Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mistä saa anopin kanssa seuraavaks vääntää? Onko normaalia?

Vierailija
22.10.2006 |

Miehen serkulla valmistujaisjuhlat 6.12 itsenäisyyspäivänä. Asutaan toisella puolen Suomea, noin 5 h matka kyseiseen paikkaan. Minä opiskelen ja minulla on tentti 8.12 eli parin päivän päästä tuosta.

Jos sanon etten todellakaan lähde kekkereille istumaan KUN PITÄISI NENÄ KIRJASSA PÄNTÄTÄ (koko päivän, parhaassa tapauksessa matkoineen kahden reissu ja vielä todella kallis opiskelijabudjetille) niin OLEN MOUKKA JA anoppi vetää taas kerran herneet urakalla nokkaan. Voi helvetin helvetti tää on aina tätä!

Kokemusta on muista vastaavista jutuista ja mä hajoilen jo nyt...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit säkin lukurauhaa ja anoppi olis tyytyväinen, miehes serkkuhan se kuitenkin on ja tärkeempi hänen sinne on mennä.

Vierailija
2/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sano miehelle, että pahoittelee puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun ei ole yhtään serkkua, niin en ole tullut ajatelleeksi, että serkkujen kanssa oltaisiin jotenkin tekemisissä.

Vierailija
4/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mä oon kireenä ku viulun kieli tästä jo nyt :( Anoppi on niin määräilevä ja myös siskonsa ja varmasti suuttuvat vaikka kuinka tulisi tentistä hylsy ja menisi monta sataa tuohon reissuun. " #%!" #%¤" #%

AP

Vierailija
5/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sitten itse lukea rauhassa tenttiin. Jos ilmaiset oikein kunnolla tälle serkulle, jolla on juhlat, onnittelusi, niin ei asia anopille sen enempää kuulu.

Vierailija
6/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan miehesi mennä ilman sinua?

Vierailija
7/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin totea naurahtaen " että niin moukka en kuitenkaan vielä ole, että toisten elämään yrittäisin puuttua" ;)

Anoppisi on moukka jos ei tajua, että tenttiin pitää valmistautua. Ja ihan suoraan sanoen en välttämättä lähtisi jonkun miehen serkun valmistumisjuhlien takia noin kauas vaikka ei olisikaan tenttiä.

Vierailija
8/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen vain ei pääse aina tulemaan juhliin, varsinkaan pitkän matkan takaa. On työesteitä, rahapulaa sun muuta. Ei kai sitä pitäisi edes tarvita selitellä, ja eikä kenenkään siitä loukkaantua.

Vierailija
9/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuvio on neljän vuoden aikana pelattu niin monta kertaa, viimeksi kun valmistauduin pääsykokeisiin, ei mennyt jakeluun että niihin valmistaudutaan super-tosissaan. No pidin pääni ja nyt opiskelen...

Hitsi.. Ei sano suoraan, että moukka, mutta valittaa, kitisee, ihmettelee, jankkaa ja paisuttelee. Sitten loukkaantuu kun en mene kokkareille pyllistelemään ja hienostelemaan ja ei pidä mitään yhteyttä. That`s the way it goes :(

ap

Vierailija
10/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan aina sama juttu. Mun suvun kanssa ei vastaavaa ongelmaa ole eikä tule.

ap

Vierailija
11/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisit kyllä moukka, jos et sukujuhliin mene tentin takia. Tenttiin kun voi lukea paljon aiemmin jo.

Vierailija:

Miehen serkulla valmistujaisjuhlat 6.12 itsenäisyyspäivänä. Asutaan toisella puolen Suomea, noin 5 h matka kyseiseen paikkaan. Minä opiskelen ja minulla on tentti 8.12 eli parin päivän päästä tuosta.

Jos sanon etten todellakaan lähde kekkereille istumaan KUN PITÄISI NENÄ KIRJASSA PÄNTÄTÄ (koko päivän, parhaassa tapauksessa matkoineen kahden reissu ja vielä todella kallis opiskelijabudjetille) niin OLEN MOUKKA JA anoppi vetää taas kerran herneet urakalla nokkaan. Voi helvetin helvetti tää on aina tätä!

Kokemusta on muista vastaavista jutuista ja mä hajoilen jo nyt...

Vierailija
12/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun tehtävä on päättää, mitä teet. Menetkö vai et? Ja jos anoppi russuttaa, anna hänen russuttaa äläkä kiinnitä siihen MITÄÄN huomiota.

Vierailija
13/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minustakin olisit kyllä moukka, jos et sukujuhliin mene tentin takia. Tenttiin kun voi lukea paljon aiemmin jo.

.

Sattumalta kyseessä on hieman vaativampi opiskelupaikka, jonka tentteihin ei tosiaankaan edellisiltana lueskella. Koko marraskuu luentoja 8-20 ja joulukuussa kolme tenttiä. Joten ei, ei tosiaankaan ole aikaa lueskella aiemmin.

ap

Vierailija
14/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jätä se anoppi jne.

Vierailija
15/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinulla on tarve miellyttää anoppia? Miksi välität anopin jankkauksesta? Miksi sinä ja miehesi annatte anopin puuttua teidän elämäänne?

te olette aikuisia ja teillä on oma elämä. Sinä et oman elämäsi takia pääse juhliin. Piste. Miksi tehdä asiasta sen vaikeampaa?

Kun sen anopille kerrot niin se on siinä. Älä selittele sen enempää, älä mene mukaan jankkaukseen. Vaihda puheenaihetta tai jopa lopeta keskustelu.

Anoppi puuttuu asioihinne tasan niin kauan kuin annatte hänen niin toimia.

Vierailija
16/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti laitettukin vastaan.

Nyt varmistui, että luen tenttiin ja anoppi saa painua ##########.

Kiitos vastaajille!

ap

Vierailija
17/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai anoppi saa olla millainen moukka vaan, ei siitä tarvi välittää. Itse tiedät millaisia valintoja sinun kannattaa tehdä itsesi ja tulevan perheesi kannalta.

Vierailija
18/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin loukkaantuisin, jos tekosyyt olis noin hatarat

Vierailija
19/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin sitä siltä kannalta, että miltä itsestä tuntuisi tai siis miehestä tuntuisi jos tämä serkku ei tulisi sen valmistujaisjuhliin.

Ymmärrän että susta retki tuntuu älyttömältä, mutta sun pitäisi ajatella asiaa myös muden kannalta. Valmistuminen on kuitenkin toisille iso juttu.

Sitten on kans niin, että yhden vaativan tutkinnon suorittaneena sanoisin, että noi on kuitenkin järjestelykysymyksiä ts. mieti, että jos kyseessä olisi juhla johon oikeasti haluisit mennä, pytyisitkö järjetämään. Jos jättäisit ne hyvät kemut väliin, syy on sen tentin, mutta jos kyse on siitä että et halua mennä, ole rehellinen.

Vierailija
20/50 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itsekin ollut vastaavassa koulutusohjelmassa ja tiedän millaisia tentit ovat. SIKSI niihin onkin luettava pikkuisen aikaisemmin kuin 2 iltaa ennen tenttiä!!

Milloin tenttiin sitten luetaan? Iltaisin ja luentojen välissä, viikonloppuisin, yöllä. Sinulla vain 3 tenttiä joulukuussa, ei ole todellakaan paha. Itselläni oli 2v sitten vielä opiskellessani aktiivisemmin 3 tenttiä samana päivänä ja parin päivän päästä 2 lisää. Näistä viidestä 3 " isoa" erittäin vaativaa tenttiä.

Että kyllä minä tiedän tasan tarkkaan mistä puhun ja sanon että olet moukka jos tentin takia perut sukujuhlat. Jos on pakko perua, miehesi menee ilman sinua ja sanoo sinun olevan kotona sairaana. (flunssa, angiina, oksutauti..)

Vierailija:

Vierailija:

.

Sattumalta kyseessä on hieman vaativampi opiskelupaikka, jonka tentteihin ei tosiaankaan edellisiltana lueskella. Koko marraskuu luentoja 8-20 ja joulukuussa kolme tenttiä. Joten ei, ei tosiaankaan ole aikaa lueskella aiemmin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi