Järkytyin tuosta IS keskikokoinen nainen -jutusta. Kerro mittasi!
Todistetaan, ettei av:llä olla niin lyhyitä ja painavia.
Kommentit (209)
Helou, olen 151 cm, 75 kg. Eli en siis keskikokoinen. Mitä sitten?
161cm n. 54kg. En ole tuosta painosta ihan varma kun vaaka on rikki :D Kovin paljon ylimääräistä ei ole, mutta vähän kuitenkin, siis rasvaprosentti saisi olla kai hiukan pienempi. Ja ehkä lihaksia voisi olla vähän enemmän.
Pituus miinus 100 on sopiva paino.
165 cm, 70 kg, aivan hirveä tankki kiitos masennuslääkityksen. Ennen masennuslääkkeitä muutama vuosi sitten painoa oli 45 kg.
Olen 63 vuotias, pituus 164 ja piano 60 kg
Juoksen ja liikun paljon, yritän pitää keskivartalon vähärasvaisena
Tähän pitäisi tähdätä jokaisen ihan terveyden vuoksi. Niin naisen kuin miehenkin
Vierailija kirjoitti:
164/1169
Auts, siis 164/116. Sekin kamalasti, muttei sentäs yli tuhatkiloinen..
Miksi aina naisten kehoista järkytytään?
Voitaisiinko järkyttyä välillä miesten "iskämassuista", kaljavatsoista, tynnyrikropista tai kolmoisleuasta? Miehillä ei ole mitään luonnollista syytä (kuten naisilla raskaus ja ihan vaan naiseus) kerätä rasvaa kroppaansa, varsinkaan vatsan seudulle.
Tää sama tyyppi tekee aina aloituksen ylilaudalle ja tänne missä taivastellaan kuinka suomalaiset naiset on aivan mielettömän painavia.
Joka päivä uudet ketjut molempiin joissa aina samoilta tyypeiltä samat vastaukset.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko järkyttyä välillä miesten "iskämassuista", kaljavatsoista, tynnyrikropista tai kolmoisleuasta? Miehillä ei ole mitään luonnollista syytä (kuten naisilla raskaus ja ihan vaan naiseus) kerätä rasvaa kroppaansa, varsinkaan vatsan seudulle.
Aina asia käännetään niin, että vain naiset kärsisivät ulkonäköpaineista kroppansa osalta. Tuossakin jutussa nuo naiset kertoivat tunteneensa niin jossakin vaiheessa. Miehet eivät ilmeisesti ulkonäköpaineita koe tai eivät niistä välitä, kuten naiset.
Näin media ainakin antaa ymmärtää näitä juttuja tehdessään.
Mitä on koronakilot? Ei korona nosta painoa kenelläkään.
Holtiton syöminen sitä tekee. Jollei pääse liikkumaan, niin pitää syödä sen mukaan mitä kuluttaa liikkumatta. Turha syyttä mitään muuta kuin häntä, joka katsoo peilistä takaisin.
159/70. Nuorena olin toki hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisko se kuitenkin sun mielestä vähän luonnolisempaa jos mies keräisi sen rasvan jonnekin muualle kroppaan kuin just siihen vatsan seudulle? Että jokainen päättää itse minne sen rasvan kerää? Ei hemmetti mikä jurpo :D
160/55. Olen melko tyytyväinen nykyiseen painooni, koska muodot on kohdillaan tai siellä missä pidän niistä ja vatsa melko timmi. Nuorena olin aina alle 50kg ja tulevaisuudessakin haluan pysytellä reilusti alle 60kg.
40v
On kyl outoa että olen lukenut ties kuinka monta juttua naisten keskikoosta. Tiedän myös tarkkaan mitä mittoja naiselta odotetaan. Miksi en ole ikinä lukenut yhtään juttua miesten keskikoosta eikä miehille käsittääkseni ole mitään odotuksia mittailla vartaloaan eri puolilta? Ainoa on vyötärönympärys alle 90 cm ja jotain muuta mittaa he saattavat itse toitottaa :D
Mutta enemmän syytä miesten mittojen vahtimiseen olisi kuin naisten, koska tuo 90 cm vyötärökin ylittyy lähes kaikilla parasta ennen -päivän ylittäneillä suomimiehillä ja se on ihan oikea kansantaloudellinenkin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
160/55. Olen melko tyytyväinen nykyiseen painooni, koska muodot on kohdillaan tai siellä missä pidän niistä ja vatsa melko timmi. Nuorena olin aina alle 50kg ja tulevaisuudessakin haluan pysytellä reilusti alle 60kg.
40v
ja pidät huolen että myös ÄO pysyy alle 60 niin kun tähänkin asti.
168/56
Mitä siinä jutussa sitten sanottin? En itse lue iltapäivälehtiä, voisiko joku referoida?