Pitkät (keskipitkät?) hiukset miehellä. Ongelma naisille?
Kuinka iso ongelma nykyajan naisille on mies, jolla on pitkät hiukset?
Samanlaiset kuin Daiduksella:
Eli, korvien edestä pitkät, yltää leukaan asti, ja mustaksi värjätyt.
Kommentit (38)
Jos tukka ei ole miehen koko elämä ja identiteetti (kuten yleensä pitkähiuksisilla voi olla) niin ei ole ongelma.
Joillekin voi olla ongelma, mutta sitten taas joittenkin mielestä semmoiset on just seksikkäät. Suurin osa on varmaan vähän siltä väliltä.
Pidän vain pitkähiuksisista miehistä.
En osaisi suhtautua siihen, että sängyssä miehen tullessa päälleni hiukset valuisivat kasvoilleni. Siinä tulisi naisvibat. Tykkään kyllä ulkonäöllisesti pitkähiuksisista miehistä, mutta vain katseluun olen kelpuuttanut heidät.
Vierailija kirjoitti:
En osaisi suhtautua siihen
, että sängyssä miehen tullessa päälleni hiukset valuisivat kasvoilleni. Siinä tulisi naisvibat. Tykkään kyllä ulkonäöllisesti pitkähiuksisista miehistä, mutta vain katseluun olen kelpuuttanut heidät.
Vahva sama. Myös ällötti kun mies sitoi hiukset ponnarille tai nutturalle ennen sexiä...
Tuuhea leijonanharja on hieno. Aika harvalla miehellä on päässään tarpeeksi materiaalia tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaisi suhtautua siihen
, että sängyssä miehen tullessa päälleni hiukset valuisivat kasvoilleni. Siinä tulisi naisvibat. Tykkään kyllä ulkonäöllisesti pitkähiuksisista miehistä, mutta vain katseluun olen kelpuuttanut heidät.Vahva sama. Myös ällötti kun mies sitoi hiukset ponnarille tai nutturalle ennen sexiä...
Ymmärrän :/ Ponnarin heiluminen olisi ehkä ihan pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Tuuhea leijonanharja
on hieno. Aika harvalla miehellä on päässään tarpeeksi materiaalia tällaiseen.
Ehkä hieno katsella, mut eih. Tukan taakse on helppo piiloutua. Samoin kun parta, joka on miesten meikki. Kun näät miehen eka kertaa ilman partaa ja näkyykin pullaposket ja heikko leuka..
Ei se pituus, mutta se mustaksi värjääminen 🤮
En ole ikinä ollut sängyssä kuin pitkähiuksisten miesten kanssa.
Ei kävisi pitkät eikä myöskään värjätyt hiukset. Miellän molemmat hyvin feminiinisiksi piirteiksi enkä voi viehättyä niistä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ollut sängyssä kuin pitkähiuksisten miesten kanssa.
Ei kai niitä hiuksia sinne sisään työnnetä?
Sulla on ongelma jos sun pitää täältä kysellä minkälaiset hiukset sulla pitää olla jotta mielyttäisit naisia. Taidat olla neiti luonteeltasi.
Mies pitää sellasta kampausta kun sitä huvittaa eikä järjestä siitä mitään äänestystä,255
Ei kellään noista videon miehistä ole pitkiä hiuksia.
Noilla on lyhyet hiukset. Omalla miehellä vyötärölle. Jankutin vuosikaudet että anna sen kasvaa, kun se kerran pysyy päässä. Tykästyi itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Olihan Juicellakin pitkä tukka.
Juice olikin MIES
Riippuu tukasta. En esim tykkää ex-missin (englannin) poikaystävän pitkistä hiuksista koska hän on aina jotenkin nuhjuisen oloinen. Olen joskus instassa kattonu ja haju tulee mukana. Likaiset, huonot vaatteet ja likaisen oloinen mies.
En tykkää pitkistä hiuksista miehillä