Onko matala ääni naisella seksikästä?
Kommentit (37)
No ei ja on. Harrastin kerran seksiä transnaisen kanssa, jolta ei oltu Aatamin omenaa höylättätty vielä, eikä äänihuulia leikattu, vaikka oli hormooneilla ja isot silarit. Sängyssä voihki kuin nainen, mutta sitten normaali puheääni oli miehen, ja se kuulosti karmealta. Näytti naiselta ladypeenistå lukuunottamatta, mutta se ääni 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matalaääninen puhuu yleensä hitaammin kuin korkeääninen. Hitaampi puhe on rauhoittavaa. Kimeää ääntä ei jaksa pitkään kuunnella.
Suomalaisnaiset puhuu kaikki todella matalalla äänellä esim. verrattuna britteihin tai ruotsalaisiin. Se on joku kielen ominaisuus. Suomea muutenkin puhutaan asiayhteyksissä todella hitaasti ja matalalta. Itsekin huomaan puhuvani englantia todella paljon korkeammalla äänellä kuin suomea.
Suominaisilla on liikaa testosteronia ja ovat siksi liian miehekkäitä ja matalaäänisiä. Ja teston takia Suominaiset ovat seksihulluja.
Tulee välitön einschaltung kun se Mielen tiskikonetäti haastelee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on matala ääni ja jotenkin koen, että se on epäseksikäs. Eikös sellainen heleä-ääninen ole naisellisempi?
Puhdassointuinen altto on viettelevä ja miellyttävä naisen ääni... puhdas - ei siis nariseva.
M
Vierailija kirjoitti:
On.
Toi on kyllä autotunetettu niin kauas luonnollisesta ihmisäänestä, että yhtä hyvin voisi kuunnella puhesyntetisaattoria.
On. Tosin mun mielipiteellä ei ole niin merkitystä kun en ole markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Toi on kyllä autotunetettu niin kauas luonnollisesta ihmisäänestä, että yhtä hyvin voisi kuunnella puhesyntetisaattoria.
Oli parikymppisenä parempi. Se murmeli biisi on laulettu livenä, löytyy netistä.
Matala ääni naisella on todellakin seksikästä.
Mielestäni yksi parhaista esimerkeistä on Ritva Oksanen, jolla ihan mielettömän seksikäs ääni.
Ja Ritva on niin seksikäs itsekin.
M56
Pubiruusun viskibasso aiheuttaa impotenssia 😅
Matala puheääni naisella on yök. Olen kanssa huomannut kuinka monella nuorella naisella on todella nariseva ääni.
Minkäs sitä äänelleen voi.Minulla matalahko ääni.Pitäiskö alkaa puhumaan vinkuen?
No ei tietenkään ole.
Miksi tuollaista edes kysyä?
Suomalaisnaiset puhuu kaikki todella matalalla äänellä esim. verrattuna britteihin tai ruotsalaisiin. Se on joku kielen ominaisuus. Suomea muutenkin puhutaan asiayhteyksissä todella hitaasti ja matalalta. Itsekin huomaan puhuvani englantia todella paljon korkeammalla äänellä kuin suomea.