Onko ihan outoa ryypätä yksin?
Kotona kalsarikännit hyvää musiikkia kuunnellessa
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
On se kun ei saisi ryypätä ja niitä muita päihteitä ei saisi ajatellakkaan. Oma asiansa jos ei muita häiritse. Kalsarikännit on jalostunein juomisen tapa. Oikein nautinnon maksimointia ilman häiriötekijöitä.
Näin on, mukava nojatuoli, keittiö kulman takana mistä saa juomaa ja ruokaa. Itse valittava viihde. Makuuhuone vieressä kun alkaa nukuttaa, ja tietysti WC missä saa asioida ilman että tarvitsee jonottaa laarille jossain törkyisessä kusiputkassa.
Ei ole millään muotoa outoa tenuttaa yksin. Homot ja läheisriippuvaiset tarvihee viinan juontiin seuraa.
Kunnon kotikänni on ihan parasta. Itkeskelyä, huutoraivareita kuvitellusta vääryyksistä olemattomille läsnäolijoille, kaatuilua ja herääminen glögi, kuohari ja viini pullojen keskeltä housut märkänä.
Joskus haluan juoda niin että mies ei ole kotona. Laitan musiikkia ilman että joutuu miettiä hänen mielipiteitä, ja välillä vähän tanssahtelen ja laulan. En tekisi hänen nähden. Eli toisinaan on vähän pakkokin ryypätä yksin jos haluaa toteuttaa itseään.
Mä tykkään juopotella yksin.
Kuuntelen musiikkia, surffailen netissä, juon sen 8- 12 kaljaa ja menen nukkumaan.
Jää se kaikki turha baarissa heiluminen pois, mikä ei mielestäni ole yhtään huono asia.
Alkonarkeilla on ne alkonarkkien ongelmat.
ei se outoa ole. suomessa ymmärretään, että toiset ovat ap:n kaltaisia luuserijuoppoja
1. älä juo liikaa yksin
2. muista syödä jotain juomisen kanssa
3. älä vedä kaatokännejä
Halit
Vierailija kirjoitti:
ei se outoa ole. suomessa ymmärretään, että toiset ovat ap:n kaltaisia luuserijuoppoja
Mitä sulle pitäisi sanoa että olisi parempi olo? kerropa ihan itse. Kiitos
Joo, pikku kalsarikänni on silloin tällöin ihan ok, mutta ei liikaa. Jointti päälle, ja ilta on kruunattu.
Ei baariin viitsi lähteä. Liikaa melua yms. ja ihmiset on usein liian kännissä. Viimeksi kun kävin, niin puoli tuntia riitti ja lähdin kotiin. Ei mitään mielenkiintoista nähtävää.
Suomessa on jännä juttu.
Jos juot yksin, se on paha, olet rapajuoppo.
Mutta jos kaksi rapajuoppoa istuu samassa huoneessa juomassa, se on hauskanpitoa, biletystä, juhlimista ja sosiaalista kanssakäymistä. Hyvä päästellä höyryjä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, pikku kalsarikänni on silloin tällöin ihan ok, mutta ei liikaa. Jointti päälle, ja ilta on kruunattu.
Ei baariin viitsi lähteä. Liikaa melua yms. ja ihmiset on usein liian kännissä. Viimeksi kun kävin, niin puoli tuntia riitti ja lähdin kotiin. Ei mitään mielenkiintoista nähtävää.
Jep ja jep. Nykyään jätän tuosta enimmäkseen alkoholinkin pois. Vissiin liian vanha kun kaikki tuntuu niin nähdyltä eikä baarit huvita enää. Jointti ja jotain ohjelmaa telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei baariin viitsi lähteä. Liikaa melua yms. ja ihmiset on usein liian kännissä. Viimeksi kun kävin, niin puoli tuntia riitti ja lähdin kotiin. Ei mitään mielenkiintoista nähtävää.Jep ja jep. Nykyään jätän tuosta enimmäkseen alkoholinkin pois. Vissiin liian vanha kun kaikki tuntuu niin nähdyltä eikä baarit huvita enää. Jointti ja jotain ohjelmaa telkkarista.
Tuossa olisikin hyvä seuraava vaihe. En ole polttanut jojoa 20 vuoteen, saattaisi kolista hyvin joku nollakakkonen ilman viinaakin.
Alkkikset ryyppää yksin tai yhes. Iha sama.
Ukko40 kirjoitti:
Mä tykkään juopotella yksin.
Kuuntelen musiikkia, surffailen netissä, juon sen 8- 12 kaljaa ja menen nukkumaan.
Jää se kaikki turha baarissa heiluminen pois, mikä ei mielestäni ole yhtään huono asia.
8-12 kaljaa? Hyi helev, on varmaan kiva kaljapöhnäkrapyla aamulla. Vai eikö sulle tuu enää krapula? No eihän alkoholistillle tule.
Mä oon niitä joka alkaa yksin juodessa soittelemaan känni puheluita. Onhan se juttuseuraa sekin vaikka kukaan ei olekaan livenä paikan päällä.
Tossa on se huono puoli, ettei löydy kumppania, jos ei käy ikinä missään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksin juominen kotona kuuluu ihan normaalin ihmisen tavalliseen arkeen.
Huolestuttavaa, jos näin on.
On ihan ok vetää silloin tällöin kalsarit. Pullo hyvää viiniä ja musiikki soimaan. Eikä maksa paljon. Aikoinaan harrastin tuota melko useinkin, nykyään on jäänyt kokonaan. Mutta kivaa se kieltämättä oli.
Kyllä yksin juominen kotona kuuluu ihan normaalin ihmisen tavalliseen arkeen.