Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
2541/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yritin veistellä huumoria mutta Matti ei taaskaan ymmärtänyt. Sitten sain kuulla etten käyttäytynyt asiallisesti (?). Miksi et Matti ole ilkikurinen ja kiusoittele? En ole koskaan nähnyt sinun hassuttelevan. Matin hassuttelut kaupassa ostoskorin kanssa menee hyvän maun rajan yli. Kaikki aikuiset ihmiset kaupassa tuijottaa kun Matti roikkuu ostoskärryssä kuin pikkulapsi. Se menee överiksi! Haluan että minulle piruillaan kun olen itse niin ilkikurinen. Matilla ei ole yhtään huumorintajua. Täällä haisee hiki ja nuuska. Matti sinulla on epähuoliteltu ulkonäkö, et kampaa tukkaa etkä siisti partaa eikä sinulla ole peruskäytöstapoja etkä tarjonnut minulle tuolia ravintolassa. Sä ootkin sellainen näpsijä joka koko ajan huomauttelee asioista! Minun tapani jääkaapin kanssa on oikea ja järkevä. Matti sinusta ei saa irti rehellisiä mielipiteitä. Minä olen itse tekevä ja sinä olet rauhallinen tössykkä. Se on kyllästyttävää mulle. Olen tottunut säpäkkään toimintaan mutta olen opetellut siitä tavasta yli enkä huomauttele siitä muille!"

Hupimuija Vera, jakso 15.

Tämä oli kyllä JÄÄTÄVÄÄ katsottavaa.

Vierailija
2542/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisesti latautunut nainen ja kameroiden edessä väärän kumppanin kanssa. Siinä nousee patti otsaan vauhdilla

Se on vaan hyvä merkki, että naisella on seksi mielessä, koska se kertoo vahvasta libidosta. Ja parisuhde sujuu parhaiten silloin, kun kenelläkään ei ole "pää kipeä", sanokaa mitä sanotte. Toki ehkä tahdikkaampi voisi olla sanomisissaan, mutta kaikkihan meistä tekevät virheitä joskus. Omasta mielestäni ulkoisesti paras kaikista naisista, urheilullinen ja normaalipainoinen vartalo kruunaa kokonaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera ja Tilda hienosti tajusivat että ovat todella kontrollifriikkejä ja asiat tehdään miten he haluavat. Ja kaikki muu väärin.

Vera myös oivalsi että Matti liian korkeakoulutettu hänelle, piste siitä. Tilda taas ei ymmärrä yhtään itse miten raskas on. Koko ajan äänessä eikä Rene (tai kukaan muukaan) saa puheenvuoroa.

Petri on niin kuiva keski-ikäinen mies että tulee ihan jano kun kuuntelee sen juttuja.

Tiia on huippu, tykkään hänestä koko ajan enemmän.

Tuttu juttu -peli kiva kulma illalliselle!

Vierailija
2544/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on myös henkistä väkivaltaa. Paljon lukee , että sitä tekee miehet. Nyt sen tekee Vera. Myöntää vielä , että on edellisissä suhteissa ilkeily. Tuo nainen ei voi kyllä hyvin. Matti vaan kuuntelee. Vera ei ole yhtään parantanut käytöstään. Itseäni ottaa päähän miksei nuo asiantuntijat puhalla juttua poikki. 

Vierailija
2545/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valitetaan siitä, miten nirsoilla naisilla on miesten suhteen liian tiukat kriteerit, mutta Petrin ja Tiian kohdalla näkyy kyllä, että menee se toisinkin päin. Siitä ei vain täälläkään kukaan puhu. Minusta Tiia vaikuttaa ihanalta, huumorintajuiselta, kypsältä ja itsensä tuntevalta, ja Petri tuntuu torjuneen ja tuominneen hänet tosi heppoisin perustein.

Vierailija
2546/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nauratti, kun Vera valittaa Matin huolittelematonta ulkonäköä mm ei kampaa tukkaansa. Ja valittaessaan Veran tukka on jo pahemmin pystyssä kuin meistä useammilla herättyämme

Vierailija
2547/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on myös henkistä väkivaltaa. Paljon lukee , että sitä tekee miehet. Nyt sen tekee Vera. Myöntää vielä , että on edellisissä suhteissa ilkeily. Tuo nainen ei voi kyllä hyvin. Matti vaan kuuntelee. Vera ei ole yhtään parantanut käytöstään. Itseäni ottaa päähän miksei nuo asiantuntijat puhalla juttua poikki. 

Eivät varmaan ole tuolloin nähneet kaikkea tätä materiaalia, mitä katsojat näkevät, siis noita tilanteita missä Vera oikeasti lyttää ja tylyttää Mattia. Muiden edessä Vera ei ole tainnut mitään sellaista suoltaakaan.

