Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Celica. 1970 luvulta
Soriii, silloinen rakas, kun lommotin kauniin autosi!😢Antoko anteeksi auton lommot? 70 luvun Celica on kyllä kaunis auto! Tekivät muutenkin hienoja autoja 60 ja 70 luvulla vähän merkistä riippumatta.
Kyllä antoi! Ihana oli minun ensirakkaus! Taisin pari tippaa kyyneltä lirauttaa! Olin ihan ensikertaa auton ratissa (17v ) eli ei ollut edes ajokorttia, mutta eihän kerrota äidille! Kaasua kun polin niin auto niin kuin pyörähti kuten takapotkulka on liukkaalla tapana! Hyvä kun en vammauttanut ketään!
Zaporozhets eli ZAZ. Pieni, söpö ja legendaarinen.
Sihteeriopiston naiset ne todella kääntää sun pään"
Maybach (tosin en koskaan Suomessa ole vielä törmännyt, ja nykyään ovat Mercedesin valmistamia), sekä Jeepin avolavamallit, päälle Hummerit/Humveyt ja kaikki ökymaasturit.
Lada.
Semmonen ysärillä suosittu saab joka on varmaan kasarimallia, se sympaattisen syöksysämpylän näkönen.
Batman auto.
Vanha kuplavolkkari tai mini.
Uusista Volvo V60/V90 sekä Land Rover Discovery. Varmaan ihan surkeita autoja,mutta muotoilu hivelee silmää.
Mikä tahansa auto, jos se törmää minuun ja osuu suoraan leukaan.
Linja-auto,että kerkiän sen pysäyttää.
Kyllä se on 1966-luvun Anglia, harmaa, jonka kyljissä on punaiset vauhtiviivat.
Simca tonni ois kiva nähä pitkästä aikaa!
70-luvun Jaguar tai Mustang. Jo se V8 moottorin ääni 🔥😍
ehkä joku vanhanmallinen antiikkiauto, näitä ekoja mitä keksittiin, edessä veivi jolla veivataan se käyntiin tai jotain.
Mut tätähän ap ei varmasti halunnut kuulla?
Rolls-Royce Phantom. Tämä auto on ainoa, joka kiinnittää minun huomioni. Suomessa harvoin näkee Rollseja, mutta Lontoossa (keskustassa) lähes päivittäin.
Tesla on kaamea, samoin useimmat urheiluautot (kikkelinjatkeet). Niistä näkee kilometrin päähän, että auto EI OLE huippulaadukas.
Tesla S