Jos olisit kuorimaveitseni, mihin olisit piiloutunut?
Yritän tehdä keittoa ja tylsä juustohöylä on onneton kapistus perunoiden ja porkkanoiden kuorimiseen. Olen katsonut kaikki haarukka-lusikka- ja veitsilaatikot sekä muut sekalaatikot. Tiskikaapin ja sieltä takaa myös.Olisi kiva saada ensi viikolle eväät töihin.
Kommentit (47)
Meillä oli tippunut ihan pohjimmaisen laatikon alle eli sokkelin taakse. Ota pohjimmainen laatikko pois ja siellä se on.
Jätä kuorimatta, peset vaan hyvin.
Kuivauskaapin ritilän ja seinän väliseen koloon.
Tuo on aina kadoksissa ja jokaisella, on se kumma juttu, myös oli meillä ja alimmaisen laatikon kun otti pois oli sen takana sokkelissa. Toinen oli bioroskiksessa. Nuo pitäisi kiinnittää kettingillä seinään käsirautoihin ja samaan viinipullon avaaja., ja tonnikalapurkin avaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aina kadoksissa ja jokaisella, on se kumma juttu, myös oli meillä ja alimmaisen laatikon kun otti pois oli sen takana sokkelissa. Toinen oli bioroskiksessa. Nuo pitäisi kiinnittää kettingillä seinään käsirautoihin ja samaan viinipullon avaaja., ja tonnikalapurkin avaaja.
Oletko ap?
Löydyn biojäteastiasta kuorien seasta. True story.
Leikkuulaudalla...siinä vedettävässä laatikossa.
Kierin leikkuulaudalta taaksepäin ja heittäydyn kerien sen alapuoliseen laatikkoon.
Hyppäsin hellan ja pöytätason väliin. Toisaalta muukin piilo aina houkuttaa, siellä selaan kännykkää kaikessa rauhassa. T. kuorima v
Kyllä siellä se on aktaan tulpan vieressä perunankuorien kanssa roskiksessa. Meillä on tulppaa kaiveltu ihan jäteastian pussista asti pari kertaa ja viimeksi oli onneksi pussi vielä viemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap?
No en ole.
Sinne, mihin käyttäjäni minut olisi laittanut.
Vierailija kirjoitti:
mulla on purkinavaaja magneetilla kiinni jääkaapissa.
Meillä komposti. Olen löytänyt kolme kuorimaveistä sieltä sitä tyhjentäessäni vuosien aikana.
MÄ oon väsynyt enkä jaksa enää kuoria mitään! T: kuorimaveitsi
Tarkista myös tiskikoneen pohja, on voinut tipahtaa pesussa sinne ja lojunut viikkokausia siellä. Varsinkin jos keittiössä on hieman hämärä kohta se, missä tiskikone on, niin hankala huomata tyhjentäessä jos joku on tippunut sinne pohjalle.
Kuori perunat ohuella, terävällä veitsellä ja porkkanoista raaputa kuori pois.
Juustohöylä myös oimii porkkanoissa mitenkuten.
Piileskelen vessanpöntössä