Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Vierailija kirjoitti:
Auto on itselleni vain liikkumisväline paikasta A paikkaan B joten oikeastaan mikään auto ei käännä päätäni eli en ihaile mitään autoa.
Suomessa ei oikeastaan tee edes mitään autolla joka kulkee yli 120km/h koska liikenteessä ei saa ajaa tuota kovempaa missään ja laitan rahani fiksumpaan kohteeseen kuin autoon.
Hintaan vaikuttaa muukin asia kuin se kuinka kovaa autolla pääsee.
Itse pidän fiksuna sitä, että maksan kalliimmasta ja turvallisemmasta nelivedosta näillä lakeuksilla talviaikaan kuin että ajaisin pitkän työmatkan (julkiset ei täällä kulje) jollain pikku kotterolla.
Kyllä se taitaa olla pakettiauto. Joku pitkä Sprinteri kääntää pään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto on itselleni vain liikkumisväline paikasta A paikkaan B joten oikeastaan mikään auto ei käännä päätäni eli en ihaile mitään autoa.
Suomessa ei oikeastaan tee edes mitään autolla joka kulkee yli 120km/h koska liikenteessä ei saa ajaa tuota kovempaa missään ja laitan rahani fiksumpaan kohteeseen kuin autoon.Hintaan vaikuttaa muukin asia kuin se kuinka kovaa autolla pääsee.
Itse pidän fiksuna sitä, että maksan kalliimmasta ja turvallisemmasta nelivedosta näillä lakeuksilla talviaikaan kuin että ajaisin pitkän työmatkan (julkiset ei täällä kulje) jollain pikku kotterolla.
Jokainen tekee oman valinnan, sinä luultavasti osamaksulla ostit sen kalliin auton kun taas itse laitan rahani sijoituksiin ja ajan sillä tonnin kotterolla.
Auto on huonoin sijoituskohde ja mitä enemmän rahaa siihen laittaa niin sitä enemmän siihen rahaa häviää.
En siis itse näe mitään järkeä siinä että autoon laittaa juurikaan rahaa ellei sitä rahaa ole sitten todella paljon tilillä jolloin se 20 000 euron ostos ei pahemmin rahatilannetta muuta.
Vanhat autot, semmoiset museorekisterissä olevat. Ajalta, jolloin erimerkkiset autot näyttivät erilaisilta.
Nykyiset Teslat ja muut ovat niin tusinakamaa ja designiltaan toistensa ankeita ja tylsiä kopioita. Eivät kauniita taideteoksia, kuten vanhat autot.
Sellainen auto kääntää pääni minkä ratin takana istuu kauni nainen tisut paljaana, mikään muu auto ei käännä päätäni.
M31
Meinasin jo vastata, ettei mikään, mutta sitten muistin Kissa-Ladan: http://dy.fi/kd1. Tämä sai joskus jopa ihan pysähtymään kadulla kävellessä, kun tuli kulman takaa vastaan. 😄
Se joka ajaa suojatiellä ylitseni..yleensä Audi tai Bmw..kyllä siinä rytäkässä pää kääntyy,suuntaan jos toiseenkin.
Avoauto jonka etupenkillä on kaksi yläosatonta naista.
True story: Sellainen pysähtyi punaisiin valoihin eteeni Helsingin Bulevardilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei oikeastaan tee edes mitään autolla joka kulkee yli 120km/h koska liikenteessä ei saa ajaa tuota kovempaa missään ja laitan rahani fiksumpaan kohteeseen kuin autoon.Hintaan vaikuttaa muukin asia kuin se kuinka kovaa autolla pääsee.
Ne on yleensä mökkiläisiä, jotka ei pärjää ilman nelivetoa. Ootko huomannut, että kaikki muut sillä samalla kylällä ajaa ihan tavallisilla etuvetoisilla autoilla? Ilmeisesti sinä olet sitä naapurin pappaa huonompi kuski vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on yleensä mökkiläisiä, jotka ei pärjää ilman nelivetoa. Ootko huomannut, että kaikki muut sillä samalla kylällä ajaa ihan tavallisilla etuvetoisilla autoilla? Ilmeisesti sinä olet sitä naapurin pappaa huonompi kuski vaan
Minulla on velaton kesämökki ja autona toimii nissan sunny jonka arvo on varmaan 1000e.
Hyvin olen pääasyt sillä kulkemaan mökilleni vaikka sinne menee hiekkatie.
M38
1. Avoautot (mikä tahansa, fiilis kyydissä aina upea)
2. Äänet (hienot murinat kääntää pään jo ennen kuin autoa näkee)
3. Persoonallisuus (eli ei sitä valkoista farmaria tai pakastearkkua)
4. Klassikot (myös melkein mikä vaan yli 30 vuotta vanha auto)
Meluisat ja haisevat. Ja huonosti ajetut. Pakko katsoa, millainen latvalaho siellä päästelee menemään.
Toisinaan toki myös kauniisti pidetyt klassikot ja museoautot, tosin usein ne kuuluvat meluisiin ja haiseviin.
perusmiehenä ja ikänsä USA autoja ihailleena,aluksi takapenkeillä istuen isompien poikien jenkkiraudoissa,sittemmin oman peltilehmäni etupenkillä ja sanotaanko jotta kaikki amerikkalaiset autot noin karkeasti 1980 luvun alkupuolelle asti kääntää pään ja eniten kääntyy 1950-1960 lukuisten perään.
Mitä paremmin pidelty ja orkkiskunnossa sen parempi,ovia mahdollisimman vähän ja V8 pellin alla plussaa.
Itellä ollut 1992 eteenpäin täysin ruosteeton,hienoin kromein ja muutenkin alkuperäiskunnossa oleva Oregon tuonti 1966 Charger ollen mun käyntikorttini ja kyllähän tuo tuntuu päitä kääntävän vaikka se toisarvoista minulle,itselleni ostin ja harrasteeksi yli 30v sitten.Museorekisterissä ja aina tallissa kun ei ajeta,nykyään ehkä 2-3 tankillista kesässä kun vanha käpy olen joten yx lysti mitä bensa maksaa,meneepähän hyvään tarkoitukseen terapiaan ja saa ajaa oikealla autolla jota ei ole tehty kertakäyttöiseksi+muovista.
Kurainen jeeppi jossa on vinssi ja snorkkeli. Ihana! Mulle ja maastoon KIITOS
Sitten tietysti tämä:
Mikä on maailman rumin auto?
Multipla Fiat
Vuonna 2004 Multiplalle tehtiin iso kasvojenkohotus, joka ei lisännyt suosiota, mutta vei kaiken persoonallisuuden. Valmistus lopetettiin vuonna 2010. Multipla Fiat on voittanut useita maailman rumin auto -äänestyksiä.
Tota nyt ei voi olla kattomatta kahta kertaa että mikä rumilus sieltä tulee
Valkoinen pakettiauto.
Kultani ajelee sellaisella 💕