Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että mieheni on ihastunut siskooni

Vierailija
05.11.2022 |

Mies on alkanut puhua siskostani ja ehdottaa, että mentäisiin kylään. Tuijottaa siskoa jos näemme ja on tälle korostetun mukava. Tykkäilee paljon siskon kuvista ja jutuista sosiaalisessa mediassa. Saattaa kommentoida jotain minussa ja rivien välistä voi päätellä, että haluaisi, että olisin kuin siskoni. Onko kellekään koskaan käynyt näin? Kuvittelenko vain vai onkohan näin, että voisi olla ihastunut. Tuntuu tosi pahalta ja pidän itseäni huonompana kuin siskoni. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen pikkusisko?

Vierailija
22/30 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi antaa sinä et

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt mitään ennenkuulumatonta ole. Ihan yleistä teinivuosina.

Vierailija
24/30 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siskolla ihanat namilollot ja tiukka kroppa. Sä olet joku lyhythiuksinen porsas? Joo, onpa ihmeellistä, että mies kiinnostuu siskostasi. Luultavasti ne on jo naineet ja tekevät sen heti uudelleen kun tilaisuus tulee. Pian siskosi on tiineenä miehellesi, aah.

Tässä on kyllä perää, ettei kannata päästää itseään lihomaan ja miksi ne hiukset pitää leikata iän myötä, häh.

Vierailija
25/30 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/30 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siskolla ihanat namilollot ja tiukka kroppa. Sä olet joku lyhythiuksinen porsas? Joo, onpa ihmeellistä, että mies kiinnostuu siskostasi. Luultavasti ne on jo naineet ja tekevät sen heti uudelleen kun tilaisuus tulee. Pian siskosi on tiineenä miehellesi, aah.

Tässä on kyllä perää, ettei kannata päästää itseään lihomaan ja miksi ne hiukset pitää leikata iän myötä, häh.

Hiukset on pitkät...Vähän kiloja tullut. Niistä yritän eroon päästä. Ap

Vierailija
27/30 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä taatusti tykkää mun siskosta. Miesystävä hymyilee siskolle aina hurmaavasti ja kertoilee hauskoja juttuja.

No, mut voin ymmärtää tuon. Olenhan itse hieman ihastunut miesystävän aikuiseen poikaan.

Vierailija
28/30 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa

Vierailija
29/30 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sisko ruotuun!

Vierailija
30/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä heidät visusti erossa toisistaan, tuo on sairasta. Mitä hän miettisi jos sinä tekisit samoin hänen veljensä kanssa. Olisiko normaalia....ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme