Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
S500 MB Rulettaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mazda, kertoo kuskin älykkyydestä. Tutkitusti vähävikaisimpia merkkejä missä yhdistyy tyyli, alhaiset käyttökulut ja hyvä ajettavuus. Ainoa puute eli ruostesuojus on helppo korjata erillisellä suojauksella.
"Hyvä ajettavuus"
Muahmuahmuahmuahmuahahahahahaaaaaa!
Peltilaatikko, johon on laitettu pyörät ja ruohonleikkurin moottori :)
Japanilaisista Mazda ja honda ovat minusta olleet parhaat autot ajettavuudeltaan
Vanhat autot. Olen Suomessa nähnyt Maybach Zeppelinin vm -31 (ollut koko ajan samalla perheellä uudesta asti). Luulen että se on arvokas..kiva jos pysyy Suomessa. ..
Lisäksi olen nähnyt -28- mallin Dietrich-Lorrainen. Upea vehje, sekin Suomi-rekkareilla liikkeellä.
Tietysti sellainen auto, jota ajaa kauppaopiston nainen...
(no kait joku jo tuon itsestäänselvyyden mainitsi ? en jaksanut lukea ketjua...)
On ollut puhuttelevaa nähdä jokin uusi auto kolaroituna pahasti. Olen ajatellut, että auto on vain ajallinen menopeli jota ei oteta mukaan jos kuolema tulee esim.liikenneonnettomuuden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ford Transit, koska exälläni on sellainen ja aina mietin onko se taas tullut stalkkaamaan.
En suosittele. Enempi verstaalla kuin kadun päällä. Tosi kalliiksi tuli.
Vanhat Corvettet, Minit ja Rättärit.
Joku kaunis harvinainen, esim 50 luvun mersu sl350 tai citroen ds avo tai ekan sukupolven unimog, citroen h, onhan noita
Muutama uusista toyotan malleista on niin oksettavan rumia että Pakko kattoo pois päin.Hyi, En huolisi edes maksusta itselle
UUSIMMAT KESKUSTELUT, ALOITUS klo 12:56 | 4.11.2022?
Unimog, en tosin ole nähnyt kuin kerran, sekin oli joku armeijan auto.
Vanhaa Saabbia ei voita mikään.
Myös Honda Civiccejä bongaillaan miehen kans.
Jotkut vanhemmat koslat, joissa on tyyliä. Uudet samanlaisia kaikki ja tylsänlaisia, luonteettomia.
Mutta enemmän mun päätä kääntää noi kireissä trikoissa pyöräilevät neitoset.
Ehkä joskus paloauto, poliisiauto tai ambulanssi jos ovat hätäajossa.
Kaikki. (ne takaapäin tulevat erityisesti ) Koska olen pyöräilijä, pidän elämästä ja liikunnasta ja haluan säilyä mahdollisimman pitkään toimintakykyisenä ja terveenä - ja ehjänä.
Juoppokuskit ja narkkariautoilijar ovat täysin arvaamattomia ja niitä on Suomessa ihan liikaa liikenteessä.
Minulla oli 25 vuotta Mazda 626. Se ei ollut koskaan varsinaisesti rikki. Toki normaalisti kuluvia osia kuten iskunvaimentimia, pakoputkia ja lamppuja vaihdettiin. Kaikki huollot tein itse.
Katsastusmies kerran ehdotti uudelleen ruostesuojaamista jos aion pitää autoa pitempään. Näin tein ja siksi korikin kesti neljännesvuosisadan.