Mies pitää ystävinään tällaisia henkilöitä
Siis olen ollut miehen kanssa yhdessä 9 vuotta ja hän pitää ystävinään sellaisia ihmisiä , joita on nähnyt ehkä 2 kertaa meidän yhdessäolon aikana.
Sitten eräs kaveri , jota hän on nähnyt viimeksi 3 vuotta sitten. hänestä puhuu myös, että ystävä. Minusta tuntuisi oudolta, jos en näkisi ystävääni noin pitkään aikaan. Välillä tuntuu, että väleihin on tullut jotain , mutta ei puhu.
Ystäviä hänellä kyllä on , joita tapaa ihan vuosittain, mutta nämä jaksaa ihmetyttää. Itselle olisi vaivaannuttavaa ottaa yhteyttä ystävään kolmen vuoden jälkeen.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
"It's been 84 years..."
Titanicista :D
Pyrin aina löytämään ystäviä, joita ei tarvitse nähdä livenä juuri koskaan. Samaistun tässä asiassa miehiin. Terveisin Asperger-nainen
Vierailija kirjoitti:
Yks kerta nainen alkoi karjumaan, kun olin juhlissa tanssinut toisen naisen kanssa. Ihan hirveetä! :D
Yksi kerta mies meni tolaltaan, kun kerroin, että meidän yhteisissä kotibileissä veljeni kaveri läppäs mua beballe. Mieheni raivostui ja kysyi miksen heti kertonut, hän olisi hakannut kuulemma miehen.
En oo ton Kaa enää yhdessä. Meinasi ottaa minusta eron tuon vuoksi. Onneksi ehdin ensin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"It's been 84 years..."
Titanicista :D
Ap, palataan asiaan kun 84 vuotta on kulunut.
Mikä siitä yhteydenotosta tekisi vaivaannuttavaa? Aikuiset ihmiset eivät juurikaan muutu kolmessa vuodessa.
No näköjään on eroja millaista ystävyyttä miehet ja naiset kaipaa.
En lakkaa kutsumasta ihmisiä (ja eläimiä) ystävikseni vaikka olisivat olleet kuolleina 50 vuotta. Sori siitä ap.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä yhteydenotosta tekisi vaivaannuttavaa? Aikuiset ihmiset eivät juurikaan muutu kolmessa vuodessa.
Tässäkin on eroja. Paras kaverini, nykyään entinen sellainen meni naimisiin ja sai lapsia kun minä vasta elin villejä sinkkuvuosia. Olimme kyllä yhteyksissä välillä, mutta kun näimme muutaman vuoden päästä uudelleen, olimme ihan eri ihmiset. Olimme aikuisia. Todellakin muutuimme kolmessa vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin on eroja. Paras kaverini, nykyään entinen sellainen meni naimisiin ja sai lapsia kun minä vasta elin villejä sinkkuvuosia. Olimme kyllä yhteyksissä välillä, mutta kun näimme muutaman vuoden päästä uudelleen, olimme ihan eri ihmiset. Olimme aikuisia. Todellakin muutuimme kolmessa vuodessa
Olitte todennäköisesti olleet sitä jo alusta alkaen. Uusi elämäntilanne toi erot näkyvästi esille.
Mun mies sanoi kun alettiin seurustella, että exänsä on hänen ystävänsä. Vähän mietin, että haluanko elämääni miestä, joka on läheinen ja pitää tiiviisti yhteyttä exänsä kanssa. No selvisi, että laittaa kerran vuodessa joulutervehdyksen. Eli aika monin tavoin ihmiset sanaa ystävä käyttää...
Morsettava hirvi liittyy mukaan keskusteluun.
Voi ystävä hyvä. Mullakin ystäviä joita en ainakaan viiteen vuoteen ole nähnyt. Mut mulla on puhelin jolla jopa voi soittaakkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitte todennäköisesti olleet sitä jo alusta alkaen. Uusi elämäntilanne toi erot näkyvästi esille.
Not. Älä puhu puolestamme. Olimme kuin paita ja peppu
Jos mies näkisi kavereitaan 3 päivän välein niin sitten ap olisi vinkumassa, että näkee liian usein.
Oon luullut että mulla on ystäviä mutta aloituksen perusteella ei ole yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä.
Niinhän kaikki tällä palstalla. Ei sitä tarvitse erikseen mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Tuossa alkuperäisessä viestissä puhuttiin aikuisista ihmisistä, ei aikuistuvista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu puolestamme :D Beibi esitin vain arvion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi parhaimmista ystävistäni asuu ulkomailla ja ollaan nähty viimeksi 13 vuotta sitten.
Miten tällainen voi olla paras ystävä :D
Tietenkin. Jos on esimerkiksi opiskeltu samassa yliopistossa 4-5, oltu hyviä kavereita silloin. Harrastettu samaa, esimerkiksi tennistä, shakkia, kiipeilyä, eräjuttuja, jne.
Ja koettu yhdessä kaikenlaisia nuoruuden ja opiskeluajan seikkailuja.
Ne hitsaa yhteen. Jää hyviä muistoja, mutta kun valmistutaan, hajotaan töihin ympäri Suomea, ja jotkut lähtevät töihin ulkomaille, ja jäävät sinne.
Tulee perheen perustaminen, ura, asunnnon ostot ja muut.
Ei oikein ole mahdollista tavata, kun asutaan niin kaukana toisistaan.
Silti pidetään yhteyttä meileillä, somessa, soitellaankin joskus.
Täysin mahdollista pitää yhteyttä yli 25 vuotta sitten tutustuttuun opiskelu kaveriin, joka viimeksi kävi Suomessa 2008, isänsä hautajaisissa.
Asuu ja työskentelee kaukaisessa Aasian maassa.
M.46
Yks kerta nainen alkoi karjumaan, kun olin juhlissa tanssinut toisen naisen kanssa. Ihan hirveetä! :D