Jos ulkokuori vie jalat alta, niin voisitko tinkiä muista ominaisuuksista?
Olen korviani myöten ihastunut erään naisen ulkokuoreen ja myös herttaiseen luonteeseen. Hän on aika ujo, mutta puhuu minulle jo nykyään tosi sosiaalisesti, jota ei monelle tee. Meillä ei kuitenkaan ole yleisesti ottaen keskustelujen tasolla sellaista kovinkaan syvällistä yhteyttä. Porinamme ovat aina tosi yleismaailmallisia, enkä usko tämän radikaalisti ajan saatossa muuttuvan. Se yhteys joko löytyy suht hyvissä ajoin, tai sitten se jää pinnalliselle tasolle. Jokainen tietää tämän pointin ihmissuhteissa.
Tämä yhteyden puuttuminen häiritsee, mutta toisaalta ulkokuori ja kiltti luonne vetävät puoleensa äärimmäisen paljon. Vaikea on tilanne.
Kommentit (69)
Aika paljon. Itselle seksi on niin tärkeää ja siihen liittyy ulkoiset ominaisuudet vahvasti. Onhan se myös johtanut sydänsuruihin sitten, mutta minkäs teet. En kuitenkaan tee mitään epäkiihottavalla miehellä joka osaa keskustella taitavasti. Tietysti olisi hienoa, kun löytäisi jonkun joka olisi sekä kiihottava että tunnetasolla täys kymppi.
Näitä kommentteja lukiessa huomaan, että taidan olla jonkinlainen poikkeus. Ulkonäkö ja luonne ovat tärkeimmät asiat joiden perusteella ihastun. Pidän jopa positiivisena asiana jos jutut ei ihan mene yksiin, sillä erilaisuus tekee toisesta mielenkiintoisen. En usko että kiinnostuisin edes ihmisestä, jota ymmärtäisin heti puolesta sanasta.
Ap, nainen saattaa olla niin ihastunut, ettei vielä päästä lähelle ja on jopa tarkoituksella tylsä. Malta. N
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja lukiessa huomaan, että taidan olla jonkinlainen poikkeus. Ulkonäkö ja luonne ovat tärkeimmät asiat joiden perusteella ihastun. Pidän jopa positiivisena asiana jos jutut ei ihan mene yksiin, sillä erilaisuus tekee toisesta mielenkiintoisen. En usko että kiinnostuisin edes ihmisestä, jota ymmärtäisin heti puolesta sanasta.
Ei juttujen tarvitse mennä yksiin, kunhan sen toisen kanssa ylipäätään voi keskustella. Ja itse ainakin haluan että keskustellaan muustakin kuin reality ohjelmien viimeisistä juonenkäänteistä tai auton tuunauksesta. Olen kerran yrittänyt seurustella hyvän näköisen ja kiltin miehen kanssa, mutta joka suoraan sanottuna oli tyhmä kuin saapas. Olihan se alkuun ihan kivaa, mutta kyllä sitä aika äkkiä huomasi että vähän jotain muutakin haluan siltä parisuhteelta kuin kivaa sängyssä.
Kun luonne vie jalat alta, tingin muista ominaisuuksista sen enempää asiaa miettimättä. Ulkonäkö ori riitä suhteen perustaksi, kuolisin tylsyyteen jos toinen olisi kaunis katsella mutta henkinen yhteys puuttuisi41 ja sitäpaitsi ulkonäkö voi muuttua hyvinkin radikaalisti, mites sitten suu pannaan?
Olen nuorempana tinkinyt ja ne suhteet ovat olleet aivan kamalia.
Yksi ex tuntui tyhmältä kuin saapas ja hankalaa sellaista on kunnioittaa, jota pitää älyltään vajaana. Ei hän varmasti yleisesti ollut eikä ole vajaa, mutta ei vain yhtään ymmärtänyt tiettyjä juttuja, jotka minulle ovat todella tärkeitä vuorovaikutuksessa ja huumorissa. Lopulta kohtelin häntä todella huonosti.
Toinen oli ihmishirviö ja empatiakyvytön saasta heti ensimmäisestä hetkestä, jonka pääsimme olemaan kahdestaan. Mutta kun hän oli niin komea ja suloinen ulkokuoreltaan, juuri sellainen josta olin aina unelmoinut. Elämäni hirveimmät kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorempana tinkinyt ja ne suhteet ovat olleet aivan kamalia.
Yksi ex tuntui tyhmältä kuin saapas ja hankalaa sellaista on kunnioittaa, jota pitää älyltään vajaana. Ei hän varmasti yleisesti ollut eikä ole vajaa, mutta ei vain yhtään ymmärtänyt tiettyjä juttuja, jotka minulle ovat todella tärkeitä vuorovaikutuksessa ja huumorissa. Lopulta kohtelin häntä todella huonosti.
Toinen oli ihmishirviö ja empatiakyvytön saasta heti ensimmäisestä hetkestä, jonka pääsimme olemaan kahdestaan. Mutta kun hän oli niin komea ja suloinen ulkokuoreltaan, juuri sellainen josta olin aina unelmoinut. Elämäni hirveimmät kolme vuotta.
Äly, empatia ja se tärkein, huumorintaju, kulkee käsi kädessä. Kuori on pakkaus, mutta jos se ei sisällä em. asioita, unohda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisit suhteen sellaisen kanssa, jota on ehkä kiva katsella, mutta mitään syvempää yhteyttä tai yhteistä ei löydy? Osta vaikka kiva taulu jota ihastella, ja keskity kumppanin löytymisessä siihen, että teillä klikkaa.
Koska myös luonne on ihastuttava, kiltti eikä mikään nalkuttavan noita-akan oloinen. Siihen luonteeseen ihastuin jo varhaisessa vaiheessa. Hyviä luonteita on kenties jopa vaikeampi löytää kuin samalla tasolla olevia juttukavereita.
Ap
Olepa siis ihanaluonteiselle naiselle rehellinen ja kohtele häntä kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, näin voi käydä. On niin hyvännäköinen mies ja varsinkin aivan täydellinen gulli, että vielä vähän aikaa jatkan tätä seurustelua.
Terveisin palstaincel Sami
Ei vaan Terhi 52v
En voisi seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juttujen tarvitse mennä yksiin, kunhan sen toisen kanssa ylipäätään voi keskustella. Ja itse ainakin haluan että keskustellaan muustakin kuin reality ohjelmien viimeisistä juonenkäänteistä tai auton tuunauksesta. Olen kerran yrittänyt seurustella hyvän näköisen ja kiltin miehen kanssa, mutta joka suoraan sanottuna oli tyhmä kuin saapas. Olihan se alkuun ihan kivaa, mutta kyllä sitä aika äkkiä huomasi että vähän jotain muutakin haluan siltä parisuhteelta kuin kivaa sängyssä.
Käsitin että aloittaja pystyy kyllä keskustelemaan tuon naisen kanssa, mutta jutut jäävät pintapuoliselle tasolle, kun yhteyttä ei löydy. Keskustelu ei solju niin hyvin kuin mahdollista. Se ei tarkoita sitä, että aiheet joista keskustellaan, olisivat välttämättä pinnallisia.
Ja tämä ei minua haittaisi. Syvälliset keskustelut ovat minulle melko toissijainen asia. Mutta toki jokainen painottaa suhteessa vähän eri asioita.
Sellaisen miehen kanssa voisi olla vain seksisuhde. Ja siinäkin tarvittaisiin myös mukavaa luonnetta, sosiaalisuutta yms.
Parisuhteeseen pitää olla enemmän, sekä puoleensavetävä ulkonäkö että luonne, arvomaailma ym.
Se luonne ja yhteinen ajatusmaailma ne kuitenkin korreloivat pitkässä juoksussa. Kaunis ulkokuori menettää vuosien saatossa sen päällimmäisen merkityksen ja jos muu yhteys puuttuu, niin tuskin suhde kantaa enää jatkossa.
Jutut eivät varmaan kohtaa sen takia, ettei nainen ole sinusta kiinnostunut, siksi pitää keskustelun yleisellä tasolla eikä päästä lähemmäs. Koska on miellyttävä luonne, ei halua olla töykeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Koetko ylemmyyttä. Tulee sellainen tunne.
Tulee tosiaan tunne, että ap on melko itserakas. Naisen käytös viittaa siihen, ettei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jutut eivät varmaan kohtaa sen takia, ettei nainen ole sinusta kiinnostunut, siksi pitää keskustelun yleisellä tasolla eikä päästä lähemmäs. Koska on miellyttävä luonne, ei halua olla töykeäkään.
Voi johtua myös ihan vaan tuosta ujoudesta. En tiedä kauan ap on naisen tuntenut mutta harvemmin ujo ihminen heti päästää toista lähelle. Pidän ihan mahdollisena että yhteys löytyy ajan kanssa, mutta varmaa se ei tietenkään ole. Ehkä yhteys puuttuu siksi, että ovat vaan liian erilaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kerran. Olin ihastunut pitkään ja raamikkaaseen mieheen, jolla lisäksi on herttainen luonne. Olen itse pitkä nainen ja mieltynyt itseäni pidempiin miehiin, joten ulkonäöllisesti mies oli unelmieni täyttymys.
Siinä kun tutustuimme paremmin, huomasin kuitenkin ajattelumme kulkevan aivan eri tahtia. Voi kuulostaa tylyltä, mutta oli selvää, ettei hänen älykkyytensä vastannut omaani. Hänen ajattelunsa ei ollut kovin nopeaa, eikä hän pystynyt lohkaisemaan tilannekoomisia vitsejä, joka itselleni on tärkein bondaamisen muoto. Tämä eritahtisuus sai lopulta mut olemaan tavoittelematta häntä, vaikka olimme jo jonkin verran lähentyneet toisiamme. Luulen, että mies huomasi suhtautumiseni muuttuneen. En koskaan kertonut hänelle mikä sai erkaantumaan. Asiasta kertominen ei olisi ollut kenenkään edun mukaista, eikä itselläni ollut tarvetta loukata.
Eli itselleni pelkkä komea ulkomuoto ei riitä. Älykkyys ja nopea ajattelu on se, johon ihastun, ja silloin vaatimattomamkin ulkonäkö riittää.
Älykkyys ei suoraan korreloi nopean ajattelun kanssa. Minä olen keskustelussa hidas, vaikka äo:ni 127. Tilannehuumorinikin on asia, jota ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne jutut tuosta syystä jää kohtaamatta, vaan siitä, että nainen on luvalla sanoen aika yksinkertainen. Lienee hieman samanlainen tapaus, mitä tuo eräs nainen tässä ketjussa aiemmin totesi kohtaamastaan miehestä. Ei osaa esimerkiksi oikein helppoakaan matematiikkaa ja ei ole syvällisiä näkökantoja yhtään mihinkään. Lausuu englanninkieliset sanat usein niin kuin ne kirjoitetaan jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne jutut tuosta syystä jää kohtaamatta, vaan siitä, että nainen on luvalla sanoen aika yksinkertainen. Lienee hieman samanlainen tapaus, mitä tuo eräs nainen tässä ketjussa aiemmin totesi kohtaamastaan miehestä. Ei osaa esimerkiksi oikein helppoakaan matematiikkaa ja ei ole syvällisiä näkökantoja yhtään mihinkään. Lausuu englanninkieliset sanat usein niin kuin ne kirjoitetaan jne.
Ap
Miksi sitten kuvittelet, että hänkään sinuun mitään kiinnostusta tuntisi?
Jep, näin voi käydä. On niin hyvännäköinen mies ja varsinkin aivan täydellinen gulli, että vielä vähän aikaa jatkan tätä seurustelua.