Lue keskustelun säännöt.
Omistaako kukaan sellaista lasten karaokelaitetta?
05.11.2006 |
Onko kys. laitteesta mihinkään. Ajateltiin ostaa isovanhempien kanssa kimpassa veljeni perheen lapsille joululahjaksi kun omat musikaalista sakkia. Arveluttaa vain tuo hinta-laatusuhde. Halvimman näin Prismassa 139e.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla