Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen on niin tyhmä, että aina juo alkoholia vaikka sitten on taas krapula ja "ei koskaan enää"???

Ufot ovat laskeutuneet
07.11.2022 |

eikö ihminen muista taas viikon päästä, että viimeksi tuli krapula ja tyhjä ja paska olo ja silmät harittaa ja on pussit silmien alla, väsyttää hikoiluttaa ja voi olla pää kipeä?

ei kohta on taas muutama olut juotu perjantaina viimeistään ja päälle haettava kori olutta kun entiset "pari" taas loppui liian nopeasti, ja lauantaina jatkuu. sitten on sunnuntai ja maanantai paska olo, muisti poikki ja miettii, että miksi sitä juo kun ei muistakaan mitään miten hauskaa se muka oli=?

eikö ihminen osaa ennustaa, että se krapula ja muisti poikki ja lisäannos tulee ostettua joka tapauksessa jos korkkaa sen "pari"?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vain tyhmät juovat. Me viisaat käytämme psykedeelejä.

Me ylijumalat meditoimme.

Vierailija
42/43 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet eivät osaa juoda niin, ettei krapulaa tule? Minulla krapula on äärimmäisen harvinainen olotila, eikä se johdu siitä että joisin usein. Asiaan vaikuttaa se, että syön hyvin juopottelun aikana ja juon myös muuta kuin alkoholia: vettä, kahvia jne. Ei tarvitse kärsiä seuraavana päivänä. Korkeintaan olo voi olla sellainen huh huh, olen tehnyt eilen töitä, mutta se ei estä elämästä tätä päivää normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet eivät osaa juoda niin, ettei krapulaa tule? Minulla krapula on äärimmäisen harvinainen olotila, eikä se johdu siitä että joisin usein. Asiaan vaikuttaa se, että syön hyvin juopottelun aikana ja juon myös muuta kuin alkoholia: vettä, kahvia jne. Ei tarvitse kärsiä seuraavana päivänä. Korkeintaan olo voi olla sellainen huh huh, olen tehnyt eilen töitä, mutta se ei estä elämästä tätä päivää normaalisti.

Mulla tulee darra jo pelkästään sosiaalisuudesta, valoista, tanssimisesta, hälinästä ja valvomisesta. Nukun tosi huonosti aina kun olen ollut ulkona viihteellä. Syvää unta tuskin yhtään ja syke koholla. Seuraavana päivänä väsyttää. Miksi ihmeessä siihen konkurssiin pitäisi tunkea vielä alkoholiakin?