Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetty syyttää kolmatta osapuolta

Vierailija
04.11.2022 |

Olen nyt parin viikon ajan toiminut terapeuttina ystävälleni jonka mies petti. Ystäväni pitää tuota toista naista syyllisenä tilanteeseen, mutta miehensä käytöstä selittelee mitä ihmeellisimmillä asioilla. Hän ei tunnu näkevän omalla puolisollaan olevan ollenkaan vastuuta asiassa vaan vaahtoaa siitä miten hirveä ihminen tämä toinen nainen on. Olen samaa mieltä siitä ettei se kolmas osapuoli ole toiminut oikein, mutta eikö parisuhteessa pitäisi keskittyä sen oman puolison tekemisiin? Se mieshän voi valehdella mitä tahansa luistaakseen vastuusta ja on voinut tälle kolmannelle osapuolellekin puhua mitä vaan. Kyllä pettäjät osaa nämä temput. Mutta ystäväni mielestä se nainen on paha ja miestä tulee ymmärtää. Ei tahdo itsellä oikein logiikka taipua tähän. Osaako joku samassa tilanteessa ollut valaista tätä asiaa ja miten voisin auttaa ystävääni pääsemään asiassa eteenpäin? Heillä tietenkin lapset ja talolainat varmasti painaa siinä ettei halua hyväksyä parisuhteessa olevan jotain pielessä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin lapsellista myös sekaantua varattuihin.

Ulkopuolinen osapuoli ei välttämättä tiedä toisen olevan varattu. Se varattu osapuoli sen kyllä tietää. Joten on ainoa syypää.

Vierailija
22/23 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta itse en osannut pienessäkään määrin syyttää toista naista. En, vaikka hän tiesi mieheni olevan varattu. Miehelleni huusin, häntä syytin ja itkin. Mutta edes ajatuksissani en tuntenut mitään pahaa toista naista kohtaan.

Pari päivää pettämisestä näin tuon naisen kadulla talomme kohdalla, pysäytin ja pyysin että menisi selvittämään asiat "Juhan luo" eli minun ja mieheni kotiin. Hän lupasi mennä, ja meni. Oli ollut järkyttynyt kun oli tajunnut että se olin minä, se vaimo. Oli kuvitellut siskoksi tms, koska olin niin ystävällinen häntä kohtaan. Niin no, miksi en olisi ollut ystävällinen, eihän hän ollut minua kohtaan mitään väärin tehnyt. Päinvastoin, nätti ja mukavan oloinen nainen.

No mun miehen salarakas alkoi haukkua minua, kun menin kysymään hänen näkökulmaansa asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta itse en osannut pienessäkään määrin syyttää toista naista. En, vaikka hän tiesi mieheni olevan varattu. Miehelleni huusin, häntä syytin ja itkin. Mutta edes ajatuksissani en tuntenut mitään pahaa toista naista kohtaan.

Pari päivää pettämisestä näin tuon naisen kadulla talomme kohdalla, pysäytin ja pyysin että menisi selvittämään asiat "Juhan luo" eli minun ja mieheni kotiin. Hän lupasi mennä, ja meni. Oli ollut järkyttynyt kun oli tajunnut että se olin minä, se vaimo. Oli kuvitellut siskoksi tms, koska olin niin ystävällinen häntä kohtaan. Niin no, miksi en olisi ollut ystävällinen, eihän hän ollut minua kohtaan mitään väärin tehnyt. Päinvastoin, nätti ja mukavan oloinen nainen.

No mun miehen salarakas alkoi haukkua minua, kun menin kysymään hänen näkökulmaansa asiasta.

Olin siis siinä uskossa, että nainen ei tiennyt miehen olevan enää yhdessä minun kanssa ja että mies olisi puhunut paskaa meille molemmille (mikä sekin varmasti totta), mutta niin oli kyllä tämä nainenkin. Viittoili vaan, että hän tekee mitä lystää eikä kiinnosta, onko miehellä perhettä vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme