Hotelliaamiaisista ilman yöpymisiä on tullut muotia
Kommentit (26)
No en todellakaan ala maksamaan hotelliaamiaisesta tuplahintaa 3 ruokalajin työpäivälounaaseen verrattuna.
Jooooo rakastan niitä, jos on hyvä hotelli!
Eikö nuo olleet muodissa 10 vuotta sitten?
En. Yleensäkään en hurahda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo olleet muodissa 10 vuotta sitten?
Mä en tiedä muodista, mutta me käytettiin näitä joskus n. 20 vuotta sitten. Tai siis, itse olin teini ja menin vanhempieni mukana.
Oli kyllä ihan kivaa.
Käymme silloin tällöin hotelliaamiaisella.
Paljonkohan tuollainen kustantaa? Voisi olla ihan kivaa mennä vaikka lauantaina syömään aamiaista hotellille pitkän kaavan mukaan.
En pysty käydä vaikka haluaisin koska heräilen vasta kun aamiaiset on päättyneet.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan tuollainen kustantaa? Voisi olla ihan kivaa mennä vaikka lauantaina syömään aamiaista hotellille pitkän kaavan mukaan.
Riippuu hotellista, mutta jos hyvä hotelli niin 20-30€/hlö
En todellakaan kun maksaa tuplasti verrattuna lounasbuffetin hintaan. Enkä muutenkaan jaksa syödä aamuisin kovin paljoa.
Täällä on vain ketjuhotelleja, en menisi niihin syömään jotain sämpylää, riisipiirakkaa, kananmunia ja hedelmiä. Ennemmin maksan 11e hyvästä lounasbuffetista. Noissa hotelleissa taitaa aamupalatkin olla kalliimpia.
Kyllä mä osaan kokkelia ja pekonia paistaa kotona. Ja pari paahtoleipää.
Ei kyllä tule hotellilta mieleen mitään mitä vartavasten pitäisi saada, vaikka tiuhaan reissaankik.
Voin tehä ite sen hotelliaamiaisen kotonani. Tulee paljon halvemmaksi. En ymmärrä miten uusavuttomia ihmiset on.
En syö koskaan aamupalaa kotonakaan eli en ole hurahtanut.
Ei kiinnosta, sillä en yleensä hotellissakaan ollessa ota paljonkaan, yleensä sämpylän, vähän vihanneksia, yhden siivun leikkelett ja jugurttia tai hedelmän, vähän riippuen mitä on tarjolla, tai vain pelkän puuron+marjoja ja kahvin. Joskus kun on tilanne, että on iltapäivällä vasta menoa, menen syömään myöhemmin ja korvaan sillä lounaan ja otan sitten vähän enemmän kuin yleensä, mutta noin muuten mieluummin lounas kuin hotelliaamiainen. Ei se ole edes halpa.
Hyvä hotelliaamiainen on hyvä ja hintansa väärti. Karjalanpiirakoita, croissanteja, tuoreita sämpylöitä, erilaisia kylmiä kaloja ja kylmiä lihoja luten paahtopaistia, erilaisia juustoja (siis homejuustoja jne), useita tuoreita kasviksia ja hedelmiä, jogurtteja, erilaisia myslejä, valikoima paistettuja makkaroita, kakkua ja muita leivonnaisia, tuoremehuja, erikoiskahveja.
Harvoinpa tuollaista tavallisissa hotelleissa on, mutta tuo aamiaisella käymis trendi ei taida koskea tavallisia hotelleja.
Hotelliaamiaisilla on harvoin mitään niin erikoista, että siitä viitsisi maksaa ja varta vasten lähteä sitä syömään. Samat kananmunat ja pekonit ja valmiscroissantit aina.
Vierailija kirjoitti:
20-25€.
Kyllä mä 30e maksan siitä et saan sotkea sängyn, suihkun, vessan ja sit aamupalalle.