Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
2521/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksot 15 ja 16, motocrossia ja paljuilua ja saman pöydän ääreen. Mitä kommentteja näistä, en ehdi vielä itse katsomaan?

Vierailija
2522/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera Matille : perus käytöstavat. Voi Matti juoksisi karkuun. Veralta jo henkistä kiusaamista. Parta pitää olla niin ja näin. Missä on asian tuntijat ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda vaikuttaa perusnegatiiviselta ihmiseltä. Rene laittoi ensi kertaa aamupalaa ja keitti Tildalle kahvia vaikka ei itse juo. Tildan mielestä on hyvä idea kommentoida happamana että kahvi on liian laihaa ennen kuin on edes maistanut. Kiittämättömyys on junttia ja eikö ole kuullut positiivisesta vahvistamisesta?

Tiialla on todella upeat puitteet sinkkuihmiseksi. Ilmeisesti nuohousbisnes lyö leiville ja siitä olen iloinen hänen puolestaan. Ihmettelin ensin miksi ihmeessä hän on niin epävarma hienosta talostaan. Mutta sitten muistui mieleen lyhyt suhde jossa miehellä oli aika vahvasti välttelevä kiintymyssuhdetyyli. Tulin siitä itsekin todella epävarmaksi. Oma analyysi on, että Petri pakenee töihin sitä kun ei osaa käsitellä sitä ettei heti ole hormonimyrsky kipinää. Miehet nyt tuppaavat olemaan mielihyvähormoninarkkareita, ei tunnu parisuhteet onnistuvan ilman sitä.

Vierailija
2524/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilda ja Vera on tosi raskaan oloisia ihmisiä, en kestäisi olla varmaan edes yhtä päivää heidän seurassaan vapaaehtoisesti. Tilda pälpättää taukoamatta (tulisin hulluksi!) ja Vera sättii Mattia koko ajan. Seuraavan jaksonkin tiiserissä Vera taas toteaa Matille, että kiva vaihtaa paria kun sun kanssa on ollut vähän tylsää. Se oli varmaan taas olevinaan vitsi, mutta tarkoituksellinen loukkaushan se on eikä mikään vitsi. Mikä saa ihmisen olemaan tuollainen toista kohtaan? Oma epävarmuus? Ja Veran mielestä heillä on kunnioitus toisiaan kohtaan. Erikoinen tapa osoittaa kunnioitusta.

Vierailija
2525/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri takakireä tosikko ainakin näissä olosuhteissa. Koko ajan sen oloinen, että kohta räjähtää.

Vierailija
2526/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuolla Veralla ihan oikeasti on. Miksi hän puhuu jostain käytöstavoista koska hän itse ei edes tiedä mitä ne on. Onko hän täydellinen esimerkiksi pukeutumis tyyliltään. Mitä jos mies sanoisi hänelle tyyliin miten sä voit noin pukeutua ym. 

Vierailija
2527/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri takakireä tosikko ainakin näissä olosuhteissa. Koko ajan sen oloinen, että kohta räjähtää.

Kun juttelevat Tiian ystävien kanssa pöydän ääressä, on Petri hyvin rento ja Tiia kuin seipään niellyt. Kuten Tiia on jo useampaan kertaan sanonut on Petri hyvin sosiaalinen. Selvästikään heillä ei vaan synkkää keskenään

Vierailija
2528/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut veran seuraavalle kumppanille, koska pitkää pinnaa tarvitaan 😅

Viime jakson lopussa kerrottiin parinvaihdosta. Vera tuntui olevan innoissaan, ajatteli varmaan saavansa Renen, mutta voi olla että tulee Petri, kun on naisista vanhin Tiian jälkeen. Rene tuntui myös suhtautuvan positiivisesti asiaan, Tilda vähemmän.

Vierailija
2529/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun juttelevat Tiian ystävien kanssa pöydän ääressä, on Petri hyvin rento ja Tiia kuin seipään niellyt. Kuten Tiia on jo useampaan kertaan sanonut on Petri hyvin sosiaalinen. Selvästikään heillä ei vaan synkkää keskenään

Jälleen kerran nähtiin kuinka nainen arvioi miestä hyvin kriittisesti. Petri sitä, Petri tätä, Petri ei niin, Petri ei näin. Mun kävi Petriä sääliksi, oli niin nurkkaan ahdistetun oloinen. Miksi Mattia ja Petriä saadaan arvioida koko ajan pariensa tahoilta niin negatiivisesti? Miksei Veran ja Tiian persoonia nosteta myös tikun nokkaan? Kummankin olemisessa, tekemisisissä ja käytöksessä löytäisin myös huomauttelun aihetta!

