Järkytyin tuosta IS keskikokoinen nainen -jutusta. Kerro mittasi!
Todistetaan, ettei av:llä olla niin lyhyitä ja painavia.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Tossahan sanotaan, että tämä on keskiarvonainen. Keskiarvonaisella on myös 1.5 lasta ja 1.9999999.... jalkaa.
Kivempi ois varmaan termi "mediaaninainen". Eikä toi pituus/painokaan kovasti kerro. Samoilla mitoilla voi olla ihan eri näkönen riippuen siitä missä sitä muotoa on ja missä ei.
Ihan vaan näin miehisestä näkökulmasta.
Ihmisten vaatekootkaan ei kerro aina sitä kokoa, joku voi olla isokokoisempi muuten mutta laihempi ja käyttää isokokoisia vaatteita ja toinen joka käyttää pienempiä vaatteita olla muuten pienikokoisempi mutta kokoonsa nähden pulskempi.
Paljon eroja näkyi olevan just tossa.
181 cm / 82 kg.
Lukiossa olin jo samanpituinen mutta painoin vain 65 kg. Olen mielestäni vähän liian lihava, mutta en saa kiloja pois kun olen niin stressaantunut etten jaksa harrastaa liikuntaa enempää. Ruokavaliota olen viilannut viime vuosina koko ajan terveellisemmäksi mutta nähtävästi syön määrällisesti liikaa... keho pyrkii aina siihen korkeimpaan elopainokiloonsa takaisin.
165/69. Lihoin 7kg korona-aikana ja nyt v-tuttaa yrittää taistella niitä pois.
172 / 62-64. Olen koko aikuisikäni painanut 55 kg. Siihen pyrin edelleen, koska vartalon muotoni on sellainen, että on oltava hieman alipainoinen, jotta näyttää normaalipainoiselta. N29.
170cm & 70kg. Pari kiloa pitäis saada lähtemään. Lihaksia on aika paljon että ainoat varsinaiset läskit on vyötäröllä.
Voisitteko laittaa vielä iän.
Koska aineenvaihdunta hidastuu 30-vuotiaasta eteenpäin.
Itse olin 18-vuotiaana 170 cm ja 50 kg.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko laittaa vielä iän.
Koska aineenvaihdunta hidastuu 30-vuotiaasta eteenpäin.
Itse olin 18-vuotiaana 170 cm ja 50 kg.
Oon 35 ja painan saman 52 kiloa kun 20 vuotta sitten.
162/50, ikää 43 vuotta.
Aineenvaihdunta ei hidastu merkittävän åaljon iän myötä, se oon lähinnä tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
162/50, ikää 43 vuotta.
Aineenvaihdunta ei hidastu merkittävän åaljon iän myötä, se oon lähinnä tekosyy.
Kyllä hidastuu ja on kilpirauhas sairautta ja muuta.
Olisi kiva tietää mitkä oli vastaavat lukemat esim. 60- 70- ja 80 luvuilla? Veikkaan painon osalta lähempänä 60kg tai alle. En muista 80 -luvulta oikeastaan yhtään edes pulskaa tyttöä. Korkeintaan vähän isoja oli muutama, mutta jenkkityylinen lihavuus on tullut myös meille jäädäkseen. Onkohan jotain tekemistä pikaruokaravintoloiden rantautumisella samoihin aikoihin?
163cm ja 55kg.
Ikä 41v.
En harrasta liikuntaa ja syön lähinnä roskaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
165/69. Lihoin 7kg korona-aikana ja nyt v-tuttaa yrittää taistella niitä pois.
Olet ihan normaalipainossa, joten miksi pitää taistella kiloja pois?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää mitkä oli vastaavat lukemat esim. 60- 70- ja 80 luvuilla? Veikkaan painon osalta lähempänä 60kg tai alle. En muista 80 -luvulta oikeastaan yhtään edes pulskaa tyttöä. Korkeintaan vähän isoja oli muutama, mutta jenkkityylinen lihavuus on tullut myös meille jäädäkseen. Onkohan jotain tekemistä pikaruokaravintoloiden rantautumisella samoihin aikoihin?
Muistatko pulskia poikia? Minä muistan. On kyllä kummallista kun miesten ylipaino-ongelma vaietaan tyystin. Kellään ei ole hajuakaan mitkä on miesten vastaavat lukemat 60-, 70-, 80-luvuilla eikä edes 2020-luvulla. Mikä on suomalaisten miesten keskipaino ja pituus? Aika paljon, kukaan ei vaan siitä puhu.
ja sen kyllä monesta huomaa