Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mille tv-sarja tai elokuva hahmoille nauratte ääneen?

Vierailija
06.11.2022 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohvaperunoiden kommenteille olen joskus nauranut.

Janakkalan Turenki ei niin sytytä. Tervakoskski ehkä se on kuitenkin paperipitäjä🤣 Mutta kyllä mä nään Malibun enemmän meidän paikkana!

Vierailija
22/25 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MS Romantica ja siinä Jocke (HP Björkman) sekä Antti Luusuaniemen esittämä lipevä muka naistenmies.

Vähän se pikkupoika oli hyvä näyttelijä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonpedissä on useita sketsejä, jotka naurattavat yhä ihan ääneen. Myös Luottomiehet naurattavat. Sohvaperunoille pitää nauraa poikkeuksetta ääneen, mutta siinä naurua tehostaa toki heidän omakin naurunsa, joka tarttuu.

Ulkomaisista sarjoista Family Guyn jutut osuu usein nauruhermoon, vaikka ovatkin välillä ihan liian övereitä. Frasier on myös klassikko.

Vierailija
24/25 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Grand Budapest hotelin monsieur Gustaville. Se on oikeasti niin tosissaan kun se häärää menemään.

Voi Zero rakas mä hakkasin paskat pihalle sellikaveristani Pinkystä. Olisitpa nähnyt sen ruman naaman tänä aamuna. Itseasiassa hänestä on kyllä tullut sydänystävä ja toivon että tapaatte pian:D

Tämä oli hauska. Sitten ne jahtaa Willem Dafoeta kelkalla siellä rinteessä ja Zero kysyy että mitä me muuten tehdään jos me saadaan se kiinni? Gustav toteaa että niin tosiaan sehän on hullu psykopaatti pysäytä. Holy shit you got him🤣

Vierailija
25/25 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vaan sen toisen ketjun pilaamisesta tahallisella häiriköinnillä, pojat. Oma ketjunne sitten täällä edelleen.