Vierailija
2530/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilda ja Vera on tosi raskaan oloisia ihmisiä, en kestäisi olla varmaan edes yhtä päivää heidän seurassaan vapaaehtoisesti. Tilda pälpättää taukoamatta (tulisin hulluksi!) ja Vera sättii Mattia koko ajan. Seuraavan jaksonkin tiiserissä Vera taas toteaa Matille, että kiva vaihtaa paria kun sun kanssa on ollut vähän tylsää. Se oli varmaan taas olevinaan vitsi, mutta tarkoituksellinen loukkaushan se on eikä mikään vitsi. Mikä saa ihmisen olemaan tuollainen toista kohtaan? Oma epävarmuus? Ja Veran mielestä heillä on kunnioitus toisiaan kohtaan. Erikoinen tapa osoittaa kunnioitusta.

Ja hymysuin sanoo aina näitä heittojaan.

Vierailija
2531/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole yhtään mukavaa katsoa nyt tuota Veran todellakin henkistä kiusaamista! Nolataan toinen kameroiden edessä mm. sanomalla että täällä haisee jatkuvasti hiki..  Sitten yhteisillallisilla kerrotaan kaikille, että "me kunnioitetaan toisiamme, ei tarvi nokkia toista, ei oo ollu tarvetta ilkeillä toiselle". Mutta sitähän sä Vera teet KOKO AJAN! Ja miettikää miten haavoittavassa asemassa olevien ihmisten kanssa tuo työskentelee.

En haluaisi katsoa yhtään enempää tuota toisen nälvimistä. Sitten sellainen ilkikurinen muka-hyväntahtoinen hymy vedetään sanomisen päälle.

tilda on myös raskas persoona, mutta ei ilkeällä tavalla.

Vierailija
2532/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma epävarmuus ja varmasti joku sadistinen luonteenpiirre itsessä. Eihän hyvinvoiva ja terveitsetuntoinen ihminen tuota tee. Narskuille sun muille sosiopaateille on ihan tyypillistä harjoittaa henkistä väkivaltaa toiseen jatkuvasti ja sitten peitetään se muilta kuten Vera viime illallisilla.

Vierailija
2533/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Veraa yhtään. Kertoo piikittelyn tarpeestaan, joka hänellä oli (!! aikaisemmissa suhteissaan, mutta koska keskusteluyhteys on nyt, niin ei tarvitse piikitellä. Mitä se piikittely sitten ennen oli, jos tuo ei ole sitä? Tasaisella äänellä ja hymyillen ilottomasti arvostelee Mattia koko ajan, monotonista arvostelua aina kun näytetään heitä. Uutena on nyt tylsyys. No ehdottais jotain itse!!!

Vierailija
2534/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana talo Tiialla! Petrikin näytti olevan vaikuttunut. Luuli varmaan että Tiialla on jokin mustankirjava festariteltta kotinaan. :D  Tiiasta olen alkanut pitämään yhä enemmän, hän lieneekin tyypillinen introvertti joka avautuu pikkuhiljaa ja hänestä saa ajan kanssa yhä enemmän irti. 

Renestä tykkään myös aina vaan enemmän, jotenkin näen hänestä sen tsoukkailun toiselle puolelle. Olisin halunnut kuulla mitä hän olisi sanonut siitä romanttisuudestaan, mutta Tilda puhui päälle. Siitä pitkä miinus Tildalle. Hänestäkin tykkään kyllä sinänsä, kyllä heissä olisi potentiaalia. Molemmat ovat sympaattisia, joskin molemmilla on kehityskohtia parisuhdetta ajatellen. 

