Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse tehdyt popparit maustaminen

Vierailija
03.11.2022 |

Voiko mausteet laittaa siihen öljytilkkaan? Maustaako se vai pitääkö maustaa vasta kun valmiit(jolloin ne valuu kipon pohjalle).

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kunhan mauste on sellaista, joka ei kärsi kuumennuksesta.

Vierailija
2/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti edes viitsii itse nysvää jotain popkorneja, kun niitä saa mikromallisina lähes ilmaisena ja ne on aivan yhtä hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee hyviä, kun laittaa kattilaan öljyn sekaan vähän voita tai Oivariinia. Palavat kyllä myös helpommin, eli tarkkana pitää olla.

Vierailija
4/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti edes viitsii itse nysvää jotain popkorneja, kun niitä saa mikromallisina lähes ilmaisena ja ne on aivan yhtä hyviä.

Meidän mikrossa ne popparipussit ei mahdu pyörimään ja siksi palaa helposti. Ja kattilassa tehdyt, voisulalla maustetut on kyllä muutenkin parempia.

Vierailija
5/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä tulee hyviä, kun laittaa kattilaan öljyn sekaan vähän voita tai Oivariinia. Palavat kyllä myös helpommin, eli tarkkana pitää olla.

Kannattaa ensin paistaa öljyssä ja lopussa lisätä valmiisiin voisulaa. Tulee vielä parempaa eikä pala.

Vierailija
6/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola pitää laittaa kuumiin poppareihin, eli heti kun ne ovat valmiit ja kaadettu astiaansa, tulee laittaa suola. Hieman sekoitus käsillä ja parempaa ei olekaan.

Olen tehnyt popparit kattilassa itse päiväkoti-ikäisestä saakka ja kun muutin kotoa pois 20 vuotiaana, niin äitini laittoi mukaani popparikattilan. Teen siinä vieläkin vain popparit, en mitään muuta.

Olen paahtanut mikropopcornejakin kymmeniä pussillisia, mutta ne eivät ole ollenkaan niin hyviä kuin itse tehdyt. Laitan vain rypsiöljyä kattilaan ja sopivasti siemeniä, maustan suolalla. N48

Vierailija
7/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/4-jarkyttavaa-faktaa-mikropopcornis…

Popparit ei ole sama asia kuin mikropopparit.

Vierailija
8/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ensin paistaa öljyssä ja lopussa lisätä valmiisiin voisulaa. Tulee vielä parempaa eikä pala.

Eikö ne popparit pehmene? Ja sekoittuuko se niihin hyvin?

Vierailija
9/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan ole yhtä hyviä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/4-jarkyttavaa-faktaa-mikropopcornis…

Vierailija
10/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin, sillä usein on vastassa ollut tyhjä maissinjyvähylly.

Vierailija
11/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/4-jarkyttavaa-faktaa-mikropopcornis…

Popparit ei ole sama asia kuin mikropopparit.

Hahaa, linkitin täsmälleen samaan aikaan saman jutun tänne! :D

Vierailija
12/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan uusavuton tyyppi?

Vierailija
13/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pehmene, mäkin sitä pelkäsin kun ekaa kertaa tein. Saa mielestäni sekoitettua ihan suht tasaisesti. Makuero on huomattava verrattuna poppareihin joihin on vaan paistovaiheessa laitettu voita.

Vierailija
14/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne ole sama asia ollenkaan🤣 Uusavuttomuus taas huipussaan kun ostetaan mikropoppareita jotka ei maistu miltään.

Ja ihan tiedoksi että sä saat ison pussin maissinjyviä halvemmalla kuin sillä että ostat joka viikko yhden mikropussin joka maksaa vaikka yhden euron. Maissinjyväpussi maksaa 1.50 euroa 500g.

Vierailija
15/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pehmene, mäkin sitä pelkäsin kun ekaa kertaa tein. Saa mielestäni sekoitettua ihan suht tasaisesti. Makuero on huomattava verrattuna poppareihin joihin on vaan paistovaiheessa laitettu voita.

Täytyypä kokeilla viikonloppuna.

Vierailija
16/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelin maustamaan jälkikäteen sulaa voita ja mausteseos Curry+suola+ravintohiiva(juustonmakua).

Vierailija
17/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelin maustamaan jälkikäteen sulaa voita ja mausteseos Curry+suola+ravintohiiva(juustonmakua).

Käytän tätä samaa. Löysin reseptin kun etsin parasta mausteseosta popcorneihin ja ei pettänyt. Pelkkä suola on tylsä, mutta tämä on suorastaan herkullinen

Vierailija
18/21 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan kattilapoppareihin ripauksen suolaa ja juustohöylällä vuolen pari voilastua sekaan. Sulaa kuumiin poppareihin. Hyvää.

Vierailija
19/21 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyjä poppareita ja masked singer.

Vierailija
20/21 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikropopparit on liian kuivia. Teen tosin kattilassakin enää harvoin kun mulla on OBH Nordican popparikone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme