Kelpaako 34v mies jolla ei aikaisempaa vähäisintäkään kokemusta naisista?
Jos oletetaan että muita negatiivisia puolia ei ole?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei kelpaa. Ei auta se, että on yliopiston käynyt, työssäkäyvä, fiksuja juttuja harrastava ja kaikin puolin ongelmaton. Heti kun nainen saa tietää asiasta, lyödään jarrut pohjaan ja mietitään kaikki mahdolliset normanbatesskenaariot läpi.
Olin itse 34-vuotiaana ala-asteikäisen lapsen äiti. Minulla oli seksi- ja seurustelukokemusta vähän alle 20 vuotta. En ihan oikeasti olisi osannut asettua sellaisen miehen asemaan, joka on kokemukseltaan samassa tilanteessa kuin ensimmäinen poikaystäväni joskus 18 vuotta aikaisemmin.
Onko kokemus sitten oleellinen asia suhteen onnistumista ajatellen? Jotkut elävät onnellisesti elämän ensimmäisessä suhteessaan ja joillain ei suhteet onnistu millään, vaikka kokemusta on vaikka miten paljon useammista kumppaneista.
Kyllä siinä ollaan niin totaalisesti eri planeetoilta, että en ihan oikeasti jaksa uskoa, että voisi kehittyä tasa-arvoinen ja tasapainoinen suhde. Enkä tarkoita vain seksiä vaan nimenomaan sitä, miten käsitellään tunnetason juttuja; millaiset odotukset on parisuhteelle; miten hoidetaan ristiriitatilanteet jne.
Vierailija kirjoitti:
Mistä naiset sen huomaisi? Eivät naiset voi tietää jos vaikka "edellinen naisesi" tykkasi toiminnastasi sängyssä ja sen perusteella tuomita kokemattomaksi.
Harva hyppää suoraan sänkyyn puhumatta mitään ja tutustumatta ollenkaan.
Nyt olisi hyvä tietää, keskustellaanko tässä ylipäänsä parisuhteesta vai vain seksin saamisesta. Jos parisuhteesta, niin ap tuskin edes hakee naista, joka lähtee Tinder-seksitreffeille. Ja sellainen nainen, joka etsii parisuhdetta, haluaa yleensä tutustua ensin. Oppia tuntemaan miestä, kuulla hänen historiaansa. Voihan sitä valehdella, joo, mutta siinäpä vasta lupaava alku!
Kyllä kelpaa. Nimittäin roskiin ja pilkankohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei kelpaa. Ei auta se, että on yliopiston käynyt, työssäkäyvä, fiksuja juttuja harrastava ja kaikin puolin ongelmaton. Heti kun nainen saa tietää asiasta, lyödään jarrut pohjaan ja mietitään kaikki mahdolliset normanbatesskenaariot läpi.
Tämä on totta. Tosin en ole muilta ominaisuuksiltani noin täydellinen mies, mutta aina ovat ne vähätkin jutut naisten kanssa loppuneet, jos on kertonut totuuden kokemattomuudestaan seksin ja parisuhteiden osalta. Ja aina jossain vaiheessa noista myös kysytään.
t. kokematon 40v mies
Minulle ei kelpaisi. N50. (Tosin en kelpaa enää minäkään kenellekään. Parisuhdetaustasta ei ole nyt apua, olenhan jo vanha muija.)
Mulla oli ennen naisia mutta jotenki tämä ikä voi vaikuttaa, ei nykyää kelpaa, vaikka en oo alimman tason mies, on kokemuksia kyllä naisista mutta nykyään ei saa edes seksiseuraa, ja oon alle 40 v mies.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä yli puolet naisista yh-äitejä niin ei taida onnistua jos mies kokematon 😞
Tämä on totta. Monenkin yh-äidin kanssa on ollut mukavia keskusteluja ja treffejä, mutta aina ne ovat jääneet tuolle tasolle, kun ei ole yhteensopivuutta kokemattoman miehen ja lapsia synnyttäneen naisen kesken. Eikä ole edes halua yrittää. Mikä on toki ymmärrettävää.
Enpä tiiä mistä sen naisen saisi, sitä en tiiä kun ei ne oikee kiinnostu.. korkeintaa vieraillaan profiilissa mutta ei laiteta viestiä.
Kato niistä 20+ vuotta vanhemmista naisista. Niiden itsetuntoo hivelee kun nuori mies osoittaa kiinnostustaan. Olit sitten ihan minkälainen tuhkamuna hyvänsä.
Kuka haluaa + 20 vanhempaa naista, oletko tosissas?
Ei minulle ainakaan tässä iässä ole niin väliä onko kumppani 10 vuotta vanhempi vai 10 vuotta nuorempi. Ehkä 20 vuotta on yleensä liikaa, mutta ei sitä aina tiedä. On niin harvinaista, että kohtaa jonkun, jonka kanssa kokee molemminpuolista yhteyttä, että olisi melko hölmöä tuomita juttu suorilta käsiltä toimimattomaksi vain, koska ikäeroa on liikaa.
t. kokematon 40v mies
Tinderissä yli puolet naisista yh-äitejä niin ei taida onnistua jos mies kokematon 😞