Matti ja Veera.... voihan, apua. Veera ihan kirkkain silmin selitti miten Matti ei osaa käyttäytyä tms. jotain vastaavaa kun he keskustelivat hassuttelutavoistaan. Ja Veera kokee että hän itse ei muka enää piikittele ja ole ilkeä kuten aiemmissa suhteissa. Millaistakohan se sitten on aiemmin ollut jos tämä Matin kanssa nähty ei ole mitään?!  Ihan todella tulee kyllä mieleen että toivottavasti Matti on selvinnyt henkisesti ehjänä tuosta kesästä. <3

Toivottavasti Janne voi nyt paremmin jo. Tosi sydämeen käyvää että hän sairastui. Minkähän takia Eino sai jäädä tuohon ohjelmaan yksin... mikä idea? Sinänsä kiva että jäi, hän on myöskin varsin hauska ja sympaattinen persoona.

Vierailija
2535/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vera Matille : perus käytöstavat. Voi Matti juoksisi karkuun. Veralta jo henkistä kiusaamista. Parta pitää olla niin ja näin. Missä on asian tuntijat ? 

Samaa mieltä. Miksi asiantuntijat eivät puutu tähän?!

Vierailija
2536/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilda vaikuttaa perusnegatiiviselta ihmiseltä. Rene laittoi ensi kertaa aamupalaa ja keitti Tildalle kahvia vaikka ei itse juo. Tildan mielestä on hyvä idea kommentoida happamana että kahvi on liian laihaa ennen kuin on edes maistanut. Kiittämättömyys on junttia ja eikö ole kuullut positiivisesta vahvistamisesta?

Tiialla on todella upeat puitteet sinkkuihmiseksi. Ilmeisesti nuohousbisnes lyö leiville ja siitä olen iloinen hänen puolestaan. Ihmettelin ensin miksi ihmeessä hän on niin epävarma hienosta talostaan. Mutta sitten muistui mieleen lyhyt suhde jossa miehellä oli aika vahvasti välttelevä kiintymyssuhdetyyli. Tulin siitä itsekin todella epävarmaksi. Oma analyysi on, että Petri pakenee töihin sitä kun ei osaa käsitellä sitä ettei heti ole hormonimyrsky kipinää. Miehet nyt tuppaavat olemaan mielihyvähormoninarkkareita, ei tunnu parisuhteet onnistuvan ilman sitä.

Minäkin kiinnitin huomiota kun Tilda nosti kahvin tarkasteltavakseen, kaikki eleet kertoivat että väärin keitetty.

Vierailija
2537/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa Matti päässyt edes yksin Kroatiaan. Paska pari koitui Matin kiusaksi alusta asti.

Vierailija
2538/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Matin kohtelu on ihan rääkkäämistä. Ihan hirveää. Tuollaista kun kuuntelee koko kesän niin voipi olla aika paskana pitkään. Matin olisi kannattanut ottaa jalat alleen ihan oman hyvinvointinsa vuoksi.

Vierailija
2539/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilda on tuon pälpätyksensä kanssa juuri sellainen kampaaja, jota välttelen. Suu käy tauotta. Raskas piirre ihmisessä.

Vierailija
2540/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritin veistellä huumoria mutta Matti ei taaskaan ymmärtänyt. Sitten sain kuulla etten käyttäytynyt asiallisesti (?). Miksi et Matti ole ilkikurinen ja kiusoittele? En ole koskaan nähnyt sinun hassuttelevan. Matin hassuttelut kaupassa ostoskorin kanssa menee hyvän maun rajan yli. Kaikki aikuiset ihmiset kaupassa tuijottaa kun Matti roikkuu ostoskärryssä kuin pikkulapsi. Se menee överiksi! Haluan että minulle piruillaan kun olen itse niin ilkikurinen. Matilla ei ole yhtään huumorintajua. Täällä haisee hiki ja nuuska. Matti sinulla on epähuoliteltu ulkonäkö, et kampaa tukkaa etkä siisti partaa eikä sinulla ole peruskäytöstapoja etkä tarjonnut minulle tuolia ravintolassa. Sä ootkin sellainen näpsijä joka koko ajan huomauttelee asioista! Minun tapani jääkaapin kanssa on oikea ja järkevä. Matti sinusta ei saa irti rehellisiä mielipiteitä. Minä olen itse tekevä ja sinä olet rauhallinen tössykkä. Se on kyllästyttävää mulle. Olen tottunut säpäkkään toimintaan mutta olen opetellut siitä tavasta yli enkä huomauttele siitä muille!"

Hupimuija Vera, jakso 15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan