Teini laittoi mulle whatsappiin "lättyskii"
Kommentit (54)
🥞🎿
Haluatko lettuja ennen vai jälkeen murtomaahiihdon? Ootettaisko kuitenkin lunta? 
Onpas täällä tänään paljon tosikkoja liikkeellä. Eihän tuollaisessa kommentissa nyt mitään ihmeellistä ole. Teinien kanssa pääsee paljon helpommalla, kun ei ota kaikkea niin helkkarin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah :D En ehtisi muuta tehdäkään kuin rangaistuksia jaella, jos tuolla tasolla olisi herkkyys rankunjakoon.
t. neljän lapsen äiti
En itse kyllä puhunut tuohon tyyliin vanhemmilleni joten kasvattaa voi myös toisella tavoin
Thank God en ole sinun lapsesi. Sääliksi käy pentujasi, jos olet lisääntymään mennyt.
Lättyskii on paljon lempeämpi sanonta
kuin esim turpa tukkoon!
Pojat on muutenkin poikia. Sitä koitin selittää, kun kylällä valittivat, että meidän Keijo 36v on hakannut kadunvarresta useamman auton peilit rikki ja oksentanut portaikkoon ja huudellut jotain pikkutuhmia hassutuksia mummuille aamuyöllä (hän on aina ollut sellainen herttainen humoristi). Ihmiset on niin tosikkoja.
Meidän Jani-Mutteri sanoi emäntää huaraks ja heti emäntä kiikutti sille viiskymppistä, että saa pikkuinen vähän iltakaljaa ostaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Lättyskii on paljon lempeämpi sanonta
kuin esim turpa tukkoon!
Ei oo
Paistaisin lättyjä ja lähettäisin niistä teinarille kuvan.
Puhelin pois muutamaksi viikoksi ja ulos meneminen myös kielletty koulun jälkeen. Oppii perkele olemaan.
Mun teini lähetti viestin Juuso moi, mikä ei auennut yhtään.
Siellä se nyt on kannabishuumepsykooseissa hylännyt perheen arvot ja kapinoi. Kohta on liimautuneena Kiasman oveen ja huhuilee öljystä
Totta. Voi kasvattaa joko rennolla huumorintajuisella tyylillä tai sitten sillä toisella tavalla, jolla sinut ja muut tiukkapipot on kasvatettu.