Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan outoa ryypätä yksin?

Vierailija
05.11.2022 |

Kotona kalsarikännit hyvää musiikkia kuunnellessa

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niitä joka alkaa yksin juodessa soittelemaan känni puheluita. Onhan se juttuseuraa sekin vaikka kukaan ei olekaan livenä paikan päällä.

Tajuathan olevasi todella nolo????ja ärsyttävä känniääliö.

Vierailija
42/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus haluan juoda niin että mies ei ole kotona. Laitan musiikkia ilman että joutuu miettiä hänen mielipiteitä, ja välillä vähän tanssahtelen ja laulan. En tekisi hänen nähden. Eli toisinaan on vähän pakkokin ryypätä yksin jos haluaa toteuttaa itseään.

Tanssit ja laulat kännissä keskenäsi? Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Mä tykkään juopotella yksin.

Kuuntelen musiikkia, surffailen netissä, juon sen 8- 12 kaljaa ja menen nukkumaan.

Jää se kaikki turha baarissa heiluminen pois, mikä ei mielestäni ole yhtään huono asia.

8-12 kaljaa? Hyi helev, on varmaan kiva kaljapöhnäkrapyla aamulla. Vai eikö sulle tuu enää krapula? No eihän alkoholistillle tule.

No varmaan tuo onkin jonkun 50-kiloisen neidin tai pikkupojan mielestä tosi kova määrä, josta pitäisi oksentaa ja nähdä tähtiä koko seuraava päivä. Tuo 8-12 kaljaa nauttiva on kuitenkin nimimerkin perusteella aikuinen MIES.

Vierailija
44/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,8 miljoonaa ihmistä Suomessa lauantaisin vetää yksin kännit.

Vierailija
45/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko outoa syödä yksin, tai nukkua yksin? Jos alkoholi on osa elämää, niin ei sillä ole väliä onko paikalla todistajia.

Vierailija
46/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen oudompaa kuin ryyppääminen yleensäkään. Suurin osa alkoholista nautitaan yksin.

Vierailija
47/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tässä yksin juomisessa on? Varmaan minunlaiseni vastenmieliset yksinäiset ihmiset ottavan ryypyn ähi toisenkin yksin! Minä otan taas neuvoa-antavan, että miten kannattaa hoitaa särkynyttä sydäntä? En ole vielä saanut hyvää neuvoa, joten skool!

Vierailija
48/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niitä joka alkaa yksin juodessa soittelemaan känni puheluita. Onhan se juttuseuraa sekin vaikka kukaan ei olekaan livenä paikan päällä.

Tajuathan olevasi todella nolo????ja ärsyttävä känniääliö.

Soitan vain niille kavereille joidenka arvelen myös olevan silloin kännissä.

No, joskus toki voin muistaa jotakuta selvää sukulaistakin.🍻

Vierailija
49/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mitenkään outoa ja tavatonta ole. Itse en kuitenkaan ole muistaakseni koskaan juonut alkoholia yksin. Syitä lienevät, etten hirveästi pidä minkäänlaisen alkoholin mausta, jolloin se ei ole mulle nautinnon lähde, enkä ole kokenut, että alkoholi jotenkin helpottaisi vitutusta tai paskaa elämäntilannetta, jolloin sille ei ole ollut "lääkinnällistäkään" funktiota. Mulle alkoholin käyttö on ollut aina sosiaalista ja hauskanpitoon liittyvää, joskaan ei mitenkään välttämätöntä silloinkaan. Jos otan (yleensä muutaman kerran vuodessa), niin vain pienen hiprakan verran.

Vierailija
50/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin ikiaikainen puheenaihe.

Vierailija
51/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, pikku kalsarikänni on silloin tällöin ihan ok, mutta ei liikaa. Jointti päälle, ja ilta on kruunattu.

Ei baariin viitsi lähteä. Liikaa melua yms. ja ihmiset on usein liian kännissä. Viimeksi kun kävin, niin puoli tuntia riitti ja lähdin kotiin. Ei mitään mielenkiintoista nähtävää.

Jep ja jep. Nykyään jätän tuosta enimmäkseen alkoholinkin pois. Vissiin liian vanha kun kaikki tuntuu niin nähdyltä eikä baarit huvita enää. Jointti ja jotain ohjelmaa telkkarista.

Semmoinen pieni nousu humala jointin kanssa. Se on ihan ok. Muutama olut tai pari snapsia. Niillä saa riittävän fiiliksen. Älli toimii eikä tule krapula.

Vierailija
52/53 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on kunnon merkki masennuksesta eikä alkoholi sitä paranna yhtään- päinvastoin käy.

Höpö höpö, yksin on mukava juoda kuunnellen hyvää musaa, katsoa leffoja ja nauttia jotain naposteltavaa. Itse en koskaan juo jos mieli on maassa.

Vierailija
53/53 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään outoa. Minä usein juon yksin tehdessäni töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän