Kerro ammattisi, muut arvaavat miten asut
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikön päällikkö, it-ala
Uusi omakotitalo pääkaupunkiseudulla.
Väärin meni. Vuokralla pienkerrostalossa lapissa
Ammatti koulunkäynninohjaaja. Koulutukset (vaikka ei kysyttykkään), kolme erilaista hoitajan tutkintoa
Vierailija kirjoitti:
Olen ammattisotilas , Ritari.
En ole moisesta ritarista kuullutkaan, mutta käytät OnkyFansia, asut hienossa asunnossa keskustassa, kolmiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja (vanhuspuolella)
Uusi omakotitalo, mies rakentanut ja maksanut.
Olet siis prostituoitu. Tyhmä mies maksanut ja rakentanut talon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiertue manageri ja vastaava tuottaja.
Kiertuemanageri
Täytyy osata kirjoittaa ainakin oma ammatti oikein
Vierailija kirjoitti:
Ammatti koulunkäynninohjaaja. Koulutukset (vaikka ei kysyttykkään), kolme erilaista hoitajan tutkintoa
Rivitalo kolmio kaksi kissaa, avopuoliso 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa osastonsihteeri.
Valkoinen tiilitalo, 220 neliötä. Kesämökki ja auto.
Ai että kuulostaa hyvältä! Mutta totuus on toinen: 61 neliötä, vuokra-asunto. Kesämökkiä ei ikinä ole ollut. Auto kyllä löytyy, sekin pieni ja tavallinen, mutta hyvin kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Maanviljelijä.
Kartano maalla. Luomuviljelyä tai viinitarha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole moisesta ritarista kuullutkaan, mutta käytät OnkyFansia, asut hienossa asunnossa keskustassa, kolmiossa.
En tarvitse tuollaisia palveluja. Asuntoni on toki hieno, mutten niin välitä sellaisista. Värini ovat harmaa ja verenpunainen. Silmäni ovat siniset. Jää ja tuli.
REKAN NUPPI XDDDDDDDDDDDD Muistan kun minun piti mennä ohjeiden mukaan jostain ovesta, joka on rekan nuppien kohdalla. Mietin pitkään, että mitä ihmeen nuppeja niissä rekoissa on ja miksi XDDDD Mieleen tuli ison nuppineulan näköinen juttu tyyliin rekan katolla XDDDDDDDD En muista miten sitten tajusin lopulta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kuullut? Voi sinua poloista. Ei se mitään. Sinä opit vielä tuntemaan Hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja
Kaunis uusi omakotitalo vesistön rannalla. Seesteisen viehättävä piha istutuksineen.
Kaunis puutarha ainakin on, koska ainoastaan opettajilla on koko kesä aikaa hoitaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivitalo kolmio kaksi kissaa, avopuoliso 😂
Rivitalo kolmio osui oikeaan. Ei kissoja, mutta koira. 😀. Aviopuoliso ja lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanviljelijä.
Kartano maalla. Luomuviljelyä tai viinitarha.
Luomuviljely meni oikein.
Uusi omakotitalo, mies rakentanut ja maksanut.