Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70-vuotias nainen lähetti huijarille rahaa 130 000 euroa - nyt on tilit nollilla ja poika maksaa elämisen

Vierailija
06.11.2022 |

"Suomalaiset ovat menettäneet rakkaushuijareille tämän vuoden tammi-kesäkuun välisenä aikana pankkien tietojen mukaan jo 3,8 miljoonaa.

https://yle.fi/uutiset/74-20003389

Kommentit (499)

Vierailija
101/499 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muuten noin hömelö, miten osaa käyttää nettiä noin hyvin :D

Vierailija
102/499 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa ihan suoraan että ei säälitä nämä tippaakaan, eikä ymmärrystä heru. Ihan olisi miehiä täällä kotimaassakin, mutta kotona vaan istutaan ja rakastutaan johonkun Yhdysvaltojen armeijan upseeriin jota ei ole ikinä edes nähty, ja lähetetään hänelle koko elämän säästöt ja enemmänkin.

Hämmästelen, millä tavalla ihminen pystyy henkisesti kasvamaan noin vajaaksi? Eikö ole pienintäkään ymmärrystä elämän varjopuolista saatu elämässä? Uskotaan yksisarvisiin ja puutarhatonttuihin?

Löytyykö mistään muualta maailmasta näin lapsellisia ihmisiä kuin suomesta? Sitten se naapurin ukko ei kelpaa kun miehen pitää olla tasoa lentäjäkirurgi. Ehkä elämä on ollut niin turvattua ja luksusta aina, niin ei uskota siihen että mitään pahaa itselle voi sattua.

Sanon kyllä suoraan, etä heitä joita elämä on potkinut päähän jo aivan riittävästi muutenkin eivät tämmöisiin haksahda. Jo senkin takia, kun tuskin mitään rahaa on lähettää.

Juuri noin. Seuraa kyllä riittäisi varmaan jo ihan naapurin penasta, mutta pena kun ei oikein nappaa niin kuin mikään tavallinen kuolevainen muutenkaan, vaan sen pitäisi olla joku huippu statuksen omaava.

Naapurin Pena ei laita heti aamulla lemmekkäitä huomenentoivotuksia emojien kanssa. Sinällään hassua jos Penalla olisi älypuhelin käytössä.

Tuo piirittäminen on sinnikkyyslaji. Minulle yritti yksi huijari uida liiveihin, vaikka koko maailma tietää minun olevan naimisissa. Lopulta yritti, että jos puolison kanssa lähtisimme rahoittamaan hänen liiketoimiaan. Valehtelin, että olemme PA ja pyysimme häneltä rahaa kun olemme suomalaisköyhälistöä niin tyyppi katosi lopullisesti.

Aina kun joku tuollainen kenraali yrittää liki niin mainostakaa köyhyyttänne ja pyytäkää kentsulta heti rahaa lainaan. Pääse kaikista nopeimmiten eroon niistä. Minä valehtelin, että Suomen valtio maksaa kaikille älypuhelimet asioiden hoitoa varten.

Tämä kertoo hyvin etenkin suomalaisnaisten kiltin hyväuskoisesta typeryydestä. Ei edes uskalleta sanoa SAMAN TIEN vain EI ja blokata kyseistä henkilöä, vaan jäädään jaarittelemaan ja keksimään tekosyitä. Tämä on se hömelö ihmistyyppi, joka jää puhelinmyyjienkin kanssa neuvottelemaan ja perustelemaan miksi ei voi tilata juuri nyt, sen sijaan että sanoisi ponnekkaasti kesken myyntipuheen että KIITOS EI, ja painaisi punaista luuria kuuntelematta argumentteja. Heikoimmat sitten puhutaan ympäri ennen pitkää.

Ei tuo ole kiinni sukupuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/499 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai osaa, jos joka päivä tekee samoja asioita vuodesta toiseen.

Vierailija
104/499 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset huijarit voivat vedota myös sellaisiin, joilla on aina ollut liian suuret luulot omasta viehätysvoimastaan ja ulkonäöstään.

Vihdoinkin löytyy joku, joka arvostaa hänen viehättävyttään. On kiva lukea kauniita sanoja ja uskoa niihin.

Sitten jos vielä saa siltä komealta kapteenilta kukkapuskan tai pari, niin eihän se voi olla huijausta, eihän?

Onneksi tiedän jo nyt 5-kymppisenä muuttuneeni sukupuolettomaksi tapetiksi. Jos 20 vuoden päästä alan kuvitella jotain muuta, olen todella sekaisin.

