Mitä juustoa teillä syödään?
Meillä tykätään eritysesti salaneuvoksesta. Juustoa kuluu paljon, joten yritin etsiä edullisempaa goudajuustoa. Kokeilimme x-tran goudaa, ei oikein maistunut. Olisiko vinkkejä hyvistä edullisista juustoista? Onko Lidlissä goudaa?
Kommentit (36)
Oltermannia, 15% Polaria, Port Salutia, cheddaria, Aamupala Kevyt -sulatejuustoa ja Creme Bonjourin tuorejuustoja.
Polar 10% meillä. On hinnakkaampaa mutta ei maistu niin suolaiselle kun ne halvemmat edamit jne...
Vierailija kirjoitti:
Hakemassa ehdotuksia eläkeläiselle?
Olemme nelilapsinen perhe, isoimmat teinejä
Polar, paitsi nyt ei mitään kun kallista.
Arkijuusto, n. 1 kg köntti. Yksin riittää 2 viikkoa. Herkutteluun auran homejuusto.
Österbottenia, kermajuustoja, edamia ja emmentalia mitä nyt kulloinkin ilmaiseksi saa tehtaalta.
Arkijuustoa, aiemmin syötiin kermajuustoa mutta ei nyt enää ruoan kallistuttua
Vierailija kirjoitti:
Onko Lidlissä goudaa?
lidlin perusgouda pesee kaikki arkiedamit, oltermannit ja valioemmentalit (mustaa lukuunottamatta).
Vierailija kirjoitti:
Österbottenia, kermajuustoja, edamia ja emmentalia mitä nyt kulloinkin ilmaiseksi saa tehtaalta.
Mitä on Österbotten? Västerbottenin tiedän, hyvää mutta törkyhintaista.
Viipaloitu Arkijuusto.
Mutta vain koira syö, liian kallista juusto meille muille.
X-tra Gouda, joko normaali tai 16. Meillä Ässä lähikauppa, lähimpään Lidliin matkaa 70 km.
Onko toista joka on koukussa juustoihin. Sitä vaan syö, syö, syö.. Tv katsoessa juustoköntti ahmittavana ja joskus yölläkin.
halvin taitaa olla se arkijuusto. aika mauton. talous ei kestä kalliitta maukkaita juustoja
Pirkka kermajuustoa - se sellainen puolikiloinen.
Maasdam paras juusto myös edam, emmental. Juhlapäivänä mustaleima että keisarinna.
Oltermannit,Arkijuustot,Rainbow kermajuusto,Aura,Koskenlaskija,Maasdam,tuorejuustot,Turunmaa.
Oikeastaan melkein kaikki käy. Olen juustohullu,niistä en tingi.
Vierailija kirjoitti:
Onko toista joka on koukussa juustoihin. Sitä vaan syö, syö, syö.. Tv katsoessa juustoköntti ahmittavana ja joskus yölläkin.
Minä olen juustohullu.
Hakemassa ehdotuksia eläkeläiselle?