Luulen, että mieheni on ihastunut siskooni
Mies on alkanut puhua siskostani ja ehdottaa, että mentäisiin kylään. Tuijottaa siskoa jos näemme ja on tälle korostetun mukava. Tykkäilee paljon siskon kuvista ja jutuista sosiaalisessa mediassa. Saattaa kommentoida jotain minussa ja rivien välistä voi päätellä, että haluaisi, että olisin kuin siskoni. Onko kellekään koskaan käynyt näin? Kuvittelenko vain vai onkohan näin, että voisi olla ihastunut. Tuntuu tosi pahalta ja pidän itseäni huonompana kuin siskoni. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä..
Kommentit (30)
Ei tuo nyt mitään ennenkuulumatonta ole. Ihan yleistä teinivuosina.
Vierailija kirjoitti:
Onko siskolla ihanat namilollot ja tiukka kroppa. Sä olet joku lyhythiuksinen porsas? Joo, onpa ihmeellistä, että mies kiinnostuu siskostasi. Luultavasti ne on jo naineet ja tekevät sen heti uudelleen kun tilaisuus tulee. Pian siskosi on tiineenä miehellesi, aah.
Tässä on kyllä perää, ettei kannata päästää itseään lihomaan ja miksi ne hiukset pitää leikata iän myötä, häh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siskolla ihanat namilollot ja tiukka kroppa. Sä olet joku lyhythiuksinen porsas? Joo, onpa ihmeellistä, että mies kiinnostuu siskostasi. Luultavasti ne on jo naineet ja tekevät sen heti uudelleen kun tilaisuus tulee. Pian siskosi on tiineenä miehellesi, aah.
Tässä on kyllä perää, ettei kannata päästää itseään lihomaan ja miksi ne hiukset pitää leikata iän myötä, häh.
Hiukset on pitkät...Vähän kiloja tullut. Niistä yritän eroon päästä. Ap
Mun miesystävä taatusti tykkää mun siskosta. Miesystävä hymyilee siskolle aina hurmaavasti ja kertoilee hauskoja juttuja.
No, mut voin ymmärtää tuon. Olenhan itse hieman ihastunut miesystävän aikuiseen poikaan.
Pidä heidät visusti erossa toisistaan, tuo on sairasta. Mitä hän miettisi jos sinä tekisit samoin hänen veljensä kanssa. Olisiko normaalia....ei.
Isotissinen pikkusisko?