Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit kuorimaveitseni, mihin olisit piiloutunut?

Vierailija
06.11.2022 |

Yritän tehdä keittoa ja tylsä juustohöylä on onneton kapistus perunoiden ja porkkanoiden kuorimiseen. Olen katsonut kaikki haarukka-lusikka- ja veitsilaatikot sekä muut sekalaatikot. Tiskikaapin ja sieltä takaa myös.Olisi kiva saada ensi viikolle eväät töihin.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäjäni olisi väsynyt, piiloutuisin kahvipakettiin, peruna- tai porkkanapussiin, altaiden alla olevan vedettävän roskiksen alle tai päälimmäiseksi siihen vakio vetolaatikkoon, missä normaalisti olen. Joskus myös puulastan taa kuivaustelineessä, mutta se on aika tylsä piilopaikka.

Vierailija
22/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuorimaveitsi löytyy aina tiskipöydältä.

Tarkista vielä siitä, ja jos löytyy niin kannattaisi käydä Specsaversilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiilautunut aterimien kuivatuspurkkiin. Et voi nähdä minua täältä, ellet tyhjennä koko purkkia ja nosta nenäsi eteen. Voitto on minun!

Vierailija
24/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin laitan nuo pikkuesineet heti käytön jälkeen talteen. Kato sinäkin jos se löytyy kumminkin sieltä tallesta.

Vierailija
25/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoin työsopimukseni ja poistuin salaista reittiä. Hanki uusi.

Vierailija
26/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tippunut laatikoiden taakse tänne sokkelin uumeniin. Huudan täällä yksin ja peloissani apua. Tule auttamaan.

T. kuorimaveitsesi

Vierailija
27/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpuun

Vierailija
28/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin noin puolituntia epätoivoisesti kuorimaveitseä, kunnes äijä kysyi mitä koluan, sitten lakoonisesti totesi, katso kädestäsi mikä siinä on.

Jatkossa aion kysyä äijältä kummassa kädessä jokin on kun etsin ensin vimmatusti enkä löydä.

Vierailija
29/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitit minut kk sitten ruokailuvälinelaatikon perälle juustohöylän ja voiveitsen kanssa.

Lensin liian kauas ja tipuin kaikkien laatikoiden alle kuivuneiden leivänmurujen ja pölykoirien sekaan.

Kaipaan kovasti jo muiden seuraan. Täällä on niin pimeetäki ja mua pelottaa ettei vaan tuu jotain jauhokuoriaisia hengaamaan tänne.

Vierailija
30/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä, tiskikoneen pohjalla, luiskahdin siitä ylemmältä tasolta!

Vierailija
31/47 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakaapin pohjalla, kaikkien ämpärien takana on hyvä huilia piilossa.

Vierailija
32/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko löytyi?

Vierailija
33/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylleröösi. Siellähän minua aina pyörittelet, kun se tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
34/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia meilla on neljä kuorimaveistä, ja vaikka AINA nostan sen huuhdeltuna omalle paikalleen/tiskikoneeseen, niin niitä on hukassa. Hämmentävää, huvittavaa ja joskus raivostuttavaa.

Myös kakkulapiot ovat hukassa, vaikka niitä ei edes heilutella bioroskien yläpuolella.

Pikkulusikat joutuivat ennen jukurttipurkkien mukana roskiin, mutta nykyään, kun kaikki vanukas/jugurttipurkit kierrätetään kansia myöten, niin se on loppunut. Kompostista niitä silti löytää.

Vierailija
35/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso irrallisesta ateriakuivurimesta veitsien ja haarukoiden seasta. Sieltä se meillä tavallisesti löytyy.

Vierailija
36/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin meni biojäteastian mukana kompostoriin saakka. Aikanaan löytyi sieltä mullan seasta kun tyhjensin kompostoria.

Vierailija
37/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuorimaveitsi katosi suurella todennäköisyydellä kuorien mukana roskiin, sitä ei nimittäin löytynyt edes muuton yhteydessä.

Vierailija
38/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pljasta, koska hyviä kuorimavetsiä on vaikea löytää.

Vierailija
39/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin biojäteastiaan juuresten kuorien seassa.

T. Siellä ollut ja lämpökompostorin prosessin läpi käynyt. Onneksi sieltä aina lopulta tupsahtaa alaluukun kautta ulos.

Vierailija
40/47 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyppään tiskikoneen korista säleikön läpi sinne pohjalle, käkä käkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän