Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh..Miralla vastassa ex-mies ja kaks työkaveria.

Vierailija
05.11.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua nähdä toisiaan enää koskaan

Vierailija
2/11 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä hauskaa tuossa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran puheista on kyllä saanut kuvan, että suhde ainakin siskoon on läheinen. Että ihan turha huvittua tai surra.

Vierailija
4/11 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika namun näköinen toi Miran ex

Vierailija
5/11 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on ollut 9 vuotta samassa työpaikassa. Itsekin olen tuntenut parhaimmat ystäväni vasta viitisen vuotta, ja tutustuttu ollaan samassa työpaikassa. Lapsuuden ystävät ovat kaukana, ei tule enää pidettyä yhteyttä, kun asun nykyään aika kaukana lapsuuden maisemista.

Vierailija
6/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita, että ihmisellä ei ole läheisiä, jos kaikki eivät ole ängenneet johonkin bb-talkshown eturiviin. En minäkään menisi edes hyvää ystävääni vastaan sinne, vaikka olisinkin iloinen että hän tulee pois. Jenniähän ei muuten ollut edes oma avomies vastassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin miljoona kertaa, että siellä on sitten vastassa hänen hyviä ystäviään ja sisko. Nuo ei ole niitä..

Luulis, että Miran sisko olis sanonut Miralle, ettei halua julkisuuteen ja ettei tule häntä sen takia vastaan mutta eihän se sitä ole tehnyt jos Mira kerran sitä sinne odotti ELI sisko päätti vasta sen jälkeen kun Mira nolas ittensä TV:ssä, ettei halua julkisuuteen.

Vierailija
8/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyön vetoa, että kukaan läheisistäni (mies, vanhemmat, kaverit) ei haluaisi eturiviin, eikä haastateltavaksi. Eturiviin varmaan pistettäisiinkin eräs serkku, jolla on sana hallussaan. Ei kaikki halua julkisuuteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten sanottu, voihan sitä olla siellä yleisössä, vaikka ei ole eturivissä.

Vierailija
10/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssa viettää paljon aikaa ja esim. mullakin on työkaverista tullut todella läheinen ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työkaverit voivat tosiaan olla läheisiä jos on pitkään ollut samassa työpaikassa.



Ja kaikki eivät halua televisioon. Itse en esim. menisi haastateltavaksi jos joku läheiseni olisi bb- talossa.