Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako 34v mies jolla ei aikaisempaa vähäisintäkään kokemusta naisista?

Vierailija
05.11.2022 |

Jos oletetaan että muita negatiivisia puolia ei ole?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä oikeastaan ihmettelee, että miten kukaan 34 vuotias mies on pystynyt koko elämänsä nii, ettei omaa lainkaan kokemusta naisten kanssa olemisesta. - Tulee mieleen, että eikö ole esim opiskellut lainkaan, koska harvassa on ne opiskelupaikat, joissa ei ole ensimmäistäkään (nuorta)naista. Tai missä on työssä, jos kaikki työkaberikin onm miehiä? - Tai onko kaikki kaveritkin ikisinkkuja miehiä?  Jätän nyt tarkoituksella mainitsematta miehen äidin, koska harva meistä  on omia vanhempiaan saanut valita.

Se vähän yksinekrtaisempi mies

Riippuu mitä kokemusta tässä tarkoitetaan. Romanttisilta kokemuksilta varjelee pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
22/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa mihinkään töihin.Uudelen koulutus työvoimatoimiston kurseille vaan.Sitenkän ei tule töitä kun ei työ kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä oikeastaan ihmettelee, että miten kukaan 34 vuotias mies on pystynyt koko elämänsä nii, ettei omaa lainkaan kokemusta naisten kanssa olemisesta. - Tulee mieleen, että eikö ole esim opiskellut lainkaan, koska harvassa on ne opiskelupaikat, joissa ei ole ensimmäistäkään (nuorta)naista. Tai missä on työssä, jos kaikki työkaberikin onm miehiä? - Tai onko kaikki kaveritkin ikisinkkuja miehiä?  Jätän nyt tarkoituksella mainitsematta miehen äidin, koska harva meistä  on omia vanhempiaan saanut valita.

Se vähän yksinekrtaisempi mies

Riippuu mitä kokemusta tässä tarkoitetaan. Romanttisilta kokemuksilta varjelee pelkkä ulkonäkö.

Niin. otin tuon kirjaimellisesti e. kertoi, ettei omaa vähäisntäkään kokemusta naisista. - Se on minust apaljon muutakin kuin vain kokemattomuus tomanttisesta suhteesta saati kokemattomuus seksistä.

Yhtä kaikki melkein tekisi mieleni suositella Ap.le leffaa 40 v, ja neitsyt (mies). Leffa kertoo Andysta. - 40-vuotias elektroniikkamyyjä Andy, joka viettää vapaa-aikansa keräillen action-figuureja ja pelaten tietokonepelejä. Jostain kumman syystä Andylla ei ole ikinä ollut seurustelukumppania tai minkäänlaista lähikontaktia kauniimman sukupuolen edustajiin. Kuultuaan asiasta Andyn työkaverit päättävät, että asialle on tehtävä jotain. He raahaavat vastahakoisen kollegansa jos jonkinmoisiin klubeihin ja deitti-iltoihin, mutta sopivaa morsioehdokasta ei vain tunnu löytyvän - kunnes Andy tapaa ihanan Trishin....

Itse olen aika monta kertaa aatellut, että mikä oikeastaan on leffan opetus?

Miksi välillä tuntuu sille, että osa haluaisi ylläpitää joko tahattomasti (tai tahallaan) mielikuvaa,. jossa vanhempi sanotaanko nyt sitten vaikka yli 30 vuotais mies jolla ei ole lainkaan kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta on auttamatta reppana tai luuseri  jota kukaan ei arvostaisi. Tai jolla elämä (ja kenteis mm oma mielenterveys) olisi, niin sekaisin, että saisi vastakin tuollainen mies saisi pysyä sinkkuna....

Minusta on ehkä olennaisinta se, että miten mies (tain nainen) itse omaan sinkkuuteensa suhatutuu. Onko se taakka? Onko se taakka, jonka kantamisesta syyttää muita? - Vai onko se vain asiantila, jonka kokee, että sinkuna olen mutta voisin olla parisuhteessakin (on kai ihan luonnollonen ja yleisinhimillinen tunne haluta itselleen kumppani ja saada mahd. jakaa ja antaa rakkautta jne)

Vierailija
24/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei kelpaa. Ei auta se, että on yliopiston käynyt, työssäkäyvä, fiksuja juttuja harrastava ja kaikin puolin ongelmaton. Heti kun nainen saa tietää asiasta, lyödään jarrut pohjaan ja mietitään kaikki mahdolliset normanbatesskenaariot läpi. 

Olin itse 34-vuotiaana ala-asteikäisen lapsen äiti. Minulla oli seksi- ja seurustelukokemusta vähän alle 20 vuotta. En ihan oikeasti olisi osannut asettua sellaisen miehen asemaan, joka on kokemukseltaan samassa tilanteessa kuin ensimmäinen poikaystäväni joskus 18 vuotta aikaisemmin.

Vierailija
25/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttaisi, ei ole ollut normaali elämä, eli jotain on vialla.

Vierailija
26/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ei kelpaa. Ei auta se, että on yliopiston käynyt, työssäkäyvä, fiksuja juttuja harrastava ja kaikin puolin ongelmaton. Heti kun nainen saa tietää asiasta, lyödään jarrut pohjaan ja mietitään kaikki mahdolliset normanbatesskenaariot läpi. 

Olin itse 34-vuotiaana ala-asteikäisen lapsen äiti. Minulla oli seksi- ja seurustelukokemusta vähän alle 20 vuotta. En ihan oikeasti olisi osannut asettua sellaisen miehen asemaan, joka on kokemukseltaan samassa tilanteessa kuin ensimmäinen poikaystäväni joskus 18 vuotta aikaisemmin.

En ole hän,m jota kommetoit mutta sanoan, että saattanen ymmärtää, mitä kerroit. - Mutta toisaalta eikö olennaisempaa ole kuinka asian tuo julki?

Ja mitö seksuaaliseen kokemattomuuteen tulee, niin ainakin itseöni inhottaa he, jotk akovasti kehuvat omilla aiemmilla seksikokemuksillaan. Mutta näin sanoessani minua tietysti saa kutsua/ pitää kateellisena koska olen itse ni-in kokematon, enkä vielä parikymppisenä ollut intiimimmin naisen (, enkä miehen) kanssa

Vierailija
27/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo naisia ollu oon 40v mies ei oo uskaltanut koskaan vaan mennä juttelee.

Vierailija
28/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpuuttaisi, ei ole ollut normaali elämä, eli jotain on vialla.

Mikä tosille normaalia saattaa toisille olla hyvin epänormaalia....

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
29/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En jaksa alkaa opettaa ja kertoo jotain miehestä.

Itselläkin nuorempi miesystävä mutta kyllä hän kaikki konstit tietää.

Vierailija
30/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa. Harmi kun palsta menee kiinni, niin olisi voinut vaihtaa vaikka sposteja. N31

Vierailija
31/52 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hän,m jota kommetoit mutta sanoan, että saattanen ymmärtää, mitä kerroit. - Mutta toisaalta eikö olennaisempaa ole kuinka asian tuo julki?

Ja mitö seksuaaliseen kokemattomuuteen tulee, niin ainakin itseöni inhottaa he, jotk akovasti kehuvat omilla aiemmilla seksikokemuksillaan. Mutta näin sanoessani minua tietysti saa kutsua/ pitää kateellisena koska olen itse ni-in kokematon, enkä vielä parikymppisenä ollut intiimimmin naisen (, enkä miehen) kanssa

Aika vaikea oli ymmärtää tekstiäsi, mutta eipä kukaan ole koskaan minulle tuonut ilmi sen paremmin kokemustaan kuin kokemattomuuttaan. Eikä ole kukaan minulta kysynyt kokemuksistani.

Vierailija
32/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemus sitten oleellinen asia suhteen onnistumista ajatellen? Jotkut elävät onnellisesti elämän ensimmäisessä suhteessaan ja joillain ei suhteet onnistu millään, vaikka kokemusta on vaikka miten paljon useammista kumppaneista.

Vierailija
33/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille naisille ei kelpaa kokemattomat miehet, miehen pitää olla häntäheikki joka on kyntänyt kymmenien tai jopa satojen naisten vakoja.

Aika kova vaatimus!

Vierailija
34/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, mutta sinussahan on ilman muuta negatiivisia puolia, jos kerran et ole pannut tuohon ikään mennessä. Kaikki normaalit panee ennen kuin täyttävät 20.

Vierailija
35/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat toki, mutta kun olet ronkeli ja kuvittelet olevasi top-10 jäbä..

Vierailija
36/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus on ihan niin kuin aukko CV:ssä. Se osoittaa sen, että miehessä tai työnhakijassa on jotain vialla, koska hän ei ole kenellekään kelvannut.

Vierailija
37/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomuus on ihan niin kuin aukko CV:ssä. Se osoittaa sen, että miehessä tai työnhakijassa on jotain vialla, koska hän ei ole kenellekään kelvannut.

Mitä jos ei ole koskaan suhdetta hakenut.. Ennen tätä? Vaikka laittanut opiskelut/työt etusijalle?

Tai jos on vaikka ollut todella lihava ja ei siitä syystä ole kelvannut, mutta nyt korjannut asian ja laihduttanut?

Mahdollisia syitä on monia.

Vierailija
38/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä naiset sen huomaisi? Eivät naiset voi tietää jos vaikka "edellinen naisesi" tykkasi toiminnastasi sängyssä ja sen perusteella tuomita kokemattomaksi.

Vierailija
39/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille naisille ei kelpaa kokemattomat miehet, miehen pitää olla häntäheikki joka on kyntänyt kymmenien tai jopa satojen naisten vakoja.

Aika kova vaatimus!

Näinpä, ja joku toinen nainen voi ihmetellä, että miksei ole onnistunut pitämään yhtäkään.

Vierailija
40/52 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on aloituksissa on aina se ristiriitainen tilanne että miksi ei ole niitä aikaisempia kokemuksia ja miksi niitä nyt yhtäkkiä tulisi olla.

Tämä. Vasta 34-vuotiaanako luonto alkaa vetää oravaa puuhun, vai miten se sanonta meneekään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan