Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ulkokuori vie jalat alta, niin voisitko tinkiä muista ominaisuuksista?

Vierailija
05.11.2022 |

Olen korviani myöten ihastunut erään naisen ulkokuoreen ja myös herttaiseen luonteeseen. Hän on aika ujo, mutta puhuu minulle jo nykyään tosi sosiaalisesti, jota ei monelle tee. Meillä ei kuitenkaan ole yleisesti ottaen keskustelujen tasolla sellaista kovinkaan syvällistä yhteyttä. Porinamme ovat aina tosi yleismaailmallisia, enkä usko tämän radikaalisti ajan saatossa muuttuvan. Se yhteys joko löytyy suht hyvissä ajoin, tai sitten se jää pinnalliselle tasolle. Jokainen tietää tämän pointin ihmissuhteissa.

Tämä yhteyden puuttuminen häiritsee, mutta toisaalta ulkokuori ja kiltti luonne vetävät puoleensa äärimmäisen paljon. Vaikea on tilanne.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mitään. Hetken hupi, mutta jos haluaisin pitkän ihanan parisuhteen niin ennen kaikkea henkisellä tasolla pitäisi klikata erityisen hyvin.

Vierailija
2/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Enää. Pari kertaa olen päätä hakannut seinään sen takia että valitsin ulkonäkö edellä. Eihän siitä mitään tule. Hurmos loppuu ja mitäs sitten on? Epäsopiva ihminen jonka kanssa ei jaksa enää pannakkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko ylemmyyttä. Tulee sellainen tunne.

Vierailija
4/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, antaisin aika paljon tai kaiken anteeksi komealle miehelle. Minkäs teet, olen tosi visuaalinen ihminen!

Vierailija
5/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön pitää miellyttää. Luulisin, että henkinen yhteys syvenee pikku hiljaa.

Vierailija
6/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi. Kertapanoksi toki kelpaisi.

Vierailija
7/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, antaisin aika paljon tai kaiken anteeksi komealle miehelle. Minkäs teet, olen tosi visuaalinen ihminen!

Siinä visuaalisuus kyllä vähenee kun silmät muurautuu umpeen superkomean adoniksen jakaessa ajatuksiaan joihin tosiaan riittääkin ihan perusviittomat nyrkein.

Ei ole kovin monimutkaisia juonikuvioita tulkattavaksi. Mutta toisaalta sullekin riittää visuaalisuus.

Vierailija
8/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulis mitään. Hetken hupi, mutta jos haluaisin pitkän ihanan parisuhteen niin ennen kaikkea henkisellä tasolla pitäisi klikata erityisen hyvin.

Tähän se minäkin pelkäisin asian menevän. Ehkä se vissiin on vain pakko sitten joskus valita se, jonka kanssa jutut menee paremmin yksiin, mutta muutoin on ulkoisesti huonompi ja luonteeltaan epäsopivampi. Varmaa kun on, että noita kahta asiaa en ikinä tule parempana saamaan, sen verran realisti olen enkä elä naiivissa pilvilinnoissa.

Ap

Vierailija
9/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran. Olin ihastunut pitkään ja raamikkaaseen mieheen, jolla lisäksi on herttainen luonne. Olen itse pitkä nainen ja mieltynyt itseäni pidempiin miehiin, joten ulkonäöllisesti mies oli unelmieni täyttymys. 

Siinä kun tutustuimme paremmin, huomasin kuitenkin ajattelumme kulkevan aivan eri tahtia. Voi kuulostaa tylyltä, mutta oli selvää, ettei hänen älykkyytensä vastannut omaani. Hänen ajattelunsa ei ollut kovin nopeaa, eikä hän pystynyt lohkaisemaan tilannekoomisia vitsejä, joka itselleni on tärkein bondaamisen muoto. Tämä eritahtisuus sai lopulta mut olemaan tavoittelematta häntä, vaikka olimme jo jonkin verran lähentyneet toisiamme. Luulen, että mies huomasi suhtautumiseni muuttuneen. En koskaan kertonut hänelle mikä sai erkaantumaan. Asiasta kertominen ei olisi ollut kenenkään edun mukaista, eikä itselläni ollut tarvetta loukata.

Eli itselleni pelkkä komea ulkomuoto ei riitä. Älykkyys ja nopea ajattelu on se, johon ihastun, ja silloin vaatimattomamkin ulkonäkö riittää.

Vierailija
10/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan päin vastoin. Jos toisen kanssa klikkaa ja henkinen yhteys löytyy, olen valmis tinkimään joistain ulkoisista kriteereistä tai toiveista. Silloin kun ihmiseen ihastuu, rakastuu ja se yhteys löytyy, unohtuu siinä "väärä" silmien väri tai pari senttiä pituudessa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
11/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä visuaalisuus kyllä vähenee kun silmät muurautuu umpeen superkomean adoniksen jakaessa ajatuksiaan joihin tosiaan riittääkin ihan perusviittomat nyrkein.

Ei ole kovin monimutkaisia juonikuvioita tulkattavaksi. Mutta toisaalta sullekin riittää visuaalisuus.

