Hävettääkö tupakoitsijoita haista pahalle?
Olen miettinyt että hävettääkö tupakoitsijoita kulkea kaupungilla ym. tupakan hajuisena? Vai ovatko niin tottuneita siihen etteivät jaksa välittää?
Kommentit (13)
Eka vastaaja jatkaa. Muiden röökikäryt ei haittaa, mutta omat kyllä.
Ei häiritse, vedän tahallani tupakkaa ja valkosipulia jne. että haissin pahalle, eivätkä ihmiset tunkisi lähelle. Ei tartte tulla lähelle nuuskimaan. Mene helvettiin siitä nuuskimasta.
Ei tasan hävetä. Eikä hävetä röyhytellä parvekkeella tai bussipysäkillä.
Eräs nuori harmitteli, kun hänen farkkunsa kuluvat niin nopeasti. Syy oli se, että hän joutuu pesemään ne joka päivä, koska hän tupakoi. Ja tämän tupakoinnin hän kertoi sellaiseen sävyyn, kuin kyseessä olisi joku ominaisuus, mille hän ei itse mahda mitään.
Hävettäisi minuakin kulkea jatkuvasti paskan hajuisissa ryysyissä.
Eihän kukaan juurikaan nykyään enää polta. Se jo itsessään hävettäisi julkisilla paikoilla.
Juu, ei ollut kivaa. Vaihdoin sähkötupakkaan, niin ei haise enää.
Joo. Itse v:hasin sitä katkua niin, että oli pestävä hiuksetkin joka ikinen päivä ennen nukkumaan menoa ja pidettävä röökinhajuista takkia partsilla henkarissa. Kotona en polttanut käytännössä lainkaan vaan ainoastaan jos oltiin etkoilemassa mun luona. Ja silloinkin pidin huolen siitä ettei savua vaan mennyt sisälle.
Tuntuu näin jälkeen päin aivan pähkähullulta että silti vaan poltin. Onneksi en polta enää.
Ei hävetä. Jos olen juuri pysäkillä vetänyt tupakan niin kukaan ei ole saanut allergista reaktioo kuten niistä jotka ovat muilla hajusteilla terästettyinä bussiin tulleet. Minä häpeän noita hajuvesien käyttäjiä.
Itse asiassa kyllä. Se on yksi iso syy mikä on toiminut mulla motivaattorina savuttomana pysymisessä.
T. 3kk ilman röökiä