Miksi Pate Mustajärvi ryyppää?
Yleensä ryyppäämisen takana on joku syy. Mikä se mahtaa hänellä olla?Onko surua tms?
Kommentit (40)
Pate mustajärvi ja päivi lipponen olis hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten kun oli lehdissä ym. puhumassa muuttuneista elintavoistaan ja ties mistä kävelylenkeistä ja vihersmoothieista arvasin ettei mene kauaa kun juo taas.
Minua ihmetyttää että ammattilaiset (heh, ei kovat ryyppääjät vaan päihdetyön tekijät) eivät varoita juuri raitistunutta "älä ala meuhkaamaan raittiudellasi tyyliin ei enää ikinä". Kun HE kuitenkin tietävät riskit. Jättävät kertomatta polulle sijoitetuista karhunraudoista.
Jospa vaikka varoittelevatkin? Pate on julkisuuden henkilö ja samalla myös ihminen hänkin. Hänet on pyydetty kertomaan parammasta elämästä ja hän on niin tehnyt. Ehkä siitä on joku saanut pontta omaan taisteluunsa.
En ymmärrä miksi ei saisi. Repsahtamiset liittyy alkoholismiin myös. Se käydään läpi ja noustaa kärryille uudestaan. Jos joku nyt käyttää ei ikinä sanoija, niin sehän on vaan sanahelinää.. sisään ulos.
Ei siinä ketään ilkiöitä pitäisi olla ilkkumassa ja vahingon iloisena härdäämässä, mutta siitähän suomalaiset eniten nauttii, kun jolla menee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän haluaa. En ole nähnyt ketään väkisin juotettavan.
Alkoholistilla ei ole kyse halusta, vaan riippuvuudesta.
Miksi Jeppe juo ->2.0 Miksi Pate pämppää. Pitkittynyt ja kroonistunut murrosikä, rokkistara sdr.
Vierailija kirjoitti:
Pate Mustajärvi on asianmukainen kristitty. Vain pakanat sylkevät lasiin.
Jeesuskin muutti veden viiniksi, kun haluasi, että joudaan viinaa, ja tullaan viisammiksi näin.
Ehtoollisella tarjotaan aina punaviiniä, joka edustaa Jeesuksen verta.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä pakanoita, jotka laseihin vain syljeskelevät. Outoa toimintaa.
Jeesusta ei ole pakko sotkea kaikkiin geimeihin, vaikka kristityt voikin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele itse päivästä toiseen Popedaa, alkaa rähinämehu maistumaan
Paten pitää vielä katsellakin...
Pate laulaa "Maallista mammonaa kokoa en kurkkuuni kumoan sen.
Pate on alkoholisti. AA:n miehiä.
Kunnon hiukan tempaisin mä kankkuseeni!!!
Vierailija kirjoitti:
Kunnon hiukan tempaisin mä kankkuseeni!!!
No mitäs Juha siihen?
Vierailija kirjoitti:
On se aine. 20 vuotta tuli otettua ja nyt yli vuosi oltuna selvänä. Tämä kevät aiheuttaa sen, että alkaa kaljaa tehde mieli. Vanhaa kunnon pussikaljaa jossain männyn alla rannalla auringon paisteessa. Pitää pysyä lujana eikä ostaa yhtään. m38
Et sä edes sais niistä enää samaa fiilistä kuin joskus aikoinaan, olis vaan morkkis jo juodessa ja jos joisit, pettymys ja v**utus voisivat olla jälkeenpäin niin kovat että sille tielle on moni jäänyt retkahdettuaan. Eli kaikki hyvin, ne kaljat on kaupassa ja sinä selvänä ja suunta vain ylöspäin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se aine. 20 vuotta tuli otettua ja nyt yli vuosi oltuna selvänä. Tämä kevät aiheuttaa sen, että alkaa kaljaa tehde mieli. Vanhaa kunnon pussikaljaa jossain männyn alla rannalla auringon paisteessa. Pitää pysyä lujana eikä ostaa yhtään. m38
Et sä edes sais niistä enää samaa fiilistä kuin joskus aikoinaan, olis vaan morkkis jo juodessa ja jos joisit, pettymys ja v**utus voisivat olla jälkeenpäin niin kovat että sille tielle on moni jäänyt retkahdettuaan. Eli kaikki hyvin, ne kaljat on kaupassa ja sinä selvänä ja suunta vain ylöspäin. 🙂
Eii mitään... Ota sitä kaljaa nyt vaan!
Tuo niin tosi...suomalainen kurapää nauttii siitä kun toisella menee huonosti..kurapää voi kuvitella olevansa itse Se Parempi Ihminen. Voi Luoja...ikinä et tiedä mihin elämä heittää. Hullusti voi käydä sullekin. Joten anna armo haksahtaneille. Saatat tarvita sitä armoa itsekin jos jostain syystä itse haksahdat👍
Miten niin keikkoja peruttiin solkenaan?
Oletko kuullut muusikosta, joka käveli baarin ohi?
En minäkään.
Jos se pelkässä alkoholissa pysyy, niin mies on musiikkipiirien standardeilla melkein raitis.
Koska hän haluaa. En ole nähnyt ketään väkisin juotettavan.