Miksi sanot noin? Tuntemani komeat miehet ovat olleet pikemminkin ujoja ja hämmentyneitä saamastaan huomiosta, jota naiset jakavat jatkuvasti. Mielissään tietysti, mutta hämillään. Tuntemiani nyrkinheiluttajia on leimannut huono omanarvontunto ja krooninen mustasukkaisuus, joka sekin tietysti kumpuaa huonosta omanarvontunnosta. Ja se taas on leimallisempaa miehille, jotka eivät tunne olevansa kotonaan omassa ulkonäössään.  Ihan ymmärrettävää sekin. Mutta siis maailma petaa paremmat paikat komeille, niin surullista kuin se onkin. Ja siksi heillä helposti on myös kivempi luonne. Ei reilu maailma.

Vierailija
12/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua parisuhdetta. Ihmiset on nykyään ilkeitä ja pinnallisia ja moni sellainen ihminen, joka puhuu paljon juoruaa muista pahaa.

Mielummin olen kotona yksin ja teen käsitöitä ja katson telkkaria.

Vierailija
13/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit suhteen sellaisen kanssa, jota on ehkä kiva katsella, mutta mitään syvempää yhteyttä tai yhteistä ei löydy? Osta vaikka kiva taulu jota ihastella, ja keskity kumppanin löytymisessä siihen, että teillä klikkaa.

Vierailija
14/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin pinnallinen että tuollaiseen kykenisin. Paskasta ei konvehtia saa, oli se kääritty kuinka hienoon käärepaperiin tahansa. Toisaalta en ole niitäkään tyyppejä joiden mukaan "Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä". Kyllä sillä nyt vaan vähän on, haluttiin tai ei.

Vierailija
15/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit suhteen sellaisen kanssa, jota on ehkä kiva katsella, mutta mitään syvempää yhteyttä tai yhteistä ei löydy? Osta vaikka kiva taulu jota ihastella, ja keskity kumppanin löytymisessä siihen, että teillä klikkaa.

Koska myös luonne on ihastuttava, kiltti eikä mikään nalkuttavan noita-akan oloinen. Siihen luonteeseen ihastuin jo varhaisessa vaiheessa. Hyviä luonteita on kenties jopa vaikeampi löytää kuin samalla tasolla olevia juttukavereita.

Ap

Vierailija
16/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tinkiä ulkonäön takia muista ominaisuuksista, ja toisaalta taas toisinpäin. Mutta raja tulee kyllä jossain vastaan. Hiljattain tapasin yhden, jonka ulkonäkö oli aivan täydellinen minulle, mutta kaikki muu ei ja aika nopeasti meni sukset ristiin, vaikka kuumaa olikin muutaman viikon. Sitten tapasin toisen, jolla olisi ollut hyvä luonne, mutta ulkonäössä oli muutama dealbreaker niin pahoja, että en voinut joustaa niin paljon. Huokaus. Jos pitkän parisuhteen haluaa, pitää sekä ulkonäön että luonteen olla enimmäkseen sopiva.

Vierailija
17/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska myös luonne on ihastuttava, kiltti eikä mikään nalkuttavan noita-akan oloinen. Siihen luonteeseen ihastuin jo varhaisessa vaiheessa. Hyviä luonteita on kenties jopa vaikeampi löytää kuin samalla tasolla olevia juttukavereita.

Ap

Tämän voin miehenä itsekin aika lailla allekirjoittaa. Varmaan vähintään kolmannes naisista on sellaisia, että sosiaalisesti ja keskustelutaidoiltaan ovat tarpeeksi lähellä parisuhdekamaa, mutta hitto että hyviä luonteita on vaikea löytää. En todellakaan jaksa enää ikinä ruveta sellaiseen suhteeseen, jossa minun pitää koko ajan miettiä sanomisiani, tai vaikka että voinko tehdä jonkun työvuoron ilman että nainen nostaa siitä numeroa, kun ei voidakaan olla iltaa yhdessä. No vuorotyö nyt vain on sellaista ja se ei valittamalla ja kiukuttelulla muutu.

Vierailija
18/69 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, hän siis vaikuttaa siltä ja on sen oloinen. Mutta todellisuudessa et tunne häntä riittävän hyvin, joten et voi tietää millainen hän todellisuudessa on, tai millaista arki hänen kanssaan olisi. Ehkä hän tosiaan on ujo, kiltti ja ehkä jopa alistuva. Tai sitten hän esittää ja todellisuus on jotain ihan muuta.

Vierailija
19/69 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kyselet muiden mielipiteitä. Kyse on sinusta. Jos sinusta tuo ihminen tuntuu väärältä (kuten aloituksesi perusteella vaikuttaa), jatka etsimistä. Hän ansaitsee kumppanin jolle riittää kaikkine puolineen. Tuollaisella naisella varmasti on muitakin ottajia, myös sellaisia, jotka oikeasti haluavat hänet eivätkä koe tyytyvänsä häneen paremman puutteessa.

Vierailija
20/69 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika nopeasti kuitenkin olet mennyt tekemään johtopäätökset naisen lopusta luonteesta. Itse olen hyvin samanlainen kuin nainen, jota kuvaat. Se että en tuttujen kanssa keskustele syvällisiä, johtuu ihan siitä, että valitsen aika tarkkaan ketä päästän lähelle. Ujous sotketaan kyllä hyvin usein introverttiyteen, olen huomannut, vaikka näinhän asia ei monestikaan ole. Samaten se jos on nätti tai kaunis, niin ajatellaan ettei voi olla kovinkaan fiksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä