Minua syytetään toisaalta narsistiksi. Olenko sitä? Kysy mitä tahansa, vastaan rehellisesti (asiallisiin)
Kommentit (74)
Onko vika aina muissa, ei koskaan sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Kostatko kokemasi vääryydet?
Läksytän väärintekijän samalla tavalla kuin läksyttäisin jonkun, joka kohtelee esim kaveria huonosti. En kosta varsinaisesti, mutta haluan tulla kuulluksi ja tasata tilit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko vika aina muissa, ei koskaan sinussa?
Minussa on joskus vikaa, mutta sen tunnistaminen on tosi tuskallista ja nolottavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko olevasi uhri?
Elämäni lähtökohdat on epäreilut ja se joskus harmittaa, mutta en ole uhri. Olen oman onneni seppä.
Ap
Katkotko jatkuvasti välejä läheisten kanssa?
Onko sinulla mielestäsi hyvä vai huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Katkotko jatkuvasti välejä läheisten kanssa?
Katkon varmaan keskimääräistä useammin.
Ap
Miten tyypillisesti reagoit stressaavissa ongelmatilanteissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mielestäsi hyvä vai huono itsetunto?
Sanoisin hyvä sillä perusteella, että tiedän kuka olen enkä kaipaa kenenkään hyväksyntää, tunnustusta tai ihailua. Voin antaa ilman, että odotan mitään takaisin.
Ap
Oletko vihamielinen etkä välitä miten energiasi vaikuttaa, vaan olet enemmänkin ylpeä siitä että olet vihainen mies? Ajatteletko asiat vain itsesi kautta?
Vierailija kirjoitti:
Miten tyypillisesti reagoit stressaavissa ongelmatilanteissa?
Dissosioin, menetän kosketuksen ympäristöön (esim liian kova hälinä ja liikaa ärsykkeitä). Joskus pysyn kylmän rauhallisena ja suoritan (esim koetilanteessa).
Ap
Ajatteletko usein, että tarkoitus pyhittää keinot?
Pystytkö nimeämään jonkun asian, missä sinä olit täysin väärässä ja joku toinen oli täysin oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko vihamielinen etkä välitä miten energiasi vaikuttaa, vaan olet enemmänkin ylpeä siitä että olet vihainen mies? Ajatteletko asiat vain itsesi kautta?
En koe olevani vihamielinen enkä olisi ylpeä (nainen) jos olisin. Välitän siitä miltä ihmisistä tuntuu ympärilläni, esim olen mukava asiakaspalvelijoille. Ajattelen asiat usein itseni kautta sillä perusteella, etten voi lukea kenenkään ajatuksia enkä laittaa niitä heidän päähänsä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko usein, että tarkoitus pyhittää keinot?
Harvoin jos koskaan.
Ap
Raivoatko esim. ystävillesi? Haukutko heidät suuttuessasi? Myöhemmin taas naureskelet ihan hyvällä tuulella? Nämä ovat aika varmoja merkkejä. Lisäksi vääryyksien kostaminen ja tilien tasaaminen.
Nolaatko porukassa jotakin yhtä ihmistä muiden kuullen?
Toisaalla, piti lukea
Ap