Vierailija
2548/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Matti lukee tätä ketjua. Tai sitten on tarpeeksi fiksu ymmärtämään, että vika ei suinkaan ole hänessä. Olen itse ollut aikoinaan liian kauan samankaltaisessa suhteessa, jossa tulin lytätyksi lähes joka asiasta. Olin väärän näköinen, hiukset olivat väärän pituiset, takapuoli liian iso, olin liian hiljainen, en ymmärtänyt huumoria, olin sitä ja tätä, mutta aina siis juuri vääränlainen. Ja näiden ajatusten kanssa olen joutunut lähes koko aikuiselämäni elämään. Nyt vasta neljänkympin kieppeillä olen ymmärtänyt, että olen oikeastaan aika hyvä tyyppi eikä ulkonäössäkään ole perustavanlaatuista vikaa. Ainoa vika taisi olla siinä arvostelijassa.

Vierailija
2549/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla parit vaihtuvat. Vera innoissaan ja paukauttaa päin naamaan Matille kuinka sen kanssa on tylsää. Minkä helvetin takia akka on ohjelmassa. 

Vierailija
2550/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Matille ja toivottavasti olet löytänyt sen oikean tai vielä on aikaa kun olet nuori. Olet kyllä sitkeä jätkä kun kestit tuollaista pään aukomista naiselta.

Vierailija
2551/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah Vera haluaa Petrin pariksi ja hurmaa sen. Tuskin Petri tykkää ? Rene ei ainakaan. Eikö se sanonut naisessa pitää olla muotoja ?

Vierailija
2552/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah Vera haluaa Petrin pariksi ja hurmaa sen. Tuskin Petri tykkää ? Rene ei ainakaan. Eikö se sanonut naisessa pitää olla muotoja ?

Ohjelman lopussa ensi jakson klipissä Eino juttelee ja hänelle vastaa miesääni todennäköisesti Petri. Luohan se ihan hyvää draamaa, kun voidaan vaihteeksi katsella kuinka nuo kaksi tulevat toimeen. Tosin molemmat vaikuttavat sosiaalisista, että hyvin heiltä päivä yhdessä menee. Enpä usko ajatus miesparina olosta tulee ongelmaksi Petrillekään keski-ikäisenä miehenä. Ei siinä sänkyyn hypätä.

Vierailija
2553/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera ja Rene on yksi vaihtopari!

T: varma tietäjä

Vierailija
2554/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa ja tosielämässä käy välillä, niin että nainen nalkuttaa ja puhuu negatiivisesti ja mies ei puolustaudu tai sano vastaan.

Se voidaan tulkita nössöilynä mieheltä. Toinen selitys asiaan on että mies on jo tehnyt mielessään päätöksen lähteä ja odottaa sopivaa hetkeä. Helpointa on vaan kuunnella ilkeilyt hiljaa niin selviää helpoimmalla ja ei tarvi verenpainetta nostaa.

Rumaa käytöstä molemmilta puolilta

Vierailija
2555/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisesti latautunut nainen ja kameroiden edessä väärän kumppanin kanssa. Siinä nousee patti otsaan vauhdilla

Se on vaan hyvä merkki, että naisella on seksi mielessä, koska se kertoo vahvasta libidosta. Ja parisuhde sujuu parhaiten silloin, kun kenelläkään ei ole "pää kipeä", sanokaa mitä sanotte. Toki ehkä tahdikkaampi voisi olla sanomisissaan, mutta kaikkihan meistä tekevät virheitä joskus. Omasta mielestäni ulkoisesti paras kaikista naisista, urheilullinen ja normaalipainoinen vartalo kruunaa kokonaisuuden.

Vera libido taitaa olla kateissa ja vain puheissa vilisee kikkeli. Vera osaa kyllä päänsärky jutut ja varmasti hinnoittelee jokaisen panokerran korkealle. Kaiken lisäksi mies joutuu kuuntelemaan tuota valitusta joka asiasta. Vartaloltaan on aikalailla liian laiha naisen muodot puuttuvat

Vierailija
2556/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ohjelmassa ja tosielämässä käy välillä, niin että nainen nalkuttaa ja puhuu negatiivisesti ja mies ei puolustaudu tai sano vastaan.

Se voidaan tulkita nössöilynä mieheltä. Toinen selitys asiaan on että mies on jo tehnyt mielessään päätöksen lähteä ja odottaa sopivaa hetkeä. Helpointa on vaan kuunnella ilkeilyt hiljaa niin selviää helpoimmalla ja ei tarvi verenpainetta nostaa.

Väitätkö ihan kirkkain silmin, että tässä on Matin puolelta rumaa käytöstä??? 

Vierailija
2557/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen kyllä kaiken nähnyt, kun tämän kommentin luin. Vai että ihan rumaa käytöstä Matilta?!

Vierailija
2558/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo asiantuntijat oikein on ? Hirveästi kehuvat Tilda ja Rene. Entä sitten Veran käytös Mattia kohtaan. Onko heidän mielestä toi hyväksyttävää. 

Vierailija
2559/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri on ankea.

Ei elämää voi jättää elämättä 42-vuotiaana.

Vierailija
2560/4175 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri näytti siltä että sitä oikeasti ketutti siinä illallisella, meni tunteisiin. Haluaiskohan se oikeasti vaimokseen kotiäidin, mutta ei vain jotenkin ole kehdannut sanoa sitä ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme