G: Mitä ostat kummilapsellesi joululahjaksi??
jos tämä galluppi toisi vaikka ideoita meille, jotka eivät vielä ole mitään keksineet..
Kommentit (49)
12v tytölle pussilakanasetti + urheilukerrasto
11v pojalle vielä hakusessa
Minä ostaisin mielelläni juuri noita lahjakortteja, mutta molemmat asuvat n.200km päässä Henkkamaukoista yms. niin en tiedä tulisiko käytettyä sellaiset 20e lahjakortit.. Hankalaa :/
Mun kummipoju tykkäs tosissaan ja hänestä tuli parturin kanta-asiakas. Ja aina on tukka tosi hyvin leikattu (ja värjättykin, wow)
Pojalle 2 v. ostan jonkun vaatteen (äidillään on aivan järkky vaatemaku)
ja hopealusikan
Tytölle 1 v. ostan hopealusikan
Tyttö 6v. Bratz-vauva
Poika 1,5v. Brion puinen kasattava palikkapelle
Tyttö 9v. Ein-O-Science Ihmeellinen vesi -koeputkilo
Kummipojalle (2 v) ehkä joku kirja.
Mies on aina sitä mieltä, että lapsille kuuluu viedä leluja lahjaksi, mutta toivottavasti tänä vuonna antaa minun valita lahjat. Olisi kiva joskus viedä jotain muutakin kuin leluja.
Ehkä kummilapsesi äidin mielestä sinulla on aivan järkky vaatemaku? Jos ostat jotain aivan erilaista kuin lapsella yleensä on, käyttääkö hän sitä koskaan? Mistä muuten tiedät ettei se ole lapsen isä, joka vaatteet valitsee ja jolla on se " aivan järkky vaatemaku" ?
10kk tyttö: Bamsen college pusero ja housut sekä 2 bodya ja pieni dublo eläin pakkaus. Äiti toivoi leluja esim. dubloja kun heillä ei ole sellaisia mutten voinut välttää kiusausta ostaa myös vaatteita kun on niin söpöjä tytöille.
2v. tyttö: Dublo prinsessa paketti. Äiti toivonut myös jotain kestäviä leluja.
3v. poika: Ei vielä hajukaan pitää kysyä mitä toivovat.
3v. tyttö: 2 kpl leikkihevos-settejä, pipon jossa hepan kuva ja varmaan jotain muuta. On siskoni tyttö joten ostan kummilahjan ja sitten vielä muita lahjoja kuten muillekin sisaren lapsille.
Ostan yleensä n. 20e arvoiset lahjat kaikille kummilapsille. Omille lapsille toivon kummien tuovan jotain kestävää tai sitten tuota pientä ja häviävää. Hinnalla ei väliä mutta helposti hajoava muovikrääsä on tylsä lahja josta tulee vaan surua. myös toiminnalliset lahjat on kivoja samoin kuin itse tehdyt.
tyttö 7v: leffalippu ja lempparikarkkeja
tyttö 4v: dubloja
tyttö 2v: pyjama
poika 1v: ei aavistustakaan, vaatteita ehkä tai omat poikamaiset lakanat
vauva, joka ei vielä ole syntynyt, mutta la lähenee saa luultavasti vaatteita tai lakanat. katsotaan nyt.
Omat lapseni ovat saaneet kummeiltaan koruja, astioita, lakanoita, pyyhkeitä, vaatteita, kirjoja, leluja, lupauksia yms. Lupauslahjat ovat olleet parhaita, esim. uimahallireissut ja leffat. (Kannattaa muuten pistää lippu mukaan, niin lapsi ei voi kuvitellakaan, että häntä ei vietäisi.)
Toinen saa farkut, sukat ja puoliksi tanssimaton siskonsa kanssa.
Ovat myös lastemme serkkuja, joten ostan vähän isommat lahjat (n. 30e). Vieraammalle ostaisin max 20 eurolla.