Vierailija
105/499 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa ihan suoraan että ei säälitä nämä tippaakaan, eikä ymmärrystä heru. Ihan olisi miehiä täällä kotimaassakin, mutta kotona vaan istutaan ja rakastutaan johonkun Yhdysvaltojen armeijan upseeriin jota ei ole ikinä edes nähty, ja lähetetään hänelle koko elämän säästöt ja enemmänkin.

Hämmästelen, millä tavalla ihminen pystyy henkisesti kasvamaan noin vajaaksi? Eikö ole pienintäkään ymmärrystä elämän varjopuolista saatu elämässä? Uskotaan yksisarvisiin ja puutarhatonttuihin?

Löytyykö mistään muualta maailmasta näin lapsellisia ihmisiä kuin suomesta? Sitten se naapurin ukko ei kelpaa kun miehen pitää olla tasoa lentäjäkirurgi. Ehkä elämä on ollut niin turvattua ja luksusta aina, niin ei uskota siihen että mitään pahaa itselle voi sattua.

Sanon kyllä suoraan, etä heitä joita elämä on potkinut päähän jo aivan riittävästi muutenkin eivät tämmöisiin haksahda. Jo senkin takia, kun tuskin mitään rahaa on lähettää.

Juuri noin. Seuraa kyllä riittäisi varmaan jo ihan naapurin penasta, mutta pena kun ei oikein nappaa niin kuin mikään tavallinen kuolevainen muutenkaan, vaan sen pitäisi olla joku huippu statuksen omaava.

Naapurin Pena ei laita heti aamulla lemmekkäitä huomenentoivotuksia emojien kanssa. Sinällään hassua jos Penalla olisi älypuhelin käytössä.

Tuo piirittäminen on sinnikkyyslaji. Minulle yritti yksi huijari uida liiveihin, vaikka koko maailma tietää minun olevan naimisissa. Lopulta yritti, että jos puolison kanssa lähtisimme rahoittamaan hänen liiketoimiaan. Valehtelin, että olemme PA ja pyysimme häneltä rahaa kun olemme suomalaisköyhälistöä niin tyyppi katosi lopullisesti.

Aina kun joku tuollainen kenraali yrittää liki niin mainostakaa köyhyyttänne ja pyytäkää kentsulta heti rahaa lainaan. Pääse kaikista nopeimmiten eroon niistä. Minä valehtelin, että Suomen valtio maksaa kaikille älypuhelimet asioiden hoitoa varten.

Tämä kertoo hyvin etenkin suomalaisnaisten kiltin hyväuskoisesta typeryydestä. Ei edes uskalleta sanoa SAMAN TIEN vain EI ja blokata kyseistä henkilöä, vaan jäädään jaarittelemaan ja keksimään tekosyitä. Tämä on se hömelö ihmistyyppi, joka jää puhelinmyyjienkin kanssa neuvottelemaan ja perustelemaan miksi ei voi tilata juuri nyt, sen sijaan että sanoisi ponnekkaasti kesken myyntipuheen että KIITOS EI, ja painaisi punaista luuria kuuntelematta argumentteja. Heikoimmat sitten puhutaan ympäri ennen pitkää.

Miehet maksavat aivan samalla tavalla näille etärakkailleen.

Vierailija
106/499 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit naiset eivät halua olla työmiesten kanssa un monella on huonoja kokemuksia. Pieruvitsejä,   pesemättömyttä,   likaiset verkkarit, eikä ole kyläilyklpoinen.

Vierailija
107/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut huijatuksi  joutuneen ihmisen, joka haksahti siksi, kun " sinä olet tarpeeksi taitava ja osaat ..." Kyse oli tosin eri asiasta.

Ehkä kyse ei kuitenkaan ollut otsikon tapauksessa suomalaisesta, koska poika joutuu elättämään. Suomalaisilla varattomilla on sosiaaliturva.

Vierailija
108/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tässä on se, että puhelimessa uskotaan kun "POLIISI" pyytää verkkopankkitunnuksia jne. mutta se ei mene kaaliin, kun se oikea poliisi varoittelee iltapäivälehdissä säännöllisin väliajoin näistä huijareista ;D

Onneksi mikään Kela, vakuutus tai muu instanssi ei korvaa, omiaanpahan lähettelevät. Ja sossun hanat tiukasti vaan kiinni.

Nuoret miehet sitten menettävät rahansa peleissä, eli ei sen viisaampaa touhua.

Vierailija
109/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on rikas maa

Tämä on ihan totta. Eläkeläiset laittaa tuollaisia summia huijareille, kaupunginosaryhmässä Facebookissa myydään puolen miljoonan asuntoja kuin tikkareita.. Olen itse pienituloinen, reilun 2 tonnin kuukausitulot ja ei perintöjä. Tuntuu käsittämättömälle, että jollakin voi olla noin paljon rahaa. Ja heitä on paljon. En siis kritisoi, mutta ihmettelen. Olen aina luullut että suurin osa on pienituloisia puurtajia. Ei muuten ole. Ilmeisesti näitä hyvätuloisia on ihan helvetin paljon ja minä itse olen pelkkä surkimus. Näillä mennään.

Vierailija
110/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on rikas maa

Tämä on ihan totta. Eläkeläiset laittaa tuollaisia summia huijareille, kaupunginosaryhmässä Facebookissa myydään puolen miljoonan asuntoja kuin tikkareita.. Olen itse pienituloinen, reilun 2 tonnin kuukausitulot ja ei perintöjä. Tuntuu käsittämättömälle, että jollakin voi olla noin paljon rahaa. Ja heitä on paljon. En siis kritisoi, mutta ihmettelen. Olen aina luullut että suurin osa on pienituloisia puurtajia. Ei muuten ole. Ilmeisesti näitä hyvätuloisia on ihan helvetin paljon ja minä itse olen pelkkä surkimus. Näillä mennään.

Mulla työkyvyttömyyseläke nettona alta tonnin, mutta omistusasunto (perinnöllä hankittu) pelastaa, jotta jotenkin tässä pärjää. Naurattaa vieläkin, kun sain riesakseni nuoren naishenkilön, joka alkoi soitella aamuisin.

Ensin sain raivarin ja huusin luuriin kuinka mulla on miljoonia ja sinulle, luuseri, en rahojani lähetä! Enkuksi tämä puhelu käytiin. Nainen kilahti, ja hämmästeli, miljoonia?? Juu u, miljoonia, mutta pidän ne ihan itse. Soitot jatkuivat useita viikkoja, vaikka en edes vastannut niihin enää. Kovasti ovat rahan perässä, joten jotkut sortuvat painostuksen alla. Ja kyllä kyllä, tyhmää alkaa noiden kanssa vääntämään, mutta meni hermo. 

Ja turhaa vaihtaa numeroa, mulla salainen ja silti soitellaan ympäri maailmaa.

Vierailija
111/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun alkupuolella väitettiin että suurin osa huijatuista on naisia. Onko sille jotain lähdettä? Sitä on todella vaikea uskoa, sillä netti on täynnä nuoria ja kauniita Tatjanoita ja Ivanoita jotka lähettelevät viestejä 50v papparaisille jotka sokeasti uskovat että kyllä nyt on tuollainen upea seksipommi rakastunut meikäpoikaan! Näitä on niin paljon, että myös näihin haksahtavia täytyy olla merkittävä määrä.

Tai kun papparainen, nuorempikin uros, lähettää thaiystävättärelleen rahaa joka kuukausi. Ei ole välttämättä ainoa maksumies kyseiselle naiselle. Tosin on tavannut naisen kun on thaimaassa ollut.

En tiedä lasketaako näitä mukaan huijauksiin , vaikka tässäkin viedään rakastunutta.

Vierailija
112/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää. Näistäkin koko ajan puhutaan niin miten jotkut lankeaa näihin aina vaan?

Mullekin on instan kautta koittanut laittaa viestiä ihan selvä huijari. Oli kans joku kenraali ulkomailta. Ihan komea vanhempi herrasmies. Teki mieli alkaa kirjoitella ja odottaa koska tulee eka rahapyyntö ja vähän huijata takaisin mutta mies sanoi että anna olla 😅

Jos joku on liian hyvää ollakseen totta niin se on liian hyvää ollakseen totta 😬

Olisitte yhdessä miehen kanssa juonien vähän aikaa vedättäneet.

Ja tietty raportointi tänne, mutta poistoon taitaisi joutua😉

Vierailija
113/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon treffisivustoilla on penoja, joille ei ikäisensä nainen käy. Pitää olla 20-30 vuotta nuorempi nainen, koska vanhassa naisessa on ryppyjä ja penalla on kesämökki ja avensis, niin johan naiset arvostavat. Sitten kun parikymppinen kaunotar laittaa viestiä, niin pena on heti messissä. Ihmiset pariutuisivat aika nopeasti, jos olisivat realistisesti liikenteessä.

Vierailija
114/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se, nuo rahan lähettelijät on järjestään naisia.

Vierailija
115/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun alkupuolella väitettiin että suurin osa huijatuista on naisia. Onko sille jotain lähdettä? Sitä on todella vaikea uskoa, sillä netti on täynnä nuoria ja kauniita Tatjanoita ja Ivanoita jotka lähettelevät viestejä 50v papparaisille jotka sokeasti uskovat että kyllä nyt on tuollainen upea seksipommi rakastunut meikäpoikaan! Näitä on niin paljon, että myös näihin haksahtavia täytyy olla merkittävä määrä.

Tai kun papparainen, nuorempikin uros, lähettää thaiystävättärelleen rahaa joka kuukausi. Ei ole välttämättä ainoa maksumies kyseiselle naiselle. Tosin on tavannut naisen kun on thaimaassa ollut.

En tiedä lasketaako näitä mukaan huijauksiin , vaikka tässäkin viedään rakastunutta.

No aika hyvin noita ukkoja kyllä viedään, kun kuusikymppiselle saapuu thaikku vaimoksi Suomeen, niin kotimaahan nainen lähettää sukulaisilleen, ja saattaa olla sinne jäänyt useampikin lapsi jotka elättää. Taloja siellä rakentavat miehen rahoilla. Lisäksi ne kaikki vaatimukset mitkä itselleen haluaa. Ja ukko maksaa. Ja tämäkö on rakkautta?

Eiköhän halvemmallakin saisi...

Mun exän  vammainen, about 150senttinen mies, lähisukulainen (pystyy asumaan kuitenkin itsenäisesti) otti kans tällaisen thaikkunaisen. Oli jo valmiiksi Suomessa tämä nainen, heillä on oikein yhteisö. Nyt on varmaan jo perintö mieheltä sulanut, eikä rahaa enää varmaankaan ole, myi asuntonsakin, ja oli  vuokralla, kun viimeksi hänestä kuulin. Pian varmaan tulee "ero".

Vierailija
116/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen pitäisi perustaa omia firmoja, joihin työllistää työttömiä hurmureiksi ja hurmaajattariksi. Heiltä sitten voi tilata mieluisensa palvelun, johon kuuluu lemmenchattia, toivotuksia, tekoälyllä tehtyjä kuvia ja söpöilyä. Vaikka 19,90€/kk.

Tässä olis ajatusta. Katsoin aikoinaan videon että esm japanista voi vuokrata poikakaverin vaikka päiväksi. Ihan vaan sellasta söpöilyä.

Mutta en usko että nämä riittäis noille jotka haluavat rakastua.

Vierailija
117/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen pitäisi perustaa omia firmoja, joihin työllistää työttömiä hurmureiksi ja hurmaajattariksi. Heiltä sitten voi tilata mieluisensa palvelun, johon kuuluu lemmenchattia, toivotuksia, tekoälyllä tehtyjä kuvia ja söpöilyä. Vaikka 19,90€/kk.

Hyvä idea! Hinta olisi kohtuullinen verrattuna huijauksiin.

Vierailija
118/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnehän nämä rahat sitten siellä ulkomailla menee? Onko sillä köyhällä nettikahvilassa istuvalla huijarilla lapsia ja vanhempia joille he siirtävät ne rahat. Sittenhän se on vähän se ja sama kuka rahan käyttää, käyttääkö verisukulainen suomessa vai köyhä perhe ulkomailla joilla ei ole rikkaita isovanhempia. Suomi antoi köyhänapua.

Vai meneekö ne rikollisjärjestöille tilille jossa jo älytön määrä rahaa. Ostetaanko niillä aseita vai järjestellään muita rikastumiskeinoja.

Vierailija
119/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Minulle olisi riittänyt noin 50 tonnia.

Vierailija
120/499 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Hinta olisi kohtuullinen verrattuna huijauksiin.

Verottajakin saisi osansa. Jos olisin nuori vielä, ja työnhakijana nykyisissä kurjissa oloissa aktiivimalleineen, niin mieluummin oisin noissa hommissa, kuin TE:n heittopussina. Ei tuosta huonoa omatuntoakaan tulisi, kun papparaiset tietää, että feikkityttönen käy tänään luonani kaffella ja söpöstelee hauskoja juttujaan, ja mä itse maksan siitä. Itseäni en tietenkään möisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän