalle viini maistuu yhteisellä illallisella. Viini virtaa ja haastaa riitaa . Huuh.

Vierailija
2710/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera pitää Mattia ihan pilkkanaan! Juokse Masa ja kovaa! Luulen, että Maille löytyy sopivia ehdokkaita tämän ohjelman jälkeen.

No, Verallekin varmaan löytyy. Jotain sovinistisia öykkäreitä?

Vierailija
2711/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tildalle viini maistuu yhteisellä illallisella. Viini virtaa ja haastaa riitaa . Huuh.

Joo, ekan kerran minuakin alkoi ihan oikeasti ärsyttää Tilda. Tähän asti olen ajatellut että hän on tosi symppis mutta vaan vielä vähän keskeneräinen parisuhdetta ajatellen. Harmitti kun Rene ei saanut sanoa miten hän oman romanttisuutensa kokee. Pidän Reneä ihan hauskana ja leppoisana tyyppinä, vaikka hänessäkin on toki ne nähdyt piirteet jotka kertovat vielä epäkypsyydestä. Mutta mitään ilkeää hänessä / heissä ei kyllä ole, kaikki heidän "puutteensa" ovat loppujen lopuksi aika harmittomia, tai ainakin sellaisia että omalla motivaatiolla he ovat hyvinkin kehityskelpoisia. 

Veran piruilua sen sijaan kavahdan. 

Vierailija
2712/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan eläkeläisetkin ovat rennompia kuin Petri.

Jep, 90- vuotias tätinikin on nuorekkaampi ja menevämpi.

Edelleen epäilen että Petri on vaan tehnyt itsestään Tiialle mahdollisimman epämiellyttävän ettei tarvitse olla tämän kanssa.

Ziisus, miksi ihmeessä kaikkien pitäisi olla jotenkin "meneviä"?!

--aivan mielipuolinen näkemys elämästä ja olemisesta.

Tiia vain ei ole Petrille passeli kumppani, mutta ei se tee Petristä kaikenkaikkiaan jotenkin epämiellyttävää - - päinvastoin.

Vierailija
2713/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua ärsytti se Tiian ylimielisyys, miten sanoi, kuinka Petri selviytyi ruokien valmistamisesta, vieraiden kanssa olemisesta ym. ihan okei. Siis herranen aika sentään. Miksei Petriltä kysytty, miten Tiia selviytyi? Istui paljussa, eikä tehnyt mitään. Petrin piti vieraana hoitaa kaikki ja sitten ikäänkuin armosta sai suht hyvät pisteet, vaikka Tiia ruuasta odottikin enemmän... wtf?! Nyt putos Tiian pisteet, ei Petrin...

Nyt olet tahallasi epäreilu.

Kommentoi hieman enemmän. Yhtä vähän kuin Tiialta, tykkään muilta tällaisista heitoista ilman mitään perusteluja. Itse perustelin kantani, ja nyt pyydän sinua perustelemaan omasi. Minusta Tiia laittoi epäkohteliaasti Petrin koko juhlien järjestäjäksi ja kokiksi. Hymähteli armollisesti Petrin kokkaustaidoille. Itse istui paljussa.

Nyt saat perustella, miten tämä oli reilua Petriä kohtaan?

Itse omaan kotiini vieraita kutsuessani otan ilman muuta vetovastuun. Pyydän miesystävältä toki apua, mutten tekemään lähes kaikkea yksin.

En ole mielestäni epäreilu mielipiteessäni, kun näen nuo grillijuhlien järjestelyt liian vaativalta Petriä kohtaan.

Tiian aikahan meni nurmikon leikkaamiseen. Hänhän kysyi Petriltä mitä tämä haluaisi tehdä ja Petri sanoi ettei halua leikata nurmikkoa. Siinä muuten vasta herrasmies. Vaikutti ettei Petri halunnut tehdä yhtään mitään.

Yksinkö Tiian olisi pitänyt kaikki tehdä ja siivota vielä jäljetkin? Hehän on ns. pari kuitenkin.

Petrikö olisi vastuussa kiinteistön tavallisista toistuvista töistä? Miksi se nurmikko edes piti leikata just silloin? Hehän olivat terassilla.

Vierailija
2714/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiian kaveri, se kokki, siinä vasta miellyttävä ja positiivinen ihminen. Petrikin koki olonsa hyväksi ja rennoksi. Tiia letkautti, että oluen ansiosta. Mutta jospa se olikin hyvän seuran?

Joo oli muuten mukava se kokki, mutta hänellä ärsyttävä tapa puhua koko ajan muiden päälle. Ihan kuin ei olisi kärsivällisyyttä? kuunnella mitä joku toinen sanoo.

Mulle kävisi juuri noin jos olisin kuvattavana ja jännittäisi.

Vierailija
2715/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua ärsytti se Tiian ylimielisyys, miten sanoi, kuinka Petri selviytyi ruokien valmistamisesta, vieraiden kanssa olemisesta ym. ihan okei. Siis herranen aika sentään. Miksei Petriltä kysytty, miten Tiia selviytyi? Istui paljussa, eikä tehnyt mitään. Petrin piti vieraana hoitaa kaikki ja sitten ikäänkuin armosta sai suht hyvät pisteet, vaikka Tiia ruuasta odottikin enemmän... wtf?! Nyt putos Tiian pisteet, ei Petrin...

Kommentoi hieman enemmän. Yhtä vähän kuin Tiialta, tykkään muilta tällaisista heitoista ilman mitään perusteluja. Itse perustelin kantani, ja nyt pyydän sinua perustelemaan omasi. Minusta Tiia laittoi epäkohteliaasti Petrin koko juhlien järjestäjäksi ja kokiksi. Hymähteli armollisesti Petrin kokkaustaidoille. Itse istui paljussa.

Itse omaan kotiini vieraita kutsuessani otan ilman muuta vetovastuun. Pyydän miesystävältä toki apua, mutten tekemään lähes kaikkea yksin.

En ole mielestäni epäreilu mielipiteessäni, kun näen nuo grillijuhlien järjestelyt liian vaativalta Petriä kohtaan.

Tiian aikahan meni nurmikon leikkaamiseen. Hänhän kysyi Petriltä mitä tämä haluaisi tehdä ja Petri sanoi ettei halua leikata nurmikkoa. Siinä muuten vasta herrasmies. Vaikutti ettei Petri halunnut tehdä yhtään mitään.

Yksinkö Tiian olisi pitänyt kaikki tehdä ja siivota vielä jäljetkin? Hehän on ns. pari kuitenkin.

Petri oli ensimmäistä kertaa vieraana Tiian luona.

Vieraassa huushollissa touhuaminen on vierasta kelle tahansa - varsinkin kun emäntä on kutsunut vieraita, mutta käytännön asiat jääneet ajattelematta.

Jos Petri ei tykkää leikata nurmikkoa, niin hyvä että sanoi ääneen; vai olisiko pitänyt leikkiä pelastavaa prinssiä ja kulahtaneen grillin ihmettelyn ja kokkaamisen lisäksi leikata myös nurmikko, korjata puuttuneet listat/kynnykset ja remontoida kota vai mitä ihmettä??

Vierailija
2716/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee kenestäkään pari. Jos uusi kausi tulee , niin uudet asiantuntijat. Ihan kivoja ovat, mutta mennyt valinnat ihan päin mäntyä. 

Vierailija
2717/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Petri koulutukseltaan lakimies kuten joku täällä kirjoitti? Jos on, niin miksi ihmeessä hän työskentelee 24/7 kiinteistövälittäjänä? Kuulostaa oudolta Petrin työskentelytyyli ja myös ammatti.

Samaa ihmetellyt. Vaikuttaa siltä, että epäonnistunut juristin ammatissa.

Tai sitten vaan on fiksu ja hyödyntää tietotaitojaan muualla kuin raastuvissa riitelemässä.

Ten points.

Vierailija
2718/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraassa huushollissa touhuaminen on vierasta kelle tahansa - varsinkin kun emäntä on kutsunut vieraita, mutta käytännön asiat jääneet ajattelematta.

Jos Petri ei tykkää leikata nurmikkoa, niin hyvä että sanoi ääneen; vai olisiko pitänyt leikkiä pelastavaa prinssiä ja kulahtaneen grillin ihmettelyn ja kokkaamisen lisäksi leikata myös nurmikko, korjata puuttuneet listat/kynnykset ja remontoida kota vai mitä ihmettä??

Työnarkomaani Petri paljastuikin laiskahkoksi tyhjänpuhujaksi. Näpyttelee otsa kurtussa läppäriä tai puhelinta ja on niin tärkeänä. Sitten kun pitäisi tehdä oikeita töitä, muuttuukin vastahakoiseksi kivireeksi.

"oikeita töitä" 🙄

Vierailija
2719/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnarkomaani Petri paljastuikin laiskahkoksi tyhjänpuhujaksi. Näpyttelee otsa kurtussa läppäriä tai puhelinta ja on niin tärkeänä. Sitten kun pitäisi tehdä oikeita töitä, muuttuukin vastahakoiseksi kivireeksi.

Jotku siivoojat tai lähihoitajat samalla tavalla ihmettelee, miksi enemmän kouluttautuneet vaan näpyttelee läppäreitään.. Sitähän ei lasketa työnteoksi😄🤣

Vierailija
2720/4175 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se Petri koulutukseltaan lakimies kuten joku täällä kirjoitti? Jos on, niin miksi ihmeessä hän työskentelee 24/7 kiinteistövälittäjänä? Kuulostaa oudolta Petrin työskentelytyyli ja myös ammatti.

Samaa ihmetellyt. Vaikuttaa siltä, että epäonnistunut juristin ammatissa.

Tai sitten vaan on fiksu ja hyödyntää tietotaitojaan muualla kuin raastuvissa riitelemässä.

Ten points.

Juristeista vain pieni osa työskentelee tuomioistuimessa eli voisi hyödyntää tietotaitoaan laajasti myös lakimiehenä. Nyt hän ei työskentele koulutustaan vastaavassa työssä.

So?

En minäkään työskentele korkeinta koulutustani vastaavassa työssä, mutta hyödynnän silti osaamistani ja tienaan mukavasti. Ja olen enemmänkuin tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi