Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kauppoihin nyt jotain ihmisenkakkapusseja?

Vierailija
04.11.2022 |

Kun vessanpöntön vetäminen on kielletty sähkökatkon aikana niin myydäänkö jotain biopusseja jotka on ihmiselle suunniteltu?

Mikä nimeksi? Koirilla on Hauska.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari rullaa jätesäkkejä. T. Megaläski

Vierailija
42/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi suunniteltu minkälainen pussi tahansa, niin kauhistuttaa pelkkä ajatuskin ulosteiden kanssa pelaamisesta. Kuka perheessä joutuu tätä p-souvia pyörittämään, ei kateeksi käy. Onhan se niin, etteivät kaikki pysty asiaa siististi ja itsenäisesti hoitamaan, vaan tarvitaan joku p-vastaava. Toivottavasti tämä kauhukuva ei toteudu koskaan. En kestä.

Ajattele. Vaelluksella ulosteet kerätään pussiin ja kannetaan mukana vaikka päiviä, jos roskalaatinollista taukopaikkaa ei olisi kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullu mieleen, että vessan voi huuhtoa kaatamalla sinne ämpärillä vettä? (tällöin säiliö ei täyty ja vettä ei kulu)

Vierailija
44/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit ulostaa yleensä harvoin. Läpipaskoulla on enemmän ongelmaa tämän asian kanssa.

Vierailija
45/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit ulostaa yleensä harvoin. Läpipaskoulla on enemmän ongelmaa tämän asian kanssa.

Silloin kun ulostan ulostan kunnolla. T. Megaläski

Vierailija
46/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullu mieleen, että vessan voi huuhtoa kaatamalla sinne ämpärillä vettä? (tällöin säiliö ei täyty ja vettä ei kulu)

Viemärit käyttää sähköä. Tuolla saat kakkasi alakerran lattialle.

Muutenkin ärsyttää kun oma vessa tukkeutuu ja putkari löytää tamponeita yms asioita joita, jotka ei meiltä ole viemäriin mennyt.

Vierailija
47/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP pohtii voisiko paremmin yhdistää paremmin ihmistä ja koiraa jos molempien kakat kerättäisiin pusseihin.

Vierailija
48/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen onni ja tuuri meillä on ollutkaan,kun kaupat jakoivat ämpäreitä ilmaiseksi.Luulisin niitä olevan joka kodissa johon voi asettaa muovipussin ja tehdä kakit siihen.Kannattaa harjoitella etukäteen istumista.On nimittäin taitolaji että ämpäri ei kaadu kesken toimitusta ja aiheuta sotkua.Pussin voi asentaa myös vessan väli-rinkulaan jolloin homma hoituu näppärästi.Tuli mieleen tätä kirjoittaessani että eikös sateenkaari ole merkkinä Jumalalta että maailmaa ei hukuteta enää veteen.Mutta mites paska.Jännä juttu kun tuo sateenkaari on otettu ihan muuhun merkitykseen nykyään.Onkohan Jumala humoristi.  

Vierailija
49/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullut mieleen, että juuri näin ei saa tehdä. Tästähän on muistutettu monta kertaa.

Vierailija
50/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenkakkapussi? Betyder det inte en påse som är färdigt fylld med människoavföring? Så vitt jag vet är "karkkipussi" eller "makeispussi" (halvt) fyllda med godis färdigt.

Om man har begripit det rätt, tror jag inte att "ihmisenkakkapussi" blir någon storsäljare. Skulle vilja se produktcheferna i S- och K-affärerna då producenten smäller sitt prov på bordet och förklarar att det är en nyhet.

Vierailija
51/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksikaa nyt jo sinne minne aurinko ei paista..... hysteriaa vai huumoria?

Vierailija
52/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee, niin ne ovat varmasti miesten suunnittelemia, enkä naisena voi niitä käyttää, koska anatomiaani ei ole otettu niissä huomioon.

Vierailija
53/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näiden sähkökatjojen puhuttu kestävän pari tuntia kerrallaan. Tuskin koko perhe halua kakkoselle juuri tässä aikaikkunassa. Mieluummin jätän vain sen vessan vetämättä ja huuhtelen kun katko on ohi, kuin että alan kikkailemaan joidenkin pussien kanssa. 

Vierailija
54/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee MieSka ja NaiSka sekö LapSka pusseja. Koon mukaan tietty.

55/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin esim. Helsingin kantakaupunkilaiset meinaavat ulostaa?

Itselläni on suhteellisen helppoa kävellä pihan poikki metsään, mutta kaupunkiympäristössä jossa kymmeniätuhansia ihmisiä pienellä alueella, voi seurata jonkinlaisia ongelmia.

Kyllä se pakko iskee väistämättä melko monelle vaikka vain kahden tunnin aikana.

Miksi ihmeessä menisi ulos? Hankkii ämpärin, vadin tms ja tekee siihen. Jos on parveke, nostaa ämpärin/vadin tarpeiden teon jälkeen parvekkeelle. Kun sähköt palaavat, kippaa jätökset vessanpönttöön ja vetää vessan. Mun koirani kakkaa ulos, koska en ole opettanut sitä tekemään sisällekään ja lisäksi koira tarvitsee liikuntaa. Sen sijaan kissani ei käy koskaan ulkona vaan tekee tarpeensa sisällä omaan käymäläänsä. 

56/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 litran pakaste/säilytyspussit on ihan sopivia siihen, yhdessä rullassa niitä on vaikka kuinka paljon.

Totta. Mä käytän noita koirankakkojen keräämisessä silloin, kun olen unohtanut ostaa koirankakkapusseja. 

Vierailija
57/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisjätökset laitetaan ohjeiden mukaan sekajätteeseen, eli tavallinen muovipussi riittää.

Eikö kukaan ole miettinyt meitä ärtyneen suolen omaavia, joilla tulee vesiripulia litratolkulla päivittäin? Itse olen miettinyt, että menisin varmaan vesipaastolle moisen tilanteen aikana, ettei tarvitsisi kovin kauaa yrittää saada tavaraa sopimaan pussiin ja aiheuttaa yökkäilyjä naapurustossa.

Vierailija
58/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullut mieleen, että juuri näin ei saa tehdä. Tästähän on muistutettu monta kertaa.

Miksi?

59/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisjätökset laitetaan ohjeiden mukaan sekajätteeseen, eli tavallinen muovipussi riittää.

Eikö kukaan ole miettinyt meitä ärtyneen suolen omaavia, joilla tulee vesiripulia litratolkulla päivittäin? Itse olen miettinyt, että menisin varmaan vesipaastolle moisen tilanteen aikana, ettei tarvitsisi kovin kauaa yrittää saada tavaraa sopimaan pussiin ja aiheuttaa yökkäilyjä naapurustossa.

Ei ole miettinyt. Valitettavasti. Kun annetaan yleisiä ohjeita, ne annetaan yleisesti eikä jokaiselle kansalaiselle tai edes mitä erilaisimpiin sairausryhmiin kuuluville erikseen. Jos syystä tai toisesta ei pysty noudattamaan ohjetta sellaisenaan, joutuu itse miettimään, millainen ratkaisukeino onnistuu itsellä. Pyörätuolilla liikkuvat eivät pääse sähkökatkoksen aikana liikkumaan hissillä, joten heidän pitää itse miettiä, miten toimivat, jos tulee sähkökatko. Sinuna mä tekisin ämpäriin ja sähköjen palattua kippaisin ämpärin sisällön vessanpönttöön ja vetäisin vessan. 

Vierailija
60/78 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jylhä myy ihmiskakkapusseja 5 miljoonalla Suomeen, Sarmaste toisen mokoman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme