Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän olis hyvä paistinpannu?

Vierailija
03.11.2022 |

Pitkäikäistä kestävää pannua haeskelen, mutta mikähän se olisi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko eläkeläiselle?

Tulee ja induktioliesi on.

Vierailija
22/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapannu on kestävä ja hyvä lihan paistamiseen, mutta se on älyttömän painava. Jos haluaa esim. ruskistaa lihan ja kaataa sen toiseen astiaan, on se tosi hankalaa pannun painon takia.

Minulla on valurautapannu ja Hackmannin Kovanaama. Jälkimmäistä käytän yli 10 kertaa useammin kuin valurautapannua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin juuri nyt tänään teräspannun, jossa ei ole muuta kuin ruostumatonta terästä. En pelkää rasvankäyttöä, sen sijaan hirvittää ajatella, mitä kaikkea ruuan sekaan irtoaa teflonpannusta. Teräspannun kanssa ei tarvitse angstata sellaista. Ja totta kai lasikansi vielä pannuun, niin ruuanlaitto nopeutuu huomattavasti.

valurautapannu oli. Sillä oli kätsää keittää lihaa ja paistaa myös mutta munat, perunat, kaikki tällainen tarttui pohjaan kiinni. Toivon, että teräspannun kanssaei käy samoin.

Minkä merkkisen teräspannun ostit? Minä suunnittelen samaa, mutta en osaa päättää minkä ostaisin.

Prismassa on erinomainen edullinen pannu Tefal-merkillä ja siihen löytyy Pyrexiltä oikean kokoinen lasikansi samasta kaupasta. Ostin 24 cm halkaisijalla ja nuo yhteensä taisi olla n. 34 eur. Todella halpa satsi. Samaa pannua saa 28 halkaisijallakin ja pyrexiltä löytyy kansi siihenkin. Suosittelen tällaista halpaa jo siksi, että jos ei jostain syystä tykkääkkään, niin ei tarvitse harmitella, että osti heti kalliin. Päällisin puolin tämä ostos näytti ihan laadukkaalta, uskon, että jää käyttöön. On aika kevytkin tuo pannu.

Vierailija
24/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamie Oliver 28 cm pannu. Olen tykänny

Aah oooh

Vierailija
25/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paistinpannu on väistämättä myös hiukan painava. Se paksu pohja pitää lämmön ja jakaa sen tasaisesti. 

Vierailija
26/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jamie Oliver 28 cm pannu. Olen tykänny

En usko, 20cm voisin juuri ja juuri vielä uskoa. Ja eikös se ollut ukkomieskin?

Vierailija
27/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin juuri nyt tänään teräspannun, jossa ei ole muuta kuin ruostumatonta terästä. En pelkää rasvankäyttöä, sen sijaan hirvittää ajatella, mitä kaikkea ruuan sekaan irtoaa teflonpannusta. Teräspannun kanssa ei tarvitse angstata sellaista. Ja totta kai lasikansi vielä pannuun, niin ruuanlaitto nopeutuu huomattavasti.

valurautapannu oli. Sillä oli kätsää keittää lihaa ja paistaa myös mutta munat, perunat, kaikki tällainen tarttui pohjaan kiinni. Toivon, että teräspannun kanssaei käy samoin.

Minkä merkkisen teräspannun ostit? Minä suunnittelen samaa, mutta en osaa päättää minkä ostaisin.

Meillä on Heirolin, mielestäni siihen jää jopa enemmän kiinni kuin valurautaan :D itseäni ei kyllä haittaa, ei ne ruuat pilalle mene ellei ihan pala pohjaan. Putsaaminen vaan on välillä ärsyttävää.

Vierailija
28/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi valurautapannu joka kävisi induktioliedelle??🍳🍳??

Vierailija
29/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin samaan johtopäätökseen, tosin hommasin myös pinnoitetun kasarin, jossa ei ole niitä PFOA -yhdisteitä pinnoitteessa, vaan ainakin valmistajan mukaan jotain terveellisempää ja ympäristöystävällisempää. Toivottavasti nämä kestää.

Vierailija
30/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Heirolin, mielestäni siihen jää jopa enemmän kiinni kuin valurautaan :D itseäni ei kyllä haittaa, ei ne ruuat pilalle mene ellei ihan pala pohjaan. Putsaaminen vaan on välillä ärsyttävää.

I en bra stålstekpanna med slätt botten fastnar det som steks endast om man inte använder fett. Om finishen är mindre bra är det en annan sak.

Åt dem som använder lock rekommenderar jag ett stålnät som hindrar fettstänk. Under locket blir det gryta, kokt och inte stekt. Då kan man likväl börja med en gryta.

Vierailija
31/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi valurautapannu joka kävisi induktioliedelle??🍳🍳??

Kaikki valurautaiset pannut käyvät induktioliedelle.

Vierailija
32/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hämmästynyt, miten hyvän paistinpannun ostin Lidlistä pari vuotta sitten. Ostin sen tietysti, koska sitä tarvitsin, mutta myös sen söpön vaaleansinisen värin vuoksi. Alle 20,00 euroa vaan maksoi ja kyllä pelittää.

Vierailija
33/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea! Oisko 24h sarjaa, noin 17 e maksaa. Ihan paras! Muista vaan tiskata aina käsin, konepesu vie pinnat kaikista.

Vierailija
34/34 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I en bra stålstekpanna med slätt botten fastnar det som steks endast om man inte använder fett. Om finishen är mindre bra är det en annan sak.

Åt dem som använder lock rekommenderar jag ett stålnät som hindrar fettstänk. Under locket blir det gryta, kokt och inte stekt. Då kan man likväl börja med en gryta.

Ja det är sant, under locket allt är kokt... men det är okej för mej, jag är ingen kulinarisk expert... huvudsaken är att locket påskyndar tillagningen, det sparar el

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi