Exä kyseli vuoden jälkeen hotellireissulle
Kyseessähän olisi siis puhtaasti läheisyyteen/seksiin liittyvä motiivi.
Viime vuonna tosiaan tapasin tyypin, ei koskaan seurusteltu virallisesti. Lähinnä reissailtiin yön yli eri kaupungeissa, patikotiin kansallispuistoissa, yökyläiltiin, vietettiin sarjamaratoneja, veneiltiin ja koluttiin huvipuistot ja kesäisin uimarannat. Pelattiin korttia ahkerasti. Ja toki pantiin. Ihastuin ja toki hänkin (minä enemmän), muttei hänellä ollut kuitenkaan riittävästi kiinnostusta. Ja siihen kaikki loppui.
Nyt vuoden verran oon viettänyt aika lailla aikaa itsekseni. Ei oo ollut mitään meneillään, koska oon nauttinut itsekseni olosta ja saan päivät kulumaan hyvin, en koe yksinäisyyttä, koska mulla on iso perhe, muutama hyvä ystävä ja hyvä työyhteisö ja harrastukset. En hae aktiivisesti seuraa tai jos sitä olisi tarjolla, sanon ei.
Exän kanssa välillä ollaan somen kautta tekemisissä. Ei mulla kuitenkaan mitään kiintymyksen/ihastuksen tunteita enää ole, koska aikaa on kulunut paljon. Jotain silti varmaan on, koska jaksan hänen kanssaan kuulumisia välillä vaihdella.
Nyt sitten tuo exä kysyi, lähdenkö seuraksi hotellireissulle. Ensin ajattelin, että en lähde. Miksi lähtisin?
Sitten mietin, miksen lähtisi? Parhaimmillaan voisi reissu olla nostalginen, lämmin piristysruiske syksyyn. Sisäinen pieni "kerran tässä eletään" henki herää sisälläni, ja mietin, että mitä pahaa voisi sattua hyvällä asenteella.
Toisaalta reissu voi olla totaalinen floppi, ja huomaan, että mitä täällä teen ja mitä oikein ajattelin. Huomaan, että mitä oon koko tyypin kanssa edes ollut, tai reissusta jäisi paha maku suuhun.
Lähtisitkö itse? Vai ehdottomasti et?
Kommentit (37)
Sitten mietin, miksen lähtisi? Parhaimmillaan voisi reissu olla nostalginen, lämmin piristysruiske syksyyn. Sisäinen pieni "kerran tässä eletään" henki herää sisälläni, ja mietin, että mitä pahaa voisi sattua hyvällä asenteella.
Voi, lapsipieni, miten naiivi oletkaan.....
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä, että mitä mielessä?
Tuo nyt on kysymättäkin selvää, jos edes kaksi aivosolua omaa.
Friends with Benefits -suhde tarkoittaa käytännössä, että molemmat osapuolet pääsevät nauttimaan säännöllisestä seksistä ilman parisuhteen sitoumuksia. Lähtökohta on yksinkertainen; olette ystäviä, jotka harrastavat seksiä, siinä kaikki. Oliskos näin mahdollista?
Mä taidan olla sitten vähemmistössä. Mä uskoisin lähteväni jos oisin noin sinkku kun ap on. Jo pelkästään hotellissa olo, uusi kaupunki ja hyvä aamiainen ois tarpeeks hyvä syy lähteä.
Mutta vielä tietäis saavansa ilman mitään panostusta ja vielä sellasta josta tietää tykkäävänsä.
Tietenkin olisin reilu ja kertoisin, etten hae mitään vakavaa hänen kanssaan, niin ei tulis väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olettaa, vaan kysyä suoraan 😏
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap aiot antaa pilllua miehelle, joka ei näe sinua kuin patjana? Miksi?
t. mies
Oisko, että sais helppoa munaa? Kyllä nainenkin voi patjan haluta.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestäänselvyyksiä on turha kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. On hyvä katsoa miten mies vastaa ja muistuttaa häntä vastauksesta sitten tosipaikan tullen. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. On hyvä katsoa miten mies vastaa ja muistuttaa häntä vastauksesta sitten tosipaikan tullen. 😏
Buah-hah-hah-hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buah-hah-hah-hah
Kyl! 😏
Tapasin kun pyysi kauniisti. Ei olisi pitänyt. Oli muuttunut. Hävettää kyllä etten edes kysynyt,mikä on vialla.
Sano sille, että harrastat seksiä vain suhteessa. Varmista ennen kuin lupaat lähteä reissukaveriksi, että varaa kaksi huonetta sieltä hotellilta.
Hotellireissulle? Miksi? Mihin? Naantaliin?
Suostuisin, jos saisin oman huoneen.