Jos olisit kuorimaveitseni, mihin olisit piiloutunut?
Yritän tehdä keittoa ja tylsä juustohöylä on onneton kapistus perunoiden ja porkkanoiden kuorimiseen. Olen katsonut kaikki haarukka-lusikka- ja veitsilaatikot sekä muut sekalaatikot. Tiskikaapin ja sieltä takaa myös.Olisi kiva saada ensi viikolle eväät töihin.
Kommentit (47)
Mun kuorimaveitsi löytyy aina tiskipöydältä.
Tarkista vielä siitä, ja jos löytyy niin kannattaisi käydä Specsaversilla.
Olen kiilautunut aterimien kuivatuspurkkiin. Et voi nähdä minua täältä, ellet tyhjennä koko purkkia ja nosta nenäsi eteen. Voitto on minun!
Ite ainakin laitan nuo pikkuesineet heti käytön jälkeen talteen. Kato sinäkin jos se löytyy kumminkin sieltä tallesta.
Irtisanoin työsopimukseni ja poistuin salaista reittiä. Hanki uusi.
Olen tippunut laatikoiden taakse tänne sokkelin uumeniin. Huudan täällä yksin ja peloissani apua. Tule auttamaan.
T. kuorimaveitsesi
Itse etsin noin puolituntia epätoivoisesti kuorimaveitseä, kunnes äijä kysyi mitä koluan, sitten lakoonisesti totesi, katso kädestäsi mikä siinä on.
Jatkossa aion kysyä äijältä kummassa kädessä jokin on kun etsin ensin vimmatusti enkä löydä.
Heitit minut kk sitten ruokailuvälinelaatikon perälle juustohöylän ja voiveitsen kanssa.
Lensin liian kauas ja tipuin kaikkien laatikoiden alle kuivuneiden leivänmurujen ja pölykoirien sekaan.
Kaipaan kovasti jo muiden seuraan. Täällä on niin pimeetäki ja mua pelottaa ettei vaan tuu jotain jauhokuoriaisia hengaamaan tänne.
Mä olen täällä, tiskikoneen pohjalla, luiskahdin siitä ylemmältä tasolta!
Roskakaapin pohjalla, kaikkien ämpärien takana on hyvä huilia piilossa.
Pylleröösi. Siellähän minua aina pyörittelet, kun se tuntuu niin hyvältä.
Tuon takia meilla on neljä kuorimaveistä, ja vaikka AINA nostan sen huuhdeltuna omalle paikalleen/tiskikoneeseen, niin niitä on hukassa. Hämmentävää, huvittavaa ja joskus raivostuttavaa.
Myös kakkulapiot ovat hukassa, vaikka niitä ei edes heilutella bioroskien yläpuolella.
Pikkulusikat joutuivat ennen jukurttipurkkien mukana roskiin, mutta nykyään, kun kaikki vanukas/jugurttipurkit kierrätetään kansia myöten, niin se on loppunut. Kompostista niitä silti löytää.
Katso irrallisesta ateriakuivurimesta veitsien ja haarukoiden seasta. Sieltä se meillä tavallisesti löytyy.
Meilläkin meni biojäteastian mukana kompostoriin saakka. Aikanaan löytyi sieltä mullan seasta kun tyhjensin kompostoria.
Meillä kuorimaveitsi katosi suurella todennäköisyydellä kuorien mukana roskiin, sitä ei nimittäin löytynyt edes muuton yhteydessä.
En tietenkään pljasta, koska hyviä kuorimavetsiä on vaikea löytää.
Menisin biojäteastiaan juuresten kuorien seassa.
T. Siellä ollut ja lämpökompostorin prosessin läpi käynyt. Onneksi sieltä aina lopulta tupsahtaa alaluukun kautta ulos.
Yleensä hyppään tiskikoneen korista säleikön läpi sinne pohjalle, käkä käkä
Jos käyttäjäni olisi väsynyt, piiloutuisin kahvipakettiin, peruna- tai porkkanapussiin, altaiden alla olevan vedettävän roskiksen alle tai päälimmäiseksi siihen vakio vetolaatikkoon, missä normaalisti olen. Joskus myös puulastan taa kuivaustelineessä, mutta se on aika tylsä piilopaikka.