Riku Nieminen yrittää eduskuntaan vasemmistolaisena
Rikulle vihje: kommunismia kokeiltiin jo itänaapurissa. Ei toimi. Eikä tän tempauksen jälkeen tarvitse haaveilla, että suomalaiset tulis sun keikoille.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoisena miehenä ja ilmeisesti vielä heterona hän kuuluu nykyisen woke-luokkajaon mukaan ylhäisaatelistoon.
Ei, vaan kynnysmatoksi joka ei saa puhua.
Joo, samaan eduskuntaryhmään sen anteeksipyytelijän kanssa... kaksi sketsihahmoa...
Vierailija kirjoitti:
paska on osumassa tuulettimeen nyt huolella ja ihmiset palaavat perusasioiden äärelle.
Koti, uskonto ja isänmaa?
En ole koskaan äänestänyt vasemmistolaista enkä tule äänestämään, oli ehdokkaana kuka vaan.
Eikö kaikki taiteilijat ja näyttelijät ole vihervasemmistoa? Riku tosin tienannut suuria summia. Voisi lahjoittaa hahmojensa avulla tienaamat rahansa hyväntekeväisyyteen, noin aluksi.
"Riku Nieminen on mukana kohutussa Zeitgeist-liikkeessä, joka tahtoo vapauttaa maailman rahasta."
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki taiteilijat ja näyttelijät ole vihervasemmistoa? Riku tosin tienannut suuria summia. Voisi lahjoittaa hahmojensa avulla tienaamat rahansa hyväntekeväisyyteen, noin aluksi.
Jos onkin lahjoittanut, on mielestäni hyvä ettei huutele niistä lahjoituksista. 😎
Vierailija kirjoitti:
Valkoisena miehenä ja ilmeisesti vielä heterona hän kuuluu nykyisen woke-luokkajaon mukaan ylhäisaatelistoon.
Minäkin olen kantasuomalainen vaaleaihoinen heteromies ja woke-luokittelun mukaan kuulun siis etuoikeutettuun eliittiin. Minun pitänee kokeilla homoseksuaalin elämää. Eikös minun pitäisi sitten heti alkaa kokemaan syrjintää ja ennakkoluuloja?
Kuten joka ikisessä vasemmistopropagandistin kommentissa jätetään huomiotta, oikeistohallitusten ikäväksi tehtäväksi jää joka kerta vasemmistohallituksen velkapommien purkaminen. Kun edes yhden kerran pääsisivät aloittamaan "puhtaalta" pöydältä eikä vaan siinä tilanteessa missä talous on ajettu karille edellisen hallituksen toimesta.