Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaako teidän vanhemmat lapsenlapsiaan mielellään?

Vierailija
05.11.2006 |

Meillä hoitaa kyllä aika kiitettävästi jos kyse on parista tunnista. Yön yli ovat ottaneet hoitoon korkeintaan kerran puolessa vuodessa.

Meillä isoäidit aika nuoria, molemmat 48- vuotiaita. Kumminkin yökyläilyt koetaan hirvittävän raskaina.

Nyt kun kysyin äidiltäni jos olisi millään mahdollista että voisimme mennä mieheni ja anopin+ hänen miesystävänsä kanssa risteilylle niin oli aika negatiivinen. Kyse olisi siis pe ilta-su iltapäivä. Harmittaa. Onhan hänellä täysi oikeus kieltäytyä, mutta joskus kaipaisin todella omaa aikaa miehen kanssa enemmänkin kuin pari tuntia. Ja onhan se raskasta kahden pienen lapsen kanssa (4 v ja 1,5 v tytöt) mutta sehän on väliaikaista vaan! Sitten ei tartte nähdä pitkään aikaan jos ei huvita...

Ja kun meillä ei ole muita jotka voisi hoitaa. Olisi niin ihanaa hermolomaa kun pääsis pariksi päiväksi pois.

Kuinka teillä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa 2v poikaamme kun mies on töissä ja minä opiskelen osapäiväisesti. Omat vanhempani eri kaliiberia, isovanhemmuus tuntuu kiinnostavan yhtä vähän kun vanhemmuuskin silloin kun itse olin lapsi... No, itsepähän siinä menettävät kun poikani tuntee mieheni vanhemmat läheisemmäksi. Silti surettaa....

Vierailija
42/42 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis osa porukasta,

molempien meidän vanhemmat eronneet ja 2 paikkaa on johon otetaan hoitoon, 2 paikkaa johon ei kiinnosta...

paljon auttoivat kun yhteenaikaan oltiin viikonloppuja töissä eikä tarhat auki...

yökyläänkin ottavat yleensä jos pyydetään,

silloin tällöin pyytävät itsekkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla