Teini laittoi mulle whatsappiin "lättyskii"
Kommentit (54)
Tämähän on ysärijuttuja. Keitä täällä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö tuollaista pitää kysyä? 🤔 Teinit on teinejä, sanoo mitä sylki suuhun tuo 🤷
En oo ap, mutta en oo kyllä ikinä teininäkään sanonut mitään tuollaista omalle äidille.
Miksi et? Tuohan on hassuttelua. Lättyskii=tasamaahiihto.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on boomerien palsta. Boomerit eivät esim. tiedä että rangaistusten käyttöä ei enää suositella.
Mulla on 2 teiniä, enkä tiedä mitä tarkoittaa lättyskiit, voisko joku sivistää? Onko se kenties tyyliin "naama kiinni"?
Kuulostaa wt-pilttien kielenkäytöltä. Mami haroo kouvolatukkaa tyytyväisenä normaalista kehityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on boomerien palsta. Boomerit eivät esim. tiedä että rangaistusten käyttöä ei enää suositella.
Seuraamusten opettaminen onkin niin kuritusväkivaltaa, siis niin kasaria... eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 teiniä, enkä tiedä mitä tarkoittaa lättyskiit, voisko joku sivistää? Onko se kenties tyyliin "naama kiinni"?
Miksi et lue ketjua? Moneen kertaan jo kerrottu, mitä tuo tarkoittaa.
Nykyään muksuja kasvatetaan vailla minkäänlaista kuria, eikä aseteta heille edes rajoja koska "Lapset on lapsia" "Teinit on teinejä"
Nykyään Tik-Tok kasvattaa teidän lapsenne 24/7... God save us all.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkö tuollaista pitää kysyä? 🤔 Teinit on teinejä, sanoo mitä sylki suuhun tuo 🤷
En oo ap, mutta en oo kyllä ikinä teininäkään sanonut mitään tuollaista omalle äidille.
Surullista, ettei sinulla ollut/ole huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Hah :D En ehtisi muuta tehdäkään kuin rangaistuksia jaella, jos tuolla tasolla olisi herkkyys rankunjakoon.
t. neljän lapsen äiti
Mulla on sata lasta eikä mun lapset puhu tai kirjoita tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äidillä ei ollut ja hän oli myös melko herkkä. Kyllä teineilläkin voi olla tilannetajua ja myötätuntoa vanhempaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah :D En ehtisi muuta tehdäkään kuin rangaistuksia jaella, jos tuolla tasolla olisi herkkyys rankunjakoon.
t. neljän lapsen äiti
Harmi. Tuohan on ihan hauska juttu. Sopivaa lasten huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äidillä ei ollut ja hän oli myös melko herkkä. Kyllä teineilläkin voi olla tilannetajua ja myötätuntoa vanhempaa kohtaan.
No miten se äitiä satuttaa, jos puhuu hänelle tasamaahiihdosta?
Iteki sanoin taannoin äidille noin ja blokkasin koko biatchin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. neljän lapsen äiti
Lättyskii
Vierailija kirjoitti:
t. neljän lapsen äiti
En itse kyllä puhunut tuohon tyyliin vanhemmilleni joten kasvattaa voi myös toisella tavoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. neljän lapsen äiti
Lättyskii
Suuskii soppaluu!
Liittymä kiinni 2vk ja sitten kysyt osaako jatkossa viestitellä asiallisesti.
Aikanaan kouvolatukkainen mamma pukkaa horsmaa ja itkee onnenkyyneleen, kun hautakiveen on kaiverrettu "lättyskii"
Voi kauheeta, teini eli murrosikäinen on erilainen kuin aikuinen, siihen ikään kuuluu tuollainen. Toki tuota ei ole tullut jos et ole jankannut jotain. Miksi pitäisi rangaista ?