Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Melkein mikä tahansa 50-70-lukujen fullsize jenkki, on ne vaan niin hienoja.
Pinkiksi maalattu mazda 3 mps käänsi pään viime viikolla.Jännä miten kirkkaalla pinkki värillä saa tavallisesta autosta niin huomiota herättävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volkkareita inhoan, audeista tykkään.
Etenkin lasikattoinen 2-ovinen valkoinen audi olisi mieleen
T. Autoton tälläkin hetkellä
Ikäänkuin volkkarissa ja audissa olisi muuta eroa kuin nimi.
Unohdit VAG konsernin jalokiven SKODA😁
Noilla kolmella on useissa autoissa samat jutskat
Ei se auto sitä mun päätä käännä. Mä käännän sen itse, jos käännän.
Ihan sama mikä auto alla, kunhan liikkuu. Auto on vaan auto, kasa peltiä.
Fiiuuuu kirjoitti:
Fiat 600! Unelmieni auto.
Minulla oli 80-luvulla hetken Fiat 600. Heti ostamisen jälkeen suljin sisältä oikeaa etuovea. Taisin käyttää liikaa voimaa, kahva jäi käteen. Huonosti kulki, 70-80 km tunnissa, ja bensaa vei varmaan yli 8 litraa sataselle, eli samaa luokkaa kuin Kupla, joka sentään pysyi liikenteen rytmissä tuolloin. Erikoisuutena niin kuljettajan istuimen ollessa taaimmassa asennossa sai takalasin huurut pyyhittyä yhtä hyvin kuin etulasin ja rattiin ei meinannut ylettyä ja polkimet oli liian lähellä silti. Ei jäänyt kaipuuta, 2CV ja Tipparellut olivat kalliimpia, mutta ainakin niihin mahtui istumaan ja kulkivatkin paremmin pienemmällä bensankulutuksella.
Ehkä isoin päänkääntäjä on ollut panssarivaunu, joka ihan normaalina päivänä normaalin liikenteen seassa jyristeli nenäni edestä, kun olin aikeissa ylittää suojatietä. Oli pakko vain tuijottaa ja tuijottaa, että olenko unessa vai missä. Tästä on jo vuosikymmen. Nykyaikana saisi pään pyörimään vieläkin villimmin.
Jälkeenpäin kuulin, että sitä vietiin romutettavaksi.
Roar kirjoitti:
Jaguar <3 Klassikkomalli tummanvihreänä.
Tämä!!! Toinen suosikki on kermanvalkoinen Jagge viininpunaisin nahkapenkein.
Ladat ja Mosset. Haluaisin Ladan, ajelin sellaisilla koko nuoruuteni. :)
Jos ajaa niin että kurat lentää päälle vaatteeille, niin takuulla kääntyy pää.
Kolaroivat tai muuten törttöilevät autot kääntää pääni. Autot ovat mielenkiintojanalla siellä nollapäädyssä. Toki joskus joku kallis harvinaisuus saattaa kääntää päätä mutta lähinnä sen vuoksi että mietin minkälainen tollo sellaisen on ostanut.
Renkaat vinkuen tai muuten vaan kohti tule auto.