Erosin kirkosta joka suosii pride kulkuetta
Sama kuin autokoulun opettajat suosisivat rattijuoppojen kulkuetta.
Kommentit (18)
Itse erosin kirjosta ihan muista systä 1994. Olin pride kulkuessa Helsingissä. IHMISOIKEUKSIEN JA TASA ARVON PUOLESTA MARSSIEN. Kuin pride kirkossa tai jumalan palvelus Helsingissä.Sitä huolimatta juttuni Vanhempana naisena on miehet ja tulee olemaan. Lokaa sannut niskaani siitä itä-Helsingissä.En väitä kyse on tasa arvosta ja ihmioikeksista.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin kirjosta ihan muista systä 1994. Olin pride kulkuessa Helsingissä. IHMISOIKEUKSIEN JA TASA ARVON PUOLESTA MARSSIEN. Kuin pride kirkossa tai jumalan palvelus Helsingissä.Sitä huolimatta juttuni Vanhempana naisena on miehet ja tulee olemaan. Lokaa sannut niskaani siitä itä-Helsingissä.En väitä kyse on tasa arvosta ja ihmioikeksista.
Mikä "ihmisoikeus" on käyttää sukupuolielimiä väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolielinten työntäminen pistorasiaan, on niiden väärinkäyttöä. Sukupuolielinten työntäminen toiseen ihmiseen (mies tai nainen) on juuri niinkuin jumala tarkoitti niitä käytettävän
Ihan yks hailee, kuka mihinkäkin kuuluu... Huoohhhh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolielinten työntäminen pistorasiaan, on niiden väärinkäyttöä. Sukupuolielinten työntäminen toiseen ihmiseen (mies tai nainen) on juuri niinkuin jumala tarkoitti niitä käytettävän
Se pers'aukko on exit only ja naisten välinen saksitus on myös sukupuolielimen väärinkäyttöä.
Pride-kulkue on kirkolle kuin rattijuopot autokouluille? Siinäpä astetta kryptisempi analogia ilta-aivopähkinäksi🦧.
Samoin, tosin eroaisin monista muistakin syistä, koska heti kun ei noudateta Raamatun Sanaa niin mikä idea siinä on? Miksi mennä seurakuntaan joka ei perustu Totuuteen? En edes ymmärrä miksi pitää mukautua maailman mukaiseksi. Ei usko ole ihmisten miellyttämistä vaan ihmisten pelastukseksi, ohjenuoraksi, avuksi hädän hetkellä, syy tehdä parannus ja muuttua, Toivon lähde...
Kiitos, saanpahan maksaa sunkin hautapaikasta ja
hautaamisesta pitkän pennin.
Kyllä minä sitten mieleni pahootin.
1,5% veroa vakavien mielenterveyden ongelmien ruokkimiseen. Ei minun lompakostani.
Erosin kirkosta, koska se on konservatiivinen. Ei hyväksynyt polygamisia häitä. Haluaisin naimisiin ainakin kahden thaitytön kanssa, ja kirkkohäät, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Erosin kirkosta, koska se on konservatiivinen. Ei hyväksynyt polygamisia häitä. Haluaisin naimisiin ainakin kahden thaitytön kanssa, ja kirkkohäät, tottakai.
Oliko vielä 9-vuotiaita? Kovin on ihmiset ahdasmielisiä juu.
Raamatussa on rajuja ohjeita väkivaltaan yms.joita yksikään uskovainen ei toteuta ja ymmärtää ne silloisen ajan kulttuuriksi. Piru lukee Raamattua sanasta sanaan eikä ymmärrä ottaa sieltä kristinuskon arvoja ja sanomaa vaan yksittäisiä kohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vielä 9-vuotiaita? Kovin on ihmiset ahdasmielisiä juu.
Täysikäisiä. En sentään noin liberaali ole, että lapsia.
Pride = kulkue suoraan helvetistä.
Erosin koska alttarilla ei saa harrastaa seksiä. Se rajoittaa itseilmaisuani ja ihmisoikeuksiani.
Aina kannattaa erota uskontokunnista oli syy mikä